quote:
Brabant in het algemeen is een grote criminele bende. Gerucht gaat dat de agent van het filmpje ook nog ontslagen is voor drugshandel.quote:
Mooi hoor, uit interesse, wat voor een camera en lens gebruik je?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:15 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil trouwens hier ook nog even het heugelijke nieuws delen dat het mij eindelijk gelukt is een Groene Specht op de plaat te krijgen. Een absoluut hoogtepunt in mijn leven.
[ afbeelding ]
De Nikon Coolpix P950. Goed voor de zooms.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mooi hoor, uit interesse, wat voor een camera en lens gebruik je?
Ik wil dees, een verrekijker die foto's kan makenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De Nikon Coolpix P950. Goed voor de zooms.
Ohh dat ziet er sick uit.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik wil dees, een verrekijker die foto's kan maken.
quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ken je het verhaal achter de plaat?
Nee, dat wist ik niet, triest verhaal.quote:
Prijs vanaf 4.640, oef.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik wil dees, een verrekijker die foto's kan maken.
Ik had de berichtgeving over zijn ziekte en overlijden in eerste instantie helemaal gemist. Totdat ik zag dat hij vorig jaar opeens een aantal hoge noteringen had in De Lage Landenlijst van de Vlaamse Radio 1. Helaas bleek het om een dodenbonus te gaan.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die heeft met z'n laatste krachten een deel van de plaat geproduceerd en nog wat laatste partijen ingespeeld voor hij overleed. Een bijzonder maar uiteraard ook heel treurig verhaal.
In maart ga ik ze weer live zien, wordt toch gek zonder die krullenbol op het podium.
In Charleroiquote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:57 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik had de berichtgeving over zijn ziekte en overlijden in eerste instantie helemaal gemist. Totdat ik zag dat hij vorig jaar opeens een aantal hoge noteringen had in De Lage Landenlijst van de Vlaamse Radio 1. Helaas bleek het om een dodenbonus te gaan.
Voordeel van KCV was dan weer dat het voor de rest weinig voorstelde ten opzichte van CKV.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat had je dan beter voor elkaar dan ik. Ik ben voor KCV naar een Griekse tragedie geweest in het Parktheater in Eindhoven en dat was een van de slechtste ervaringen van mijn leven. Bedankt voor het bovenhalen van dit trauma.
Klassieke culturele vorming volgens wikipedia:quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:57 schreef franklop het volgende:
Ik dacht dat het een typfout was, maar KCV was een ding? Kunstzinnige culturele vorming?
Ik ook. Zo te lezen is CKV dus voor het klootjesvolk en KCV voor de elite. Ook weer duidelijk.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klassieke culturele vorming volgens wikipedia:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Klassieke_culturele_vorming
Ik had alleen CKV.
Bij ons deed gymnasium ook gewoon CKV.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
KCV was voor gymnasium en CKV voor de rest volgens mij.
CKV stelde ook niks voor overigens, bij ons tenminste.
Bij ons had de sectie klassieke talen de meest luie docenten die er waren. Het enige wat ik me kan herinneren van 6 jaar gymnasium zijn de reizen en Gladiator & Life of Brian kijken in de klasquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:31 schreef Fretwork het volgende:
Het nadeel van KCV is dat je het risico loopt over te komen als FVD prominent, het voordeel is dat je niet voor de hele klas hoeft te rappen.
Afstromen voor de Romereis was wel jammer. Zelfs bijles van de rectrix mocht niet baten, die hele middelbare schooltijd vond ik überhaupt geen succes.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij ons had de sectie klassieke talen de meest luie docenten die er waren. Het enige wat ik me kan herinneren van 6 jaar gymnasium zijn de reizen en Gladiator & Life of Brian kijken in de klas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |