Ja bericht wat Paul heeft geplaatst.... zeker géén influencer en een hyenaquote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, ik ben wel bezig geweest met de topics aanmaken maar heb verder nog niets over ze gelezen of gezien
Wij moeten even wachten tot wij het persbericht doorkrijgen. Ga zo eens even kijken.
Ik heb hem thuis regelmatig op 23 staanquote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ben ook een koukleum. Maar met de verwarming op 21 kom ik een heel eind.
echt?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb hem thuis regelmatig op 23 staan
Wow voel ik me weer een beetje minder schuldig. Lekker in Tshirt en korte broek door het huis?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb hem thuis regelmatig op 23 staan
Tja, slim stoken. Ik heb hem op 18 staan (warm genoeg) en stook ook alleen het salon gedeelte waar mijn kantoor zit. Voordeel is dat we de meeste ruimtes los van elkaar kunnen verwarmen, alleen het systeem is aan zijn einde, soms sluit een klep niet en dan worden de overige vertrekken onaangenaam warm...quote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:33 schreef KoningWouter het volgende:
Ik heb hem op 21 staan en verwarm alleen de woonkamer en de studeerkamer.
Ja van mij mag @Harrie winnen, maar hij wilt nietquote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan gaat Harrie je inhalen, die doet het ook goed
Ja ik heb ook een zwaar gordijn om het trapgat gemaakt. Dat scheelt ook heel veel in de kosten. Verder is mijn huis goed geïsoleerd gelukkig.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja, slim stoken. Ik heb hem op 18 staan (warm genoeg) en stook ook alleen het salon gedeelte waar mijn kantoor zit. Voordeel is dat we de meeste ruimtes los van elkaar kunnen verwarmen, alleen het systeem is aan zijn einde, soms sluit een klep niet en dan worden de overige vertrekken onaangenaam warm...
Nee kan momenteel niet werkenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:54 schreef Mazikeen het volgende:
Jouw normale ritme is in een hele nacht wakker, even slapen en dan werken?
Ik moet werken schatjequote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:53 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja van mij mag @:harrie winnen, maar hij wilt niet
Dat is ook gezonder.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:57 schreef Mazikeen het volgende:
Mijn normale ritme is slapen van 23:00 tot 06:30 uur
Douchen, koffie, werken van 08:00 tot 17:00 uur
Maar u ga ik bolken hoor
In mijn vakantie gewoon veel punten pakkenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik moet werken schatjevandaag iets minder denk ik want ik heb geen motivatie
zit te wachten op mijn afspraak hier op kantoor, moet ik ergens vandaag nog een camera systeem om ga zetten naar een andere verbinding
en ook nog ergens een broodje doner kebab gaan scoren
Ja dat bevalt me eigenlijk welquote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:54 schreef Mazikeen het volgende:
Jouw normale ritme is een hele nacht wakker, even slapen en dan werken?
Gordijnen isoleren wat dat betreft prima. Wij hebben een open doorloop naar de slaapkamer en daar hangt ook een gordijn tussen. Blijft behoorlijk koud daar terwijl het aan de andere kant lekker warm is.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik heb ook een zwaar gordijn om het trapgat gemaakt. Dat scheelt ook heel veel in de kosten. Verder is mijn huis goed geïsoleerd gelukkig.
Ja dat merk ik ook. Op de gang is het koud terwijl het in de woonkamer en mijn studeerkamer goed warm is.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Gordijnen isoleren wat dat betreft prima. Wij hebben een open doorloop naar de slaapkamer en daar hangt ook een gordijn tussen. Blijft behoorlijk koud daar terwijl het aan de andere kant lekker warm is.
En die van mij is ook volledig geïsoleerd, zodra ik de kachel uit doe en de ramen dicht hou dan duurt het wel even voordat het echt afkoelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |