Die leeft compleet in een eigen wereld, gespeend van elke vorm van realiteitszin.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:15 schreef RipCity het volgende:
Als die maar geen zangles neemt bij Mia Nicolai. Wat een goede grap is dat.
https://www.ad.nl/show/so(...)eten-leren~a771c92b/
Jij en je heerlijke lange zinnenquote:Op zondag 18 februari 2024 11:37 schreef Greys het volgende:
Elk beetje aanstekelijk up-tempo nummer zal elk jaar wel enigszins in elkaars vaarwater zitten en elke ballad waarschijnlijk ook bij elkaar dus misschien moeten we ons daar gewoon maar geen zorgen om maken. Joost komt vast met het enige gabberhakkeuh-lied en als je wilt winnen moet je sowieso beter/leuker/opvallender zijn dan wie dan ook daar en als je niet per se hoeft te winnen en gewoon plezier wilt hebben maakt het vaarwatergewijsgezien sowieso weinig uit.
[ afbeelding ]
Als die echt iets van het niveau Cha Cha Cha stuurt, zou het wel jammer zijn. Maar in het veel waarschijnlijkere scenario dat het gewoon een meer doorsnee leuke inzending wordt, scoor je bij de jury’s toch nooit bijzonder, dus dan boeit de precieze eindklassering nauwelijks.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:37 schreef Greys het volgende:
Elk beetje aanstekelijk up-tempo nummer zal elk jaar wel enigszins in elkaars vaarwater zitten en elke ballad waarschijnlijk ook bij elkaar dus misschien moeten we ons daar gewoon maar geen zorgen om maken. Joost komt vast met het enige gabberhakkeuh-lied en als je wilt winnen moet je sowieso beter/leuker/opvallender zijn dan wie dan ook daar en als je niet per se hoeft te winnen en gewoon plezier wilt hebben maakt het vaarwatergewijsgezien sowieso weinig uit.
[ afbeelding ]
Het was niet Cornald zijn favoriet/smaak he, dat zou in dit geval ook eens positief kunnen zijn.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:42 schreef blackswangreen het volgende:
Het is wel zo dat je in dit veld nou niet direct zit te wachten op ook nog een gabbernummer... maar misschien blaast hij al die semi-lollige acts wel weg, dat kan ook. En laten we eerlijk zijn, zelfs met Friesenjung (als dat geen sample was) had hij Eurovisie niet gewonnen, dus wat maakt dat vaarwater dan uit.
In het beste geval kan hij hopen op een mooie top-10 en een Europese hit, wat het volgens de jury van oude wijze Avrotrossers is. En die kunnen het weten, dat vonden ze van Walk Along immers ook.
Klopt, maar hij vond Cha Cha Cha dan wél weer goed (al weet ik niet in hoeverre dat gewoon op de bandwagon springen was).quote:Op zondag 18 februari 2024 12:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het was niet Cornald zijn favoriet/smaak he, dat zou in dit geval ook eens positief kunnen zijn.
Ik kan niet voor alle juryleden spreken, maar bij Cornald heb ik er eigenlijk geen vertrouwen in dat hij een Cha Cha Cha, Shum of Trenuletul op waarde kan schatten en een Fulenn, Eat Your Salad of dat liedje van Malta vorig jaar kan afserveren als ongeschikt. Het is totaal niet het genre wat ik associeer met zijn interesse-gebied en dat van de andere juryleden.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:51 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Klopt, maar hij vond Cha Cha Cha dan wél weer goed (al weet ik niet in hoeverre dat gewoon op de bandwagon springen was).
Sander Lantinga kan dat misschien wel. En Jacqueline Govaert, hoewel haar eigen band natuurlijk meer Radio 2 is dan Radio 2 zelf. Verder weet ik het inderdaad ook niet.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik kan niet voor alle juryleden spreken, maar bij Cornald heb ik er eigenlijk geen vertrouwen in dat hij een Cha Cha Cha, Shum of Trenuletul op waarde kan schatten en een Fulenn, Eat Your Salad of dat liedje van Malta vorig jaar kan afserveren als ongeschikt. Het is totaal niet het genre wat ik associeer met zijn interesse-gebied en dat van de andere juryleden.
Hij was daar héél vroeg bij. Eerlijk is eerlijk.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:51 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Klopt, maar hij vond Cha Cha Cha dan wél weer goed (al weet ik niet in hoeverre dat gewoon op de bandwagon springen was).
quote:Op zondag 18 februari 2024 19:45 schreef Greys het volgende:
Ik ben ineens zo bang dat het lied zo hup geheel onverwacht in de ochtend op een werkdag wordt gedropt en je allemaal appjes krijgt van OMG OMG HET LIED HET LIED en je niet kunt kijken en luisteren omdat je op je werk aan de telefoon bent of met iets bezig bent dat af moet en je baas is er enzo. 😅
Ik denk wel dat ie op de deur komt kloppen als ik daar het lied ga luisteren én uitgebreid zevenentwintig forumpagina's aan reacties ga lezen (want dat hoort erbij!) en twitter enzo.quote:
Oortjes in en je hebt gewoon last van een zeer lastige nummer 2quote:Op zondag 18 februari 2024 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ie op de deur komt kloppen als ik daar het lied ga luisteren én uitgebreid zevenentwintig forumpagina's aan reacties ga lezen (want dat hoort erbij!) en twitter enzo.
Dat doe ik echt nooit op m'n werk (tmi Greys, tmi) maar zou het bijna faken ervoor!quote:Op zondag 18 februari 2024 20:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Oortjes in en je hebt gewoon last van een zeer lastige nummer 2
Moeders heeft gesprokenquote:Op zondag 18 februari 2024 11:37 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |