Maar aan hongerklop gaat het niet liggen!quote:Hij maakt pasta bolognese voor 'Barney' klaar. "Met extra veel verse groentes. Dat moet hij zo'n drie tot twee uur voor de wedstrijd eten. Dan nog een banaantje voordat hij op moet en het is prima. Zo krijgt hij geen hongerklop en staat hij fris op het podium."
quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:07 schreef hhh38 het volgende:
'Barney' vol bravoure bij WK darts: 'Een Van Barneveld in vorm kan ver komen'
Tijd voor de onvermijdelijke uitschakeling en depressieve Ray.
[..]
Maar aan hongerklop gaat het niet liggen!
Wat?quote:Behoefte aan een sessie van mentale begeleider Dirk Marcellis? Hij belt meteen.
Ik doe het mezelf niet aan.quote:Op zaterdag 30 december 2023 10:26 schreef Szura het volgende:
Hebben jullie ook zo genoten van het Telegraaf-‘interview’ met Maurice Steijn?
quote:Op zaterdag 30 december 2023 10:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik doe het mezelf niet aan.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dit wil ik je niet onthouden.
Ik kan hier zo van genieten, he, stelletje leeghoofden die ruzie met elkaar maken.quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dit wil ik je niet onthouden.
quote:De brandweer heeft nog geprobeerd om de auto te redden, maar de wagen is volledig uitgebrand. De vriend van Gerben kwam er zonder kleerscheuren van af.
Of de mannen nu wel twee keer nadenken voordat ze morgenavond vuurwerk afsteken? "Nee hoor, mijn maat is vanochtend terug naar Duitsland gegaan om nieuw vuurwerk te halen."
Ach Nederlandquote:
En dan kan het zo maar zijn dat dit de auto is waarmee de vader van Gerben volgende week dinsdag normaal gesproken op weg naar zijn wat zware werk onderweg had gemoeten.quote:
Zo lang Gerben maar pang pang boem kan doen met een peukje in zijn bek.quote:Op zaterdag 30 december 2023 19:31 schreef OProg het volgende:
[..]
En dan kan het zo maar zijn dat dit de auto is waarmee de vader van Gerben volgende week dinsdag normaal gesproken op weg naar zijn wat zware werk onderweg had gemoeten.![]()
Hoort dat bij ‘de traditie’?quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:15 schreef franklop het volgende:
De eerste dode alweer door het altijd fantastische vuurwerk
In Limburg, missen we niks aan dus. Stukje natuurlijke selectie.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:15 schreef franklop het volgende:
De eerste dode alweer door het altijd fantastische vuurwerk
We liggen mooi op schemaquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:07 schreef hhh38 het volgende:
'Barney' vol bravoure bij WK darts: 'Een Van Barneveld in vorm kan ver komen'
Tijd voor de onvermijdelijke uitschakeling en depressieve Ray.
[..]
Maar aan hongerklop gaat het niet liggen!
quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Maar het ligt ditmaal niet eens aan Barney zelf.
Verrassend gelaten ook.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Maar het ligt ditmaal niet eens aan Barney zelf.
Mooie traditie. Aantal doden, wat verloren vingers en ogen!quote:
Voorlopig is het gelukkig erg rustig want hondenweer hier. Alleen zal dat uitstel en geen afstel zijn. Het blijft vreemd om te zien dat er zo veel politiek opportunisme is dat je dit voort laat bestaan ondanks alle ellende elk jaar op oudjaarsavond en nieuwjaarsochtend. Ik wens de EBHO medewerkers en het ambulancepersoneel, de brandweer en de politie alvast veel sterkte straks!quote:Op zondag 31 december 2023 07:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Mooie traditie. Aantal doden, wat verloren vingers en ogen!
Hoop wind vandaag zal niet helpen vrees ik. Genoeg dommies die daar geen rekening mee houden en zichzelf of anderen rakenquote:Op zondag 31 december 2023 10:38 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Voorlopig is het gelukkig erg rustig want hondenweer hier. Alleen zal dat uitstel en geen afstel zijn. Het blijft vreemd om te zien dat er zo veel politiek opportunisme is dat je dit voort laat bestaan ondanks alle ellende elk jaar op oudjaarsavond en nieuwjaarsochtend. Ik wens de EBHO medewerkers en het ambulancepersoneel, de brandweer en de politie alvast veel sterkte straks!
quote:Op zondag 31 december 2023 13:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Voor iedereen die het jaar nog even fijn wil afsluiten heeft Wielerflits een artikel gemaakt waarin zijn hun eigen top 10 'beste artikelen' van 2023 langslopen.
Kan dit?
Perfectie aldus Ray van Fusieflits.quote:“Anderhalve week hebben we liggen wroeten om ergens een bevestiging te krijgen. We realiseerden ons meteen dat als we dit nieuws als eersten brachten, dit een bom in de wielerwereld was. Dan moesten we wel 100% zeker zijn dat ons informatie klopte. Niet alleen het nieuws, maar ook de wijze hoe we dit gebracht hebben stemt me tot grote tevredenheid. Een Nederlands en Engelstalig nieuwsartikel. Een kwartier later een opinie over deze fusie en weer een half uur later een podcast. Dit was moderne journalistiek, zoals het hoort in het huidige medialandschap. Schakelen op zoveel mogelijk kanalen. Het toont de dynamische kracht van WielerFlits.”
quote:Op zondag 31 december 2023 13:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[..]
Perfectie aldus Ray van Fusieflits.
quote:Voor mij was de scoop rondom de fusie heel knap werk van WF. Daarvoor is hun zelfbevlekking helemaal terecht en begrijpelijk.
Maar daarna werd het al snel minder fraai. Iedereen die twijfelde of het allemaal zo'n vaart zou lopen werd door sommig WF redacteurs beschimpt, of gevraagd om hun mond te houden en niet te twijfelen aan het verhaal van WF. En toen de fusie niet door bleek te gaan, was ineens de zelfbevlekking verdwenen. Geen kadertjes meer onder de nieuwsberichten. De fusie en de scoop werd breed uitgemeten, het nieuws dat het niet doorging werd bijna als kantlijnbericht gebracht.
En dat vind ik niet bepaald parel-waardig.
quote:Maxim Horssels
11:50
Dan heb je toch een selectief geheugen, Wouter. Check even het nieuwsarchief. Over iedere fase hebben we uitgebreid bericht, ook over het afketsen van de plannen
Nog wat extra zelfbevlekking kan je hier vinden: https://www.wielerflits.n(...)uwe-jasjes/#commentsquote:Op zondag 31 december 2023 13:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[..]
Perfectie aldus Ray van Fusieflits.
Walgelijk, walgelijk, walgelijk.quote:Het nieuws van collega Raymond Kerckhoffs dat Jumbo-Visma in het diepste geheim werkte aan een fusie met Soudal-Quick-Step had een ongekende impact. Op de wielerwereld en op WielerFlits. Maar tegenwoordig is weinig vluchtiger dan nieuws. In een paar tellen staat het overal.
Niet het nieuws, maar de manier hoe wij daarmee zijn omgegaan is mijn persoonlijke hoogtepunt van het jaar. Als team zijn we direct gaan schakelen. Een opinie met achtergronden, een podcast met extra duiding en een reeks artikelen waarin me razendsnel inspeelde op de laatste ontwikkelingen. Een topprestatie van een klein en hecht team.
Ik las het bericht met stijgende verbazing.quote:Op zondag 31 december 2023 13:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Voor iedereen die het jaar nog even fijn wil afsluiten heeft Wielerflits een artikel gemaakt waarin zijn hun eigen top 10 'beste artikelen' van 2023 langslopen.
Kan dit?
Toch maar even gekeken. Er staan ook een paar random artikels tussen die amper iets om het lijf hebben. Maar blijkbaar hebben ze dat zelf ook door.quote:Op zondag 31 december 2023 13:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kan dit?
Dan rest de vraag, waarom dit überhaupt publiceren?quote:Youri IJnsen: “Doorheen een jaar maken we best veel content. Vaak heb je aan het eind van het jaar altijd van die verhalen die je het eerst te binnen schieten, als je jezelf afvraagt waar je nu het meest trots op bent. Dit jaar had ik er niet zo veel, om eerlijk te zijn. En eigenlijk vind ik het ook moeilijk om bovenstaand interview daartoe te bestempelen.”
Omdat Ray het graag wilde?quote:Op zondag 31 december 2023 13:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch maar even gekeken. Er staan ook een paar random artikels tussen die amper iets om het lijf hebben. Maar blijkbaar hebben ze dat zelf ook door.
[..]
Dan rest de vraag, waarom dit überhaupt publiceren?
Je moet toch aan je zelfbevrediging komen, he, dus dan maar een matig werkstukje publicerenquote:Op zondag 31 december 2023 13:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch maar even gekeken. Er staan ook een paar random artikels tussen die amper iets om het lijf hebben. Maar blijkbaar hebben ze dat zelf ook door.
[..]
Dan rest de vraag, waarom dit überhaupt publiceren?
Vergeet schoenplaatjegate niet!quote:Op zondag 31 december 2023 15:53 schreef DeeBee het volgende:
En ook doen alsof ze Watergate gebracht hebben, terwijl ze wekenland fakenewsclickbaitaids op die site hebben lopen sproeien over die fusie
Dit kan niet
Deze mensen hebben allemaal stemrechtquote:Op zondag 31 december 2023 16:15 schreef franklop het volgende:
Politie vindt 570 kilo vuurwerk in huis - https://nos.nl/l/2503325#UPDATE-container-74427918
PVV stemmers?quote:Op zondag 31 december 2023 16:52 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Deze mensen hebben allemaal stemrecht
Deze gast heeft zijn paspoort op dezelfde plek gehaald als al die Afrikaanse voetballers.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Omdat hij weet dat het uniek godstalent is.
Hoe verhoudt zich dit tot andere landen op NYE?quote:Op maandag 1 januari 2024 11:41 schreef franklop het volgende:
Zeker 200 arrestaties rond jaarwisseling, tientallen agenten gewond - https://nos.nl/l/2503423
#mooiland
quote:Op maandag 1 januari 2024 11:50 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hoe verhoudt zich dit tot andere landen op NYE?
https://www.hln.be/brusse(...)r-vuurwerk~a4a01a04/quote:Brusselse politie pakt 206 personen op tijdens oudjaar, man levenslang gehandicapt en twee kinderen naar ziekenhuis door vuurwerk
Frankrijk 381 opgepakt in het hele landquote:Op maandag 1 januari 2024 11:50 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hoe verhoudt zich dit tot andere landen op NYE?
quote:Op maandag 1 januari 2024 11:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
https://www.hln.be/brusse(...)r-vuurwerk~a4a01a04/
Tsja, en dan gaan alle getallen in dit artikel alleen nog over shithole Brussel.
Noord-West Europa is dus ten dode opgeschreven.quote:Op maandag 1 januari 2024 11:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Frankrijk 381 opgepakt in het hele land
Ze zijn gelukkig afgestapt van 'De jaarwisseling is relatief rustig verlopen'. Vaak kwam daarachter een opsomming van allemaal ellende.quote:Op maandag 1 januari 2024 11:41 schreef franklop het volgende:
Zeker 200 arrestaties rond jaarwisseling, tientallen agenten gewond - https://nos.nl/l/2503423
#mooiland
OnZe TrAdiTiESquote:Op maandag 1 januari 2024 11:41 schreef franklop het volgende:
#mooiland
Nog steeds gaat het nieuws op 1 januari alleen maar over ellende met vuurwerk en bij feestje, toch wel enigszins triest.quote:Op maandag 1 januari 2024 11:53 schreef Remco het volgende:
[..]
Ze zijn gelukkig afgestapt van 'De jaarwisseling is relatief rustig verlopen'. Vaak kwam daarachter een opsomming van allemaal ellende.
We moeten onze tradities vasthouden..stem PVV!quote:
Was het goed ja? Ik heb het niet gezien, maar als dit de reacties zijn van guurrechts moet het wel goed zijn geweest:quote:
Altijd goed.quote:
Leuk dat de Paralympics weer een paar nieuwe deelnemers hebben.quote:Op maandag 1 januari 2024 11:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
https://www.hln.be/brusse(...)r-vuurwerk~a4a01a04/
Tsja, en dan gaan alle getallen in dit artikel alleen nog over shithole Brussel.
Niet per se heel grappig zoals een klassieke oudejaars, maar wel echt een hele harde spiegel voorgehouden. Het was niet voor mensen met een IQ onder de 100.quote:Op maandag 1 januari 2024 12:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Was het goed ja? Ik heb het niet gezien, maar als dit de reacties zijn van guurrechts moet het wel goed zijn geweest:
[ twitter ]
ach Kerrolainquote:Op maandag 1 januari 2024 12:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niet per se heel grappig zoals een klassieke oudejaars, maar wel echt een hele harde spiegel voorgehouden. Het was niet voor mensen met een IQ onder de 100.
Dan snap je meteen waarom guurrechts het niets vond, ja.quote:Op maandag 1 januari 2024 12:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niet per se heel grappig zoals een klassieke oudejaars, maar wel echt een hele harde spiegel voorgehouden. Het was niet voor mensen met een IQ onder de 100.
quote:
Meer hier:quote:Wim Kan was even op tv! De aartsvader van de oudejaarsconference, overleden in 1983, sprak zich uit over de recente boerenprotesten. „Die boeren zijn trots op zichzelf hè. Ze hebben overal spandoeken. Gek hè? Trots ben je op je vrouw of op je kinderen, maar niet op jezelf.” Nostalgie ten top. Maar het vervolg van de grap had nooit uit Kans mond kunnen komen. „Trotse boeren masturberen de hele dag. Waarom denkt u anders dat er overal zo’n rode zakdoek hangt te drogen?”
Micha Wertheim, de BNNVARA-oudejaarsconferencier van 2023, toverde Wim Kan uit een AI-hoed. Want, zo voorspelde Wertheim op Oudejaarsavond: het gaat zo snel met de kunstmatige intelligentie dat je volgend jaar misschien wel kunt kiezen voor „een conferencier met het lichaam van Claudia de Breij, het gezicht van Peter Pannekoek en de stem van Theo Maassen” die het heeft over „het spanningsveld tussen fruit en groente.” Of je kiest voor „een hoorcollege over de relativiteitstheorie gegeven door Caroline van der Plas, in het Zweeds, terwijl ze tapdanst in haar woonkamer.”
WIJ zijn de beste.quote:Op maandag 1 januari 2024 14:47 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ] Top 50 van forum Wielrennen van 01-01-2023 t/m 31-12-2023
nr / aantal posts / gebruiker
01 4083 Rellende_Rotscholier
02 3585 Frozen-assassin
03 3360 Dale__Cooper
04 3094 wimderon
05 3034 franklop
06 2919 Koffieplanter
07 2641 Marcoss
08 2489 Faraday01
09 2442 Szura
10 2409 Mexicanobakker
11 2082 Felagund
12 1973 hhh38
13 1887 Van_Poppel
14 1782 Momo
15 1629 Immerdebestebob
16 1619 WAvanBuren
17 1378 DiegoFuser
18 1315 Steven184
19 1292 Mani89
20 1248 Pino112
21 1221 TargaFlorio
22 1188 Zwansen
23 1169 Slobeend
24 1165 Columbiafan
25 1154 Wienerschnitzels
26 0955 Fretwork
27 0943 _-_ratjetoe_-_
28 0903 heywoodu
29 0902 H.Vviv
30 0900 DeeBee
31 0839 Chiappucci
32 0837 Pistolero
33 0820 Aguero
34 0752 The_Undertone
35 0708 knijn1985
36 0566 superniger
37 0562 DecoAoreste
38 0542 TommyL0204
39 0504 Idisrom
40 0485 Sjoerd102
41 0483 TAmaru
42 0469 Toby56
43 0467 Dutch_view
44 0442 Mansjester
45 0439 Zorro
46 0424 AllesKaputt
47 0407 Nober
48 0362 Scorpion_17
49 0338 Bill_Hillie
50 0336 Alaphilippe_
klik hier voor meer stats
Ook allemaal stemrechtquote:Op maandag 1 januari 2024 17:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
In NWS vinden ze aanvallen op politie met Oud en Nieuw bij de functie horen
Ik weet niet wat ik lees
Naming and shaming aubquote:Op maandag 1 januari 2024 17:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
In NWS vinden ze aanvallen op politie met Oud en Nieuw bij de functie horen
Ik weet niet wat ik lees
NWS / Hulpverle ners zijn geweld oud en nieuw spuugzatquote:Op maandag 1 januari 2024 18:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Naming and shaming aub
Net als @:heywoodu die Sound of Silence van Disturbed beter vindt dan Simon & Garfunkel
Een VBL-hooligan en iemand met een Israel-vlag. Tsja.quote:Op maandag 1 januari 2024 18:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
NWS / Hulpverle ners zijn geweld oud en nieuw spuugzat
Eerste 2 users
Hoho, alleen tijdens de jaarwisseling heh! En bij demonstraties!quote:Op maandag 1 januari 2024 18:58 schreef Szura het volgende:
De altijd daadkrachtige Omzicht wil een verbod op bivakmutsen!
Gelukkig mag ik er dan nog wel een bank mee binnen lopen.quote:Op maandag 1 januari 2024 19:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hoho, alleen tijdens de jaarwisseling heh! En bij demonstraties!
OmpzigGod.
Drie draadjes over Rob Jetten die nieuwjaar viert bij zijn schoonfamilie.quote:
quote:Pieter Omtzigt vindt het geweld dit jaar “onacceptabel”, en wil een verbod op bivakmutsen. Voorzitter van de politiebond Nine Kooiman vindt dat een lachwekkende oplossing, zo laat ze doorschemeren tegenover EenVandaag. “Ik denk dan: heb het lef om niet met halve maatregelen, maar met hele te komen. Als je een hart hebt voor politiemensen, zorg dan voor een vuurwerkverbod.”
Deel 5 inmiddels!quote:Op maandag 1 januari 2024 19:58 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Drie draadjes over Rob Jetten die nieuwjaar viert bij zijn schoonfamilie.
quote:
Verwijderd omdat "mensen geen sarcasme herkennen"quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wierd Duk is heus geen racist of fascist. 1488 tweeten 😭.
Vliegen vliegen vliegenquote:Eindhoven Airport had afgelopen jaar een recordaantal reizigers over de vloer: 6,8 miljoen. Het zijn er zelfs meer dan voor de coronajaren. Ook zaten de vliegtuigen nog nooit eerder zo vol. En dat terwijl de luchthaven al jaren niet meer groeit. Toch is een woordvoerder van het vliegveld niet verrast: "Mensen houden gewoon van reizen."
Volgende week weer!quote:
Musk is net zo'n freak als Geert, die heeft als ik het goed heb 8 kinderen bij 4 vrouwen puur omdat die bang is voor het voortbestaan van de planeet.quote:
Was toch al eerder een dubieus verhaal rond Taghi?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 19:19 schreef hhh38 het volgende:
Ach, de altijd de autocue voorlezende Khalid
0:10quote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:25 schreef wimderon het volgende:
Wanneer kunnen we de inzendingen verwachten? @:johannes_vermeer @:Mani89?
Nochtans is hij beter te pruimen dan Joris nu bij het wielrennen, of Erik bij het schaatsen. Die maken er een wedstrijd van om zo hard mogelijk te schreeuwenquote:Op vrijdag 5 januari 2024 22:00 schreef Zwansen het volgende:
Als ik Herbert hoor bij dat schaatsen dan ben ik toch blij dat Herbert niks meer met wielrennen doet. Niet dat ik op de NOS kijk hoor.
2024 is nu écht begonnen. Gelukkig nieuwjaar.quote:
Jij ook gelukkig nieuwjaar, ouwe reus.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 13:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
2024 is nu écht begonnen. Gelukkig nieuwjaar.
Het weghalen van dammenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het halfslachtig wegpompen van water en het weghalen van dammen is de nieuwe wappie-sport schijnbaar.
Dit is absoluut niet leuk.quote:Op maandag 8 januari 2024 11:37 schreef Steven184 het volgende:
@:pistolero op weg naar de Brienenoord
Slot doet verrassende uitspraak: 'Kan best een soort Wenger worden bij Feyenoord'
Arend Martijn ziet de bui al hangen en probeert nog net even een contract voor onbepaalde tijd te scoren!quote:
Nou dat heeft Pietertje toch maar weer mooi voor elkaar gekregenquote:Op maandag 8 januari 2024 13:13 schreef franklop het volgende:
Ach PVV stemmers (die dachten dat dit nu wel doorgevoerd zou gaan worden)
https://nos.nl/artikel/25(...)amwetsvoorstellen-in
Denken dat de altijd met de rechterarm gestrekt lopende Nederland op een Marokkaan gaat stemmenquote:Op woensdag 10 januari 2024 12:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
#announce Aboutaleb bij GL-PvdA?
Gaf hem altijd wel meer kans op succes dan Timmermans, maar misschien onderschat ik het racisme van de Nederlander daarbij wel een beetje.
Je vergeet deze nogquote:Op woensdag 10 januari 2024 17:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Mijn obsessie blijft leveren.
En hij heeft inmiddels 25.000 euro bespaard door te stoppen met roken. Dat geld heeft hij duidelijk geïnvesteerd in het interieur van zijn thuis gemaakt van liefde.quote:Op woensdag 10 januari 2024 18:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je vergeet deze nog
[ twitter ]
Op Twitter/X aankondigen dat je liever iets anders hebt blijft een leuke rubriek.
Is Steef fan van Andorra?quote:Op woensdag 10 januari 2024 17:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Mijn obsessie blijft leveren.
Begin ondertussen te denken dat jij hem bentquote:
In het Engels Tweeten en dan non-stop spelfouten maken wordt ook soepel afgetikt op de bingo!quote:Op woensdag 10 januari 2024 18:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je vergeet deze nog
[ twitter ]
Op Twitter/X aankondigen dat je liever iets anders hebt blijft een leuke rubriek.
quote:Op donderdag 11 januari 2024 10:32 schreef DeeBee het volgende:
[..]
In het Engels Tweeten en dan non-stop spelfouten maken wordt ook soepel afgetikt op de bingo!
Het verschil kan niet groter zijn.quote:Op donderdag 11 januari 2024 10:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Begin ondertussen te denken dat jij hem bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 januari 2024 19:37 schreef hhh38 het volgende:
Hoe komen jullie blue monday door?Te druk om terneergeslagen te zijn, dat scheelt dan weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben deze week mentaal alleen maar bezig met mijn aanstaande 30e verjaardagquote:Op maandag 15 januari 2024 19:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Te druk om terneergeslagen te zijn, dat scheelt dan weer.
En aan het einde wint Donald T.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:21 schreef hhh38 het volgende:
Zijn jullie klaar voor 10 maanden aan dagelijkse updates over de Amerikaanse politiek?
Het valt reuze mee kan ik je zeggen. Behalve wanneer 18-20 jarigen tijdens een pubquiz zeggen dat het oneerlijk is vanwege je leeftijd. Dat is ronduit gemeen van die klote Gen Z-ersquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben deze week mentaal alleen maar bezig met mijn aanstaande 30e verjaardag
Blue week.
Aftakeling gaat beginnenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Blue week.
Ze zeggen dat het meevalt.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Blue week.
Pijnlijkquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Blue week.
En dan worden wij ondertussen onder de radar een domrechts kabinet toegeschoven door Plasterk.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:21 schreef hhh38 het volgende:
Zijn jullie klaar voor 10 maanden aan dagelijkse updates over de Amerikaanse politiek?
Het valt niet mee. Weten dat je dichter tegen de 40 aanleunt dan tegen de 20 is een slopend gevoel.quote:
Ook dichter bij de 50 dan bij 10!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:55 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Het valt niet mee. Weten dat je dichter tegen de 40 aanleunt dan tegen de 20 is een slopend gevoel.
Ik heb niet echt heimwee naar de tijd dat ik 11 wasquote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook dichter bij de 50 dan bij 10!
Ik wel naar toen ik 20+ was en meer dan 1 gebroken/korte nacht achter elkaar aan konquote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb niet echt heimwee naar de tijd dat ik 11 was
Mokerdomme Brekelmans en Yesilgoz die bakzeil halen in de eigen partijquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
De VVD blijft leveren. Ze hadden daar intern toch even beter over na moeten denken
Het wordt pas echt lachen als een nieuw kabinet de wet weer wil weggooien of terzijde wil leggenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:37 schreef AllesKaputt het volgende:
Ach, Dilan.
Maar het blijft de VVD, dus ik geloof het pas na de stemming.
Die kans lijkt me levensgroot. Tenzij haar partijgenoten Dilan tegen gaan houden.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Het wordt pas echt lachen als een nieuw kabinet de wet weer wil weggooien of terzijde wil leggen
Hoe dan ook, het wordt de komende tijd PVV +5 i.p.v. VVD +5.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Het wordt pas echt lachen als een nieuw kabinet de wet weer wil weggooien of terzijde wil leggen
Wat is het tegenovergestelde van teflon?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ieniemienie kan er echt he-le-maal niets van.
Piepschuim.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat is het tegenovergestelde van teflon?
Wel met een plakrand, alles blijft aan haar kleven.quote:
Dit had ik vorig jaar. Gisteren 31, dat is al helemaal niets.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Blue week.
Alsnog gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit had ik vorig jaar. Gisteren 31, dat is al helemaal niets.
Erg teleurstellend overigens dat de verjaardag van de grote roerganger niet in jullie agenda's staat.
Op dezelfde dag jarig zijn als Mathieu is wel jaloersmakend.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alsnog gefeliciteerd!
Moet je je verjaardag ook maar delen met iedereens favoriete wielrenner
Andreas Klier is ook leuk!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op dezelfde dag jarig zijn als Mathieu is wel jaloersmakend.
Jemig, 31. Gefeliciteerd, makker.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit had ik vorig jaar. Gisteren 31, dat is al helemaal niets.
Erg teleurstellend overigens dat de verjaardag van de grote roerganger niet in jullie agenda's staat.
Weet je wie ook boekjes heeft geschreven oven zijn strijd?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:32 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Freek Rosenberg kan zich nu voltijds aan de literatuur wijden.
Nee nee de maaltijdboxenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:32 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Freek Rosenberg kan zich nu voltijds aan de literatuur wijden.
Thijs Sunfield!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Weet je wie ook boekjes heeft geschreven oven zijn strijd?
Dit heb ik altijd een lichtelijk ongelukkige titel gevonden.quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:45 schreef Felagund het volgende:
Blijft inderdaad een niet al te goede keuze voor de titel, in Duitsland zal het boek wel niet storm lopen.
https://sndup.net/d9hf/quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel met een plakrand, alles blijft aan haar kleven.
Nee, helaas niet. Mex is volgens mij groot fan, misschien was die er wel.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nog iemand naar Slowdive geweest?
Was een prima mix van nieuw en oud!
Mede ivm locatie niet gegaan.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Mex is volgens mij groot fan, misschien was die er wel.
Zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Oei we zitten dus nog een aantal jaar opgescheept met Pepijn
Bij mensen die dit soort onzin op papier krijgen moet je ook altijd een beetje in de gaten houden dat ze geen manifest gaan schrijven.quote:
Nederlandse steden hebben een beschamend lage dichtheid inderdaad.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:36 schreef Steven184 het volgende:
Weer heel rapport en discussie over woningprobleem in Nederland. Teveel gezinswoningen (ie meer dan we gezinnen hebben), Tiny houses in weilanden, woningen splitsen.
Bouw verdomme gewoon ergens Kowloon aan de Rijn.
Bouwen aan een rivier.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:36 schreef Steven184 het volgende:
Weer heel rapport en discussie over woningprobleem in Nederland. Teveel gezinswoningen (ie meer dan we gezinnen hebben), Tiny houses in weilanden, woningen splitsen.
Bouw verdomme gewoon ergens Kowloon aan de Rijn.
Figures of speech mijn beste.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bouwen aan een rivier.
Gelijk een dijk van 6 meter hoog erbij bouwen joh, 2 vliegen in 1 klap.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bouwen aan een rivier.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Nederland is kampioen rijtjeshuizen, dat lijkt mij nou net ook de ideale hoeveelheid ruimte voor het gros van de leefsituaties, ik vind het helemaal mooi.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nederlandse steden hebben een beschamend lage dichtheid inderdaad.
Op de een of andere manier is Pepijn toch wat zichtbaarder, die weet beter te triggeren. Dat is ook weer niet helemaal verrassend als je die brief van Freek leest, daar is geen touw aan vast te knopen, alleen voor een hele kleine niche.quote:
Voor een kleine stad of uit de kluiten gewassen dorp inderdaad. Met het aantal inwoners en huizenprijzen in Nederland moet je gewoon flink verdichten op de meest gewilde plekken. Appartementenblokken van 5 tot 7 lagen zijn nog wel menselijke maat, maar biedt 3 tot 4x zoveel woningen voor het ruimtegebruik van 1 rijtjeshuis.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nederland is kampioen rijtjeshuizen, dat lijkt mij nou net ook de ideale hoeveelheid ruimte voor het gros van de leefsituaties, ik vind het helemaal mooi.
De wet niet uitvoeren in Wilders 1quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ben benieuwd wat voor oplossing Wilders mogelijk acht.
En eerder vandaag nog las ik de kop 'Jansen heeft gewenste middenvelder binnen'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stukje Toryquote:Op woensdag 17 januari 2024 15:17 schreef Steven184 het volgende:
[..]
De wet niet uitvoeren in Wilders 1Jack does it in real time...
quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:17 schreef DeeBee het volgende:
Op naar Ajax!Nu al heel erg veel zin in Jansen bij Ajax, dat wordt weer lachen, gieren, brullen én Ajax nog wat langer in de margeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet je gelijk geven, ik was nog voor Pascal Jansen als opvolger van Slot als ie weg was gegaan afgelopen zomerquote:Op woensdag 17 januari 2024 17:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Doe me dit niet aan, DeeBee. Alsjeblieft niet.
Ik vrees er zelf ook voor.quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Doe me dit niet aan, DeeBee. Alsjeblieft niet.
Vanaf dag 1 wantrouwde ik die inhoudsloze brabbelaar al.quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik moet je gelijk geven, ik was nog voor Pascal Jansen als opvolger van Slot als ie weg was gegaan afgelopen zomer
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Teren op het werk van Arne Slot kan nu niet meer. Pascal Jansen gaat met de billen bloot en jankend aan het kerstmaal.
quote:Op donderdag 4 november 2021 18:16 schreef El-Stinho het volgende:
De open deuren van Pascal Jansen zijn niet aan te slepen.
quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De saaiheid van Pascal Jansen is woestmakend.
Je gaat ook niet voor je lol naar AZ of all places kijken, dat is mijn excuus. Ik geef de lyrische houding van Arno Vermeulen en Jeroen Elshoff de schuld.quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vanaf dag 1 wantrouwde ik die inhoudsloze brabbelaar al.
Ik zal binnenkort eens gaan grasduinen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:wimderon, wanneer komt er weer iets op je YouTube kanaal? Het is al een jaar stil
End of the road, Willem.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Willem Jakobus gaat tegenwoordig als Ed Baars door het leven. Dit moet zijn grootste fans @:mani89 en @:wimderon aanspreken.
Er moet toch een Worldtour team zijn die meeleest.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Willem Jakobus gaat tegenwoordig als Ed Baars door het leven. Dit moet zijn grootste fans @:mani89 en @:wimderon aanspreken.
1-1quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vanavond naar Spinvis.
Zeg het maar.
Ik ben een ruime 15 jaar geleden als havist ooit naar Spinvis geweest voor een CKV opdracht. Een niet rijkelijk gevuld Chase Theater in Breda is het enige dat me nog bijstaat. Nu zou ik het een stuk leuker vinden dan toen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vanavond naar Spinvis.
Zeg het maar.
Ondanks de kou het broekje uit?quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vanavond naar Spinvis.
Zeg het maar.
Met @wimderon?quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vanavond naar Spinvis.
Zeg het maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had je dan beter voor elkaar dan ik. Ik ben voor KCV naar een Griekse tragedie geweest in het Parktheater in Eindhoven en dat was een van de slechtste ervaringen van mijn leven. Bedankt voor het bovenhalen van dit trauma.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:23 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik ben een ruime 15 jaar geleden als havist ooit naar Spinvis geweest voor een CKV opdracht. Een niet rijkelijk gevuld Chase Theater in Breda is het enige dat me nog bijstaat. Nu zou ik het een stuk leuker vinden dan toen waarschijnlijk.
Veel plezier!
Binnen is het warm. Poedelnaakt.quote:
Flashbacks na een combidag de Dom - Museum van Speelklok tot Pierement - Das Leben der Anderen in het filmhuis. Voor driekwart jaar binnen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:23 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik ben een ruime 15 jaar geleden als havist ooit naar Spinvis geweest voor een CKV opdracht. Een niet rijkelijk gevuld Chase Theater in Breda is het enige dat me nog bijstaat. Nu zou ik het een stuk leuker vinden dan toen waarschijnlijk.
Veel plezier!
Jou kennende hadden we een review over 3 posts verwacht!quote:Op donderdag 18 januari 2024 23:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het was werkelijk waar formidabel, jongons.
Dit klopt.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:11 schreef franklop het volgende:
Ben je nou vandaag 30 geworden @:hhh38 ? Gefeliciteerd in dat geval
Tegelijk jarig met Mathieu en Sam Welsford. Je zou voor minder.quote:
Netto een goede score.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Tegelijk jarig met Mathieu en Sam Welsford. Je zou voor minder.
En Karl Vannieuwkerke. En Frits Spits en Dolly Parton
Ik deel het met toppers als Hugh Hefner, Monique Smit en Sacha de Boer
Ken je het verhaal achter de plaat?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:56 schreef Slobeend het volgende:
Sterkte met het verwerken van de nieuwe realiteit @:hhh38
Mooi nieuw album van Het Zesde Metaal @:Rellende_Rotscholier
Gaat het over Tom Pintens?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ken je het verhaal achter de plaat?
Ja Tom Pintens laatstequote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die heeft met z'n laatste krachten een deel van de plaat geproduceerd en nog wat laatste partijen ingespeeld voor hij overleed. Een bijzonder maar uiteraard ook heel treurig verhaal.quote:
Met de fiets? Ik ben maar een stukje omgefietst omdat ik met het nieuwe laagje sneeuw en de eventuele ijslaag eronder ik het fietspad op een plek niet meer vertrouwde.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:00 schreef Steven184 het volgende:
Vanochtend een indrukwekkende schuiver gemaakt over de gladde weg.
Wilco184quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:00 schreef Steven184 het volgende:
Grappige is dat ik al om fietste om een glad bruggetje te vermijden. Bakfiets met de kinderen glee 6 meter verder dan ikquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Met de fiets? Ik ben maar een stukje omgefietst omdat ik met het nieuwe laagje sneeuw en de eventuele ijslaag eronder ik het fietspad op een plek niet meer vertrouwde.
Wilco had gelijk wat gebroken. Dit lichaam is van staal.quote:
Bel de woutenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:00 schreef Steven184 het volgende:
quote:
Brabant in het algemeen is een grote criminele bende. Gerucht gaat dat de agent van het filmpje ook nog ontslagen is voor drugshandel.quote:
Mooi hoor, uit interesse, wat voor een camera en lens gebruik je?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:15 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil trouwens hier ook nog even het heugelijke nieuws delen dat het mij eindelijk gelukt is een Groene Specht op de plaat te krijgen. Een absoluut hoogtepunt in mijn leven.
[ afbeelding ]
De Nikon Coolpix P950. Goed voor de zooms.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mooi hoor, uit interesse, wat voor een camera en lens gebruik je?
Ik wil dees, een verrekijker die foto's kan makenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De Nikon Coolpix P950. Goed voor de zooms.
Ohh dat ziet er sick uit.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik wil dees, een verrekijker die foto's kan maken.
quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet, triest verhaal.quote:
Prijs vanaf 4.640, oef.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik wil dees, een verrekijker die foto's kan maken.
Ik had de berichtgeving over zijn ziekte en overlijden in eerste instantie helemaal gemist. Totdat ik zag dat hij vorig jaar opeens een aantal hoge noteringen had in De Lage Landenlijst van de Vlaamse Radio 1. Helaas bleek het om een dodenbonus te gaan.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die heeft met z'n laatste krachten een deel van de plaat geproduceerd en nog wat laatste partijen ingespeeld voor hij overleed. Een bijzonder maar uiteraard ook heel treurig verhaal.
In maart ga ik ze weer live zien, wordt toch gek zonder die krullenbol op het podium.
In Charleroiquote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:57 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik had de berichtgeving over zijn ziekte en overlijden in eerste instantie helemaal gemist. Totdat ik zag dat hij vorig jaar opeens een aantal hoge noteringen had in De Lage Landenlijst van de Vlaamse Radio 1. Helaas bleek het om een dodenbonus te gaan.
Voordeel van KCV was dan weer dat het voor de rest weinig voorstelde ten opzichte van CKV.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat had je dan beter voor elkaar dan ik. Ik ben voor KCV naar een Griekse tragedie geweest in het Parktheater in Eindhoven en dat was een van de slechtste ervaringen van mijn leven. Bedankt voor het bovenhalen van dit trauma.
Klassieke culturele vorming volgens wikipedia:quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:57 schreef franklop het volgende:
Ik dacht dat het een typfout was, maar KCV was een ding? Kunstzinnige culturele vorming?
Ik ook. Zo te lezen is CKV dus voor het klootjesvolk en KCV voor de elite. Ook weer duidelijk.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klassieke culturele vorming volgens wikipedia:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Klassieke_culturele_vorming
Ik had alleen CKV.
Bij ons deed gymnasium ook gewoon CKV.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
KCV was voor gymnasium en CKV voor de rest volgens mij.
CKV stelde ook niks voor overigens, bij ons tenminste.
Bij ons had de sectie klassieke talen de meest luie docenten die er waren. Het enige wat ik me kan herinneren van 6 jaar gymnasium zijn de reizen en Gladiator & Life of Brian kijken in de klasquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:31 schreef Fretwork het volgende:
Het nadeel van KCV is dat je het risico loopt over te komen als FVD prominent, het voordeel is dat je niet voor de hele klas hoeft te rappen.
Afstromen voor de Romereis was wel jammer. Zelfs bijles van de rectrix mocht niet baten, die hele middelbare schooltijd vond ik überhaupt geen succes.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij ons had de sectie klassieke talen de meest luie docenten die er waren. Het enige wat ik me kan herinneren van 6 jaar gymnasium zijn de reizen en Gladiator & Life of Brian kijken in de klas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |