quote:
Ahh chill. Lekker bolken dan dus. Je staat ruimschoots aan kop.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:36 schreef Mazikeen het volgende:
Het is in januari gewoon extreem rustig. Ik werk bij een webwinkel. Er wordt weinig gekocht in januari na de drukke december maand
[..]
ja en ik ga over 1,5 week op vakantie dus moet even mijn punten onderhoudenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ahh chill. Lekker bolken dan dus. Je staat ruimschoots aan kop.
Oh lekker hoor, ga je naar de zon?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:37 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja en ik ga over 1,5 week op vakantie dus moet even mijn punten onderhouden
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:38 schreef Harrie het volgende:
eerst nog maar ff een bak koffie en dan eens gaan bedenken wat ik vandaag allemaal wil gaan doen en in welke volgorde en wat ik over het weekend ga tillen want ik heb er weinig zin an vandaag
jazeker. Je denkt toch niet dat ik de kou ga opzoekenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh lekker hoor, ga je naar de zon?
Lekker hoor, waar ga je heen?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]![]()
Ik ga zo ook een bak koffie pakken, nu eerst mijn thee drinken
[..]
jazeker. Je denkt toch niet dat ik de kou ga opzoeken
Tenerifequote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Lekker hoor, waar ga je heen?
bier drinken met mijquote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Lekker hoor, waar ga je heen?
Oehh lekker hoor, lijkt me ook wel lekker een weekje zon.quote:
Ik ben ook een koukleum. Maar met de verwarming op 21 kom ik een heel eind.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:41 schreef Mazikeen het volgende:
Ja ik ben er wel aan toe. Ik haat kou
quote:
Hoi hoiquote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:36 schreef Mazikeen het volgende:
Het is in januari gewoon extreem rustig. Ik werk bij een webwinkel. Er wordt weinig gekocht in januari na de drukke december maand
[..]
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ben ook een koukleum. Maar met de verwarming op 21 kom ik een heel eind.
Hey bolkprinsesquote:
Ja ik moet wel! Nog 1,5 week en dan vakantiequote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey bolkprinses![]()
Je hebt het weer goed gedaan gisteren
O echt, ik ben wel bezig geweest met de topics aanmaken maar heb verder nog niets over ze gelezen of gezienquote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:46 schreef Mazikeen het volgende:
@:Dotteke .... effe serieus..... die bewoners.... geen influencers? Ik zie 6 influencers
En dan gaat Harrie je inhalenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:47 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja ik moet wel! Nog 1,5 week en dan vakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |