Nee ik moet nog uitgebreid koken. (naja even de pasta koken en de saus opwarmen)quote:Op donderdag 11 januari 2024 23:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Nog niet klaar met je pasta opwarmen in de magnetron?
Ik hoop dat je daarna niet meer trek heb in spicy wings maar dat de zaak is geslotenquote:
Moet je de bonen nog roosteren of malen dat het zo lang duurt?quote:Op donderdag 11 januari 2024 23:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee ik moet nog uitgebreid koken. (naja even de pasta koken en de saus opwarmen)
Maar eerst koffie.
Dat is pas om 3 uurquote:Op donderdag 11 januari 2024 23:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik hoop dat je daarna niet meer trek heb in spicy wings maar dat de zaak is gesloten
Ik heb altijd zin in een Hot & Spicy Burger menu en 12 hotwings. Maar het is ook duur dus helaas kan ik niet elke dag bestellen.quote:Op donderdag 11 januari 2024 23:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik hoop dat je daarna niet meer trek heb in spicy wings maar dat de zaak is gesloten
Nee hoor. Heb oploskoffie dat amper te hachelen is. En ik heb de hele nacht nog de tijd dus lekker rustig aan.quote:Op donderdag 11 januari 2024 23:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Moet je de bonen nog roosteren of malen dat het zo lang duurt?
Siquote:
Mario ! Nieuwe Gran Hermano Duo in Spanje nu op Telecinco met moeder Adara, Luca , de broer van Gian Marco ..quote:
Ja daar zag ik ook nieuewe gezichten ... maar idd sommige gasten maken er hun leven vanquote:Op donderdag 11 januari 2024 23:48 schreef mario390 het volgende:
man man deze broeders
zijn irritant
italien was ook over kerst en
nieuwjaar en met weer
nieuwe binnen kijk ik al
over 2 wekken niet
de draaien altijd om 2 of 3 af![]()
![]()
de fans missen alle gespreken
wat tot ochtend zijn
Als dat geen knuffelen wordtquote:Op donderdag 11 januari 2024 23:51 schreef mario390 het volgende:
van de ene conjo in italie hebben ze
2 ex-vriendinnen als bewohners binnen gedaan
italie moet vor quoten altijd ruzie
provozieren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |