Psv doet het momenteel wel beter dan Union... wat is wijsheidquote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Jep
Die willen er zelfs veel te veel geld voor betalen.
Veel meer dan die held waard is.
Warm????quote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:07 schreef ieniminimuis het volgende:
En wie heeft de verwarming buiten aangezet? Tis best warm
Daar kwam ik ook achter, was de straat nog niet uit had ik mijn muts al van mijn kop af en 2 straten verder mijn jas maar open geritst scheelt wel een paar graden met gister.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:07 schreef ieniminimuis het volgende:
En wie heeft de verwarming buiten aangezet? Tis best warm
ik zal mijn koude voetjes eens tegen je aanleggen, wedden dat je denkt ja het is koudquote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:23 schreef Harrie het volgende:
koudAls het
maar koud staat vind ik alles best
dat jij koude poten hebt kan ik toch niks aan doenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik zal mijn koude voetjes eens tegen je aanleggen, wedden dat je denkt ja het is koud
hier is het wel gewoon koudquote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat jij koude poten hebt kan ik toch niks aan doen
Hier is het gewoon NIET koud.
goedemorgenquote:
Heb hier serieus net de verwarming nog wat terug gedraaid en het raam ff open gehad zo warmquote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:27 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
hier is het wel gewoon koud
[..]
goedemorgen
nou daar hoef ik niet bang voor te zijn hoor.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:31 schreef KoningWouter het volgende:
Ah dus oppassen dat de baas het niet ziet?
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heb hier serieus net de verwarming nog wat terug gedraaid en het raam ff open gehad zo warm
Chill werk dan.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:33 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
nou daar hoef ik niet bang voor te zijn hoor.
Ik heb 2 schermen, op de ene werk ik en op de ander bolk en fok ik
[..]Hier staan er 2 kacheltjes onder ons bureau en een terras heater
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |