Een VBL-hooligan en iemand met een Israel-vlag. Tsja.quote:Op maandag 1 januari 2024 18:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
NWS / Hulpverle ners zijn geweld oud en nieuw spuugzat
Eerste 2 users
Hoho, alleen tijdens de jaarwisseling heh! En bij demonstraties!quote:Op maandag 1 januari 2024 18:58 schreef Szura het volgende:
De altijd daadkrachtige Omzicht wil een verbod op bivakmutsen!
Gelukkig mag ik er dan nog wel een bank mee binnen lopen.quote:Op maandag 1 januari 2024 19:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hoho, alleen tijdens de jaarwisseling heh! En bij demonstraties!
OmpzigGod.
Drie draadjes over Rob Jetten die nieuwjaar viert bij zijn schoonfamilie.quote:
quote:Pieter Omtzigt vindt het geweld dit jaar “onacceptabel”, en wil een verbod op bivakmutsen. Voorzitter van de politiebond Nine Kooiman vindt dat een lachwekkende oplossing, zo laat ze doorschemeren tegenover EenVandaag. “Ik denk dan: heb het lef om niet met halve maatregelen, maar met hele te komen. Als je een hart hebt voor politiemensen, zorg dan voor een vuurwerkverbod.”
Deel 5 inmiddels!quote:Op maandag 1 januari 2024 19:58 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Drie draadjes over Rob Jetten die nieuwjaar viert bij zijn schoonfamilie.
quote:
Verwijderd omdat "mensen geen sarcasme herkennen"quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wierd Duk is heus geen racist of fascist. 1488 tweeten 😭.
Vliegen vliegen vliegenquote:Eindhoven Airport had afgelopen jaar een recordaantal reizigers over de vloer: 6,8 miljoen. Het zijn er zelfs meer dan voor de coronajaren. Ook zaten de vliegtuigen nog nooit eerder zo vol. En dat terwijl de luchthaven al jaren niet meer groeit. Toch is een woordvoerder van het vliegveld niet verrast: "Mensen houden gewoon van reizen."
Volgende week weer!quote:
Musk is net zo'n freak als Geert, die heeft als ik het goed heb 8 kinderen bij 4 vrouwen puur omdat die bang is voor het voortbestaan van de planeet.quote:
Was toch al eerder een dubieus verhaal rond Taghi?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 19:19 schreef hhh38 het volgende:
Ach, de altijd de autocue voorlezende Khalid
0:10quote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:25 schreef wimderon het volgende:
Wanneer kunnen we de inzendingen verwachten? @:johannes_vermeer @:Mani89?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |