Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: https://www.thuisserver.net/tools/dts_stats
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door devzero op 12-01-2024 03:14:02 ]![]()
Ik heb de link https://www.thuisserver.net/tools/dts_stats toegevoegd aan de OP zoals @bondage had gevraag.
FYI @SwJ![]()
En Dakar kijkenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nog steeds 38e. Mooi.MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
MooiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
BerlinThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb echt zin om hele dagenlang te slapen met de kou en donkere dagenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2024 22:49 schreef mario390 het volgende:
was niks bij dat ik avond
chili van gisteren gegeten heb
erder had ik en grote
portion gelegt![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2024 22:53 schreef hemarookworst het volgende:
Heb echt zin om hele dagenlang te slapen met de kou en donkere dagenUw ADH vitamine Worst
Na de koffie even lekker pasta bolognese maken met een halve zak kaas. Nu al zin in.FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
Nee ik moet nog uitgebreid koken. (naja even de pasta koken en de saus opwarmen)quote:Op donderdag 11 januari 2024 23:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Nog niet klaar met je pasta opwarmen in de magnetron?
Maar eerst koffie.FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
Ik hoop dat je daarna niet meer trek heb in spicy wings maar dat de zaak is geslotenquote:Uw ADH vitamine Worst
Moet je de bonen nog roosteren of malen dat het zo lang duurt?quote:Op donderdag 11 januari 2024 23:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee ik moet nog uitgebreid koken. (naja even de pasta koken en de saus opwarmen)
Maar eerst koffie.![]()
Dat is pas om 3 uurquote:Op donderdag 11 januari 2024 23:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik hoop dat je daarna niet meer trek heb in spicy wings maar dat de zaak is gesloten![]()
Ik heb altijd zin in een Hot & Spicy Burger menu en 12 hotwings. Maar het is ook duur dus helaas kan ik niet elke dag bestellen.quote:Op donderdag 11 januari 2024 23:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik hoop dat je daarna niet meer trek heb in spicy wings maar dat de zaak is gesloten
[ Bericht 0% gewijzigd door KoningWouter op 11-01-2024 23:28:53 ]FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
Nee hoor. Heb oploskoffie dat amper te hachelen is. En ik heb de hele nacht nog de tijd dus lekker rustig aan.quote:Op donderdag 11 januari 2024 23:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Moet je de bonen nog roosteren of malen dat het zo lang duurt?FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl![]()
Siquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: