Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: https://www.thuisserver.net/tools/dts_stats
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door devzero op 12-01-2024 03:14:02 ]![]()
Ik heb de link https://www.thuisserver.net/tools/dts_stats toegevoegd aan de OP zoals @bondage had gevraag.
FYI @SwJ![]()
En Dakar kijkenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nog steeds 38e. Mooi.MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
MooiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
BerlinThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb echt zin om hele dagenlang te slapen met de kou en donkere dagenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2024 22:49 schreef mario390 het volgende:
was niks bij dat ik avond
chili van gisteren gegeten heb
erder had ik en grote
portion gelegt![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2024 22:53 schreef hemarookworst het volgende:
Heb echt zin om hele dagenlang te slapen met de kou en donkere dagenUw ADH vitamine Worst
Na de koffie even lekker pasta bolognese maken met een halve zak kaas. Nu al zin in.FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
Nee ik moet nog uitgebreid koken. (naja even de pasta koken en de saus opwarmen)quote:Op donderdag 11 januari 2024 23:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Nog niet klaar met je pasta opwarmen in de magnetron?
Maar eerst koffie.FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
Ik hoop dat je daarna niet meer trek heb in spicy wings maar dat de zaak is geslotenquote:Uw ADH vitamine Worst
Moet je de bonen nog roosteren of malen dat het zo lang duurt?quote:Op donderdag 11 januari 2024 23:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee ik moet nog uitgebreid koken. (naja even de pasta koken en de saus opwarmen)
Maar eerst koffie.![]()
Dat is pas om 3 uurquote:Op donderdag 11 januari 2024 23:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik hoop dat je daarna niet meer trek heb in spicy wings maar dat de zaak is gesloten![]()
Ik heb altijd zin in een Hot & Spicy Burger menu en 12 hotwings. Maar het is ook duur dus helaas kan ik niet elke dag bestellen.quote:Op donderdag 11 januari 2024 23:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik hoop dat je daarna niet meer trek heb in spicy wings maar dat de zaak is gesloten
[ Bericht 0% gewijzigd door KoningWouter op 11-01-2024 23:28:53 ]FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
Nee hoor. Heb oploskoffie dat amper te hachelen is. En ik heb de hele nacht nog de tijd dus lekker rustig aan.quote:Op donderdag 11 januari 2024 23:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Moet je de bonen nog roosteren of malen dat het zo lang duurt?FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
Siquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mario ! Nieuwe Gran Hermano Duo in Spanje nu op Telecinco met moeder Adara, Luca , de broer van Gian Marco ..quote:![]()
man man deze broeders
zijn irritant
italien was ook over kerst en
nieuwjaar en met weer
nieuwe binnen kijk ik al
over 2 wekken niet
de draaien altijd om 2 of 3 af![]()
![]()
de fans missen alle gespreken
wat tot ochtend zijn![]()
Ja daar zag ik ook nieuewe gezichten ... maar idd sommige gasten maken er hun leven vanquote:Op donderdag 11 januari 2024 23:48 schreef mario390 het volgende:
man man deze broeders
zijn irritant
italien was ook over kerst en
nieuwjaar en met weer
nieuwe binnen kijk ik al
over 2 wekken niet
de draaien altijd om 2 of 3 af![]()
![]()
de fans missen alle gespreken
wat tot ochtend zijn![]()
van de ene conjo in italie hebben ze
2 ex-vriendinnen als bewohners binnen gedaan
italie moet vor quoten altijd ruzie
provozieren![]()
![]()
![]()
Als dat geen knuffelen wordtquote:Op donderdag 11 januari 2024 23:51 schreef mario390 het volgende:
van de ene conjo in italie hebben ze
2 ex-vriendinnen als bewohners binnen gedaan
italie moet vor quoten altijd ruzie
provozieren![]()
![]()
Van die Hugo de Jonge schoenen?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 01:16 schreef Harrie het volgende:
ben ff paar schoenen aan het bestellen, die van mij hebben geen garantie meerProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Hahahahahaha nee ik heb altijd dezelfdequote:Op vrijdag 12 januari 2024 01:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Van die Hugo de Jonge schoenen?gewoon zwart.
Bata KL M90 legerkisten zwart![]()
Ja wijn gvd
Oh en slaapbolk
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hahaha nee helaas zijn ze dichtquote:Op vrijdag 12 januari 2024 01:49 schreef devzero het volgende:
Ik heb zin in een Hot & Spicey burger menu met een 12 hotwings bucket. Is de toko nog open?
Heb zelf maar even pasta gekookt net.FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
Wel met kaas toch?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 01:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha nee helaas zijn ze dicht
Heb zelf maar even pasta gekookt net.![]()
Ja zeker!quote:Echt heerlijk!quote:Hot and spicy burger
Prikkel je smaakpupillen met onze Hot&Spicy burger: beefburger met verse sla, tomaat, ui, augurk, cheddar kaas, jalapenos en samuraisausFRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
Hij ziet er ook uit zoals je op plaatjes ziet. In plaats van zo'n ingezakte burger van de Mac of zo.
Heb net gegeten maar zou zo weer zo'n menu lusten nu.
FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
Heb ook geen plaatje. Zal een foto maken zodra ik weer eens besteld heb.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 01:58 schreef Harrie het volgende:
ik heb heel dit topic terug gescrolled maar zie geen burger op een plaatje
fractalisme.nl![]()
en waar bestel je die zooi als ik zo vrij mag zijnquote:Op vrijdag 12 januari 2024 02:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb ook geen plaatje. Zal een foto maken zodra ik weer eens besteld heb.![]()
![]()
https://www.thuisbezorgd.nl/menu/drinkssweetsquote:Op vrijdag 12 januari 2024 02:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
en waar bestel je die zooi als ik zo vrij mag zijn
Wel aan de prijs maar voor af en toe kan het wel.FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
Ja en dat voor zo'n klein dorpje. Wij hebben maar 15 bezorg restaurant of zo. Fijn dat er eindelijk kwaliteit is. De rest was allemaal maar schraal.quote:FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
en dan zeg jij iets over de prijs, als ik kijk wat die magnetron burgers die met een compressor opgeblazen worden bij de Mac kosten dan valt het allemaal nog wel mee![]()
![]()
Haha ja klopt. Dat is nog wel stukken duurder.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 02:08 schreef Harrie het volgende:
en dan zeg jij iets over de prijs, als ik kijk wat die magnetron burgers die met een compressor opgeblazen worden bij de Mac kosten dan valt het allemaal nog wel mee
Maar ik vind 25,00 euro wat ik standaard mag aftikken best wel veel. Maar daar komen dan ook nog 12 hotwings bij xDFRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
lekker manquote:Op vrijdag 12 januari 2024 02:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ja klopt. Dat is nog wel stukken duurder.
Maar ik vind 25,00 euro wat ik standaard mag aftikken best wel veel. Maar daar komen dan ook nog 12 hotwings bij xD![]()
Ja welterusten bolk OK doeiIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 12-01-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Mazikeen / 2474 / +336 / +0 / 3103 / 3729
2. Harrie / 1480 / +187 / +40 / 758 / 1225
3. Mickytjuh / 635 / +53 / +0 / 561 / 780
4. KillemWieft / 501 / +13 / +14 / 212 / 387
5. mario390 / 374 / +34 / +47 / 361 / 596
6. _UserName_ / 344 / +8 / +0 / 133 / 230
7. Tjalala / 341 / +0 / +0 / 420 / 611
8. chufi / 280 / +38 / +0 / 118 / 213
9. devzero / 275 / +52 / +2 / 358 / 500
10. hemarookworst / 253 / +14 / +2 / 444 / 633
11. kree / 187 / +0 / +0 / 232 / 337
12. ToT / 186 / +19 / +0 / 446 / 599
13. DerRabbit / 170 / +28 / +0 / 474 / 563
14. Dr.Mikey / 156 / +15 / +0 / 144 / 236
15. DJMO / 155 / +13 / +0 / 267 / 362
16. Ply_ / 144 / +0 / +0 / 181 / 243
17. KoningWouter / 127 / +56 / +7 / 83 / 141
18. Fogel / 120 / +7 / +0 / 225 / 339
19. ieniminimuis / 97 / +17 / +0 / 343 / 425
20. M_0_0_N / 97 / +2 / +0 / 213 / 273SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dat gaat de goede kant op met de punten!
fractalisme.nl![]()
Echt fantastischquote:Op vrijdag 12 januari 2024 02:31 schreef KoningWouter het volgende:
Dat gaat de goede kant op met de punten!![]()
Ik heb niet zo'n grote vingerquote:Lukt me niet dit.
fractalisme.nl![]()
Geen idee hoe die dat doet, ik kan mijn middelvinger niet zo kaarsrecht houden en dan ook nog eens de 2 vingers ernaast zo buigen dat het voeten lijken.quote:
Oefening baart kunst![]()
Dat buigen alleen al is een dingetjequote:Op vrijdag 12 januari 2024 03:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee hoe die dat doet, ik kan mijn middelvinger niet zo kaarsrecht houden en dan ook nog eens de 2 vingers ernaast zo buigen dat het voeten lijken.
Oefening baart kunst![]()
![]()
GladThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dit schijnt te helpen om die vingers goed te kunnen buigen.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 03:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee hoe die dat doet, ik kan mijn middelvinger niet zo kaarsrecht houden en dan ook nog eens de 2 vingers ernaast zo buigen dat het voeten lijken.
Oefening baart kunst
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Slaap zequote:Op vrijdag 12 januari 2024 04:55 schreef Harrie het volgende:
of een paar extraik ga een uurke liggen, wekker over 2 uurtjes en dan werken
![]()
![]()
Klopt, is overloop wat dat mogelijk maakt.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zat even te kijken bij de punten/uur en op sommige uren zijn er meer dan 60 punten verdient. Maar dat komt natuurlijk omdat een post meer dan 60 punten kan winnen en dus het uur waarin die post is geplaats er meer dan 60 punten zijn.
Leuke stats verder!Jup, userid's blijven bestaan in mijn db, er wordt alleen een bitje gezet bij de users die op anoniem zijn gegaan.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:35 schreef devzero het volgende:
1-7-2017 tot en met 31-7-2017
[..]
@:bondage Hoe weet je het verschil tussen al die anoniems? Zitten de oorspronkelijke User IDs nog in de database?![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 12-01-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Mazikeen / 2512 / +336 / +38 / 3105 / 3732
2. Harrie / 1572 / +187 / +132 / 779 / 1257
3. Mickytjuh / 635 / +53 / +0 / 561 / 780
4. KillemWieft / 517 / +13 / +30 / 225 / 411
5. mario390 / 374 / +34 / +47 / 361 / 596
6. _UserName_ / 344 / +8 / +0 / 133 / 230
7. Tjalala / 341 / +0 / +0 / 420 / 611
8. chufi / 295 / +38 / +15 / 118 / 218
9. devzero / 282 / +52 / +9 / 359 / 503
10. hemarookworst / 253 / +14 / +2 / 444 / 633
11. kree / 187 / +0 / +0 / 232 / 337
12. ToT / 186 / +19 / +0 / 446 / 599
13. DerRabbit / 170 / +28 / +0 / 474 / 563
14. Dr.Mikey / 157 / +15 / +1 / 144 / 237
15. DJMO / 155 / +13 / +0 / 267 / 362
16. Ply_ / 144 / +0 / +0 / 181 / 243
17. KoningWouter / 129 / +56 / +9 / 83 / 143
18. Fogel / 120 / +7 / +0 / 225 / 339
19. bondage / 101 / +9 / +88 / 21 / 29
20. ieniminimuis / 97 / +17 / +0 / 343 / 425SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
In een onesie?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 07:34 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hahaha je wilt niet weten hoe ik er bij zit op het werk![]()
![]()
Ik wil Vertessen naar Union BerlinOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Vertessen wil weg bij PSV omdat hij steeds niet in de basis staat.
Psv wil hem niet kwijt, want ze willen niemand kwijt en zijn contract loopt nog tot 2025Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja ik wil niet de deur uitOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dus je gaat weer bevriezenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Verstandig!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ok wil Union hem dan wel?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 07:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Vertessen wil weg bij PSV omdat hij steeds niet in de basis staat.
Psv wil hem niet kwijt, want ze willen niemand kwijt en zijn contract loopt nog tot 2025![]()
Jep
Die willen er zelfs veel te veel geld voor betalen.
Veel meer dan die held waard is.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Op vrijdag naar kantoor gaan, het zou verboden moeten worden. Maarja moet toch ook de fiets ophalenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
En wie heeft de verwarming buiten aangezet? Tis best warmTrotste mama van Ambar
Eensquote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Op vrijdag naar kantoor gaan, het zou verboden moeten worden. Maarja moet toch ook de fiets ophalen![]()
Psv doet het momenteel wel beter dan Union... wat is wijsheidquote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Jep
Die willen er zelfs veel te veel geld voor betalen.
Veel meer dan die held waard is.![]()
Warm????quote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:07 schreef ieniminimuis het volgende:
En wie heeft de verwarming buiten aangezet? Tis best warm![]()
Daar kwam ik ook achter, was de straat nog niet uit had ik mijn muts al van mijn kop af en 2 straten verder mijn jas maar open geritst scheelt wel een paar graden met gister.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:07 schreef ieniminimuis het volgende:
En wie heeft de verwarming buiten aangezet? Tis best warm![]()
![]()
ik zal mijn koude voetjes eens tegen je aanleggen, wedden dat je denkt ja het is koudquote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:23 schreef Harrie het volgende:
koudAls het
maar koud staat vind ik alles best
![]()
dat jij koude poten hebt kan ik toch niks aan doenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik zal mijn koude voetjes eens tegen je aanleggen, wedden dat je denkt ja het is koud
Hier is het gewoon NIET koud.![]()
hier is het wel gewoon koudquote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat jij koude poten hebt kan ik toch niks aan doen
Hier is het gewoon NIET koud.goedemorgenquote:![]()
![]()
Heerlijk kopje koffie en lekker bolken.FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
Ah dus oppassen dat de baas het niet ziet?
fractalisme.nl![]()
Heb hier serieus net de verwarming nog wat terug gedraaid en het raam ff open gehad zo warmquote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:27 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
hier is het wel gewoon koud
[..]
goedemorgen![]()
![]()
nou daar hoef ik niet bang voor te zijn hoor.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:31 schreef KoningWouter het volgende:
Ah dus oppassen dat de baas het niet ziet?
Ik heb 2 schermen, op de ene werk ik en op de ander bolk en fok ik
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heb hier serieus net de verwarming nog wat terug gedraaid en het raam ff open gehad zo warmHier staan er 2 kacheltjes onder ons bureau en een terras heater
![]()
Ik heb hem op 21 staan en verwarm alleen de woonkamer en de studeerkamer.FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
Chill werk dan.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:33 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
nou daar hoef ik niet bang voor te zijn hoor.
Ik heb 2 schermen, op de ene werk ik en op de ander bolk en fok ik
[..]Hier staan er 2 kacheltjes onder ons bureau en een terras heater
Ik ben software ontwikkelaar en daar word ik geacht keihard te werken tot burnout aan toe.
Wat doe je voor een werk?FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Het is in januari gewoon extreem rustig. Ik werk bij een webwinkel. Er wordt weinig gekocht in januari na de drukke december maandquote:![]()
![]()
Ahh chill. Lekker bolken dan dus. Je staat ruimschoots aan kop.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:36 schreef Mazikeen het volgende:
Het is in januari gewoon extreem rustig. Ik werk bij een webwinkel. Er wordt weinig gekocht in januari na de drukke december maand
[..]FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
ja en ik ga over 1,5 week op vakantie dus moet even mijn punten onderhoudenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ahh chill. Lekker bolken dan dus. Je staat ruimschoots aan kop.![]()
eerst nog maar ff een bak koffie en dan eens gaan bedenken wat ik vandaag allemaal wil gaan doen en in welke volgorde en wat ik over het weekend ga tillen want ik heb er weinig zin an vandaag![]()
![]()
Oh lekker hoor, ga je naar de zon?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:37 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja en ik ga over 1,5 week op vakantie dus moet even mijn punten onderhoudenFRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:38 schreef Harrie het volgende:
eerst nog maar ff een bak koffie en dan eens gaan bedenken wat ik vandaag allemaal wil gaan doen en in welke volgorde en wat ik over het weekend ga tillen want ik heb er weinig zin an vandaag![]()
Ik ga zo ook een bak koffie pakken, nu eerst mijn thee drinkenjazeker. Je denkt toch niet dat ik de kou ga opzoekenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh lekker hoor, ga je naar de zon?![]()
![]()
Lekker hoor, waar ga je heen?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]![]()
Ik ga zo ook een bak koffie pakken, nu eerst mijn thee drinken
[..]
jazeker. Je denkt toch niet dat ik de kou ga opzoekenFRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
Tenerifequote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Lekker hoor, waar ga je heen?![]()
![]()
bier drinken met mijquote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Lekker hoor, waar ga je heen?![]()
![]()
Oehh lekker hoor, lijkt me ook wel lekker een weekje zon.quote:FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
Ik ben ook een koukleum. Maar met de verwarming op 21 kom ik een heel eind.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:41 schreef Mazikeen het volgende:
Ja ik ben er wel aan toe. Ik haat kouFRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
quote:Hoi hoiquote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:36 schreef Mazikeen het volgende:
Het is in januari gewoon extreem rustig. Ik werk bij een webwinkel. Er wordt weinig gekocht in januari na de drukke december maand
[..]![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ben ook een koukleum. Maar met de verwarming op 21 kom ik een heel eind.Da's gewoon tropisch warm
Trotste mama van Ambar
@Dotteke .... effe serieus..... die bewoners.... geen influencers? Ik zie 6 influencers
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2024 08:46:34 ]![]()
Hey bolkprinsesquote:![]()
Je hebt het weer goed gedaan gisteren
Ja ik moet wel! Nog 1,5 week en dan vakantiequote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey bolkprinses![]()
Je hebt het weer goed gedaan gisteren![]()
![]()
O echt, ik ben wel bezig geweest met de topics aanmaken maar heb verder nog niets over ze gelezen of gezienquote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:46 schreef Mazikeen het volgende:
@:Dotteke .... effe serieus..... die bewoners.... geen influencers? Ik zie 6 influencers
Wij moeten even wachten tot wij het persbericht doorkrijgen. Ga zo eens even kijken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dan gaat Harrie je inhalenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:47 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja ik moet wel! Nog 1,5 week en dan vakantie, die doet het ook goed
Ik heb besloten dat ik vanavond een Hot & Spicy Burger menu met 12 Hotwings ga bestellen in plaats van de -8 te trotseren om naar de supermarkt te gaan.
fractalisme.nl![]()
Ja bericht wat Paul heeft geplaatst.... zeker géén influencer en een hyenaquote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, ik ben wel bezig geweest met de topics aanmaken maar heb verder nog niets over ze gelezen of gezien
Wij moeten even wachten tot wij het persbericht doorkrijgen. Ga zo eens even kijken.
Ik open de eerste bewonerstopic ashley... ik ga naar facebook en zie de eerste aandachtsgeile foto's en filmpjes op haar facebook
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2024 08:50:27 ]![]()
Ik heb hem thuis regelmatig op 23 staanquote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ben ook een koukleum. Maar met de verwarming op 21 kom ik een heel eind.![]()
![]()
echt?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb hem thuis regelmatig op 23 staan![]()
Zijn jullie reptilians dat jullie zo koudbloedig zijn?Trotste mama van Ambar
Wow voel ik me weer een beetje minder schuldig. Lekker in Tshirt en korte broek door het huis?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb hem thuis regelmatig op 23 staan
fractalisme.nl![]()
Tja, slim stoken. Ik heb hem op 18 staan (warm genoeg) en stook ook alleen het salon gedeelte waar mijn kantoor zit. Voordeel is dat we de meeste ruimtes los van elkaar kunnen verwarmen, alleen het systeem is aan zijn einde, soms sluit een klep niet en dan worden de overige vertrekken onaangenaam warm...quote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:33 schreef KoningWouter het volgende:
Ik heb hem op 21 staan en verwarm alleen de woonkamer en de studeerkamer.![]()
Ja van mij mag @Harrie winnen, maar hij wilt nietquote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan gaat Harrie je inhalen, die doet het ook goed
![]()
![]()
Ben blij dat mijn ritme weer normaal is. Hoewel het 's nacht stukken makkelijker bolken is.FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
Ja ik heb ook een zwaar gordijn om het trapgat gemaakt. Dat scheelt ook heel veel in de kosten. Verder is mijn huis goed geďsoleerd gelukkig.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja, slim stoken. Ik heb hem op 18 staan (warm genoeg) en stook ook alleen het salon gedeelte waar mijn kantoor zit. Voordeel is dat we de meeste ruimtes los van elkaar kunnen verwarmen, alleen het systeem is aan zijn einde, soms sluit een klep niet en dan worden de overige vertrekken onaangenaam warm...FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
Jouw normale ritme is een hele nacht wakker, even slapen en dan werken?
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2024 08:54:57 ]![]()
Nee kan momenteel niet werkenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:54 schreef Mazikeen het volgende:
Jouw normale ritme is in een hele nacht wakker, even slapen en dan werken?
Maar was helemaal ontregeld. Al 2 of 3 dagen werd ik zo rond 12 uur 's nachts wakker.
Vannacht ook weer, maar toen heb ik even een dikke pasta gegeten en heb ik doorgeslapen tot half 9.
Nu voel ik me fit en zit mijn ritme weer normaal.FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
Mijn normale ritme is slapen van 23:00 tot 06:30 uur
Douchen, koffie, werken van 08:00 tot 17:00 uur
Maar u ga ik bolken hoor![]()
![]()
Ik moet werken schatjequote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:53 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja van mij mag @:harrie winnen, maar hij wilt nietvandaag iets minder denk ik want ik heb geen motivatie
zit te wachten op mijn afspraak hier op kantoor, moet ik ergens vandaag nog een camera systeem om ga zetten naar een andere verbinding
en ook nog ergens een broodje doner kebab gaan scoren
![]()
![]()
Dat is ook gezonder.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:57 schreef Mazikeen het volgende:
Mijn normale ritme is slapen van 23:00 tot 06:30 uur
Douchen, koffie, werken van 08:00 tot 17:00 uur
Maar u ga ik bolken hoor
En bolk er op los! Haha!FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
In mijn vakantie gewoon veel punten pakkenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik moet werken schatjevandaag iets minder denk ik want ik heb geen motivatie
zit te wachten op mijn afspraak hier op kantoor, moet ik ergens vandaag nog een camera systeem om ga zetten naar een andere verbinding
en ook nog ergens een broodje doner kebab gaan scoren
![]()
![]()
Ja dat bevalt me eigenlijk welquote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:54 schreef Mazikeen het volgende:
Jouw normale ritme is een hele nacht wakker, even slapen en dan werken?![]()
![]()
Gordijnen isoleren wat dat betreft prima. Wij hebben een open doorloop naar de slaapkamer en daar hangt ook een gordijn tussen. Blijft behoorlijk koud daar terwijl het aan de andere kant lekker warm is.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik heb ook een zwaar gordijn om het trapgat gemaakt. Dat scheelt ook heel veel in de kosten. Verder is mijn huis goed geďsoleerd gelukkig.
En die van mij is ook volledig geďsoleerd, zodra ik de kachel uit doe en de ramen dicht hou dan duurt het wel even voordat het echt afkoelt.![]()
Ik hoef niet te winnen. Vind het wel een gezellige plek en lekker actief.FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
Ja dat merk ik ook. Op de gang is het koud terwijl het in de woonkamer en mijn studeerkamer goed warm is.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Gordijnen isoleren wat dat betreft prima. Wij hebben een open doorloop naar de slaapkamer en daar hangt ook een gordijn tussen. Blijft behoorlijk koud daar terwijl het aan de andere kant lekker warm is.
En die van mij is ook volledig geďsoleerd, zodra ik de kachel uit doe en de ramen dicht hou dan duurt het wel even voordat het echt afkoelt.FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:51 schreef mario390 het volgende:
man man dat ik deze
maandd op 5 kom had ik
niet grechnet![]()
Waarom dit is toch juist de bedoeling?quote:FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl
Forum Opties Forumhop: Hop naar: