Wel met kaas toch?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 01:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha nee helaas zijn ze dicht
Heb zelf maar even pasta gekookt net.
Ja zeker!quote:
Echt heerlijk!quote:Hot and spicy burger
Prikkel je smaakpupillen met onze Hot&Spicy burger: beefburger met verse sla, tomaat, ui, augurk, cheddar kaas, jalapenos en samuraisaus
Heb ook geen plaatje. Zal een foto maken zodra ik weer eens besteld heb.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 01:58 schreef Harrie het volgende:
ik heb heel dit topic terug gescrolled maar zie geen burger op een plaatje
en waar bestel je die zooi als ik zo vrij mag zijnquote:Op vrijdag 12 januari 2024 02:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb ook geen plaatje. Zal een foto maken zodra ik weer eens besteld heb.
https://www.thuisbezorgd.nl/menu/drinkssweetsquote:Op vrijdag 12 januari 2024 02:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
en waar bestel je die zooi als ik zo vrij mag zijn
Ja en dat voor zo'n klein dorpje. Wij hebben maar 15 bezorg restaurant of zo. Fijn dat er eindelijk kwaliteit is. De rest was allemaal maar schraal.quote:
Haha ja klopt. Dat is nog wel stukken duurder.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 02:08 schreef Harrie het volgende:
en dan zeg jij iets over de prijs, als ik kijk wat die magnetron burgers die met een compressor opgeblazen worden bij de Mac kosten dan valt het allemaal nog wel mee
lekker manquote:Op vrijdag 12 januari 2024 02:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ja klopt. Dat is nog wel stukken duurder.
Maar ik vind 25,00 euro wat ik standaard mag aftikken best wel veel. Maar daar komen dan ook nog 12 hotwings bij xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |