Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 12-01-2024 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Echt fantastischquote:Op vrijdag 12 januari 2024 02:31 schreef KoningWouter het volgende:
Dat gaat de goede kant op met de punten!
Ik heb niet zo'n grote vingerquote:
Geen idee hoe die dat doet, ik kan mijn middelvinger niet zo kaarsrecht houden en dan ook nog eens de 2 vingers ernaast zo buigen dat het voeten lijken.quote:
Dat buigen alleen al is een dingetjequote:Op vrijdag 12 januari 2024 03:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee hoe die dat doet, ik kan mijn middelvinger niet zo kaarsrecht houden en dan ook nog eens de 2 vingers ernaast zo buigen dat het voeten lijken.
Oefening baart kunst
Dit schijnt te helpen om die vingers goed te kunnen buigen.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 03:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee hoe die dat doet, ik kan mijn middelvinger niet zo kaarsrecht houden en dan ook nog eens de 2 vingers ernaast zo buigen dat het voeten lijken.
Oefening baart kunst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |