Jou kennende hadden we een review over 3 posts verwacht!quote:Op donderdag 18 januari 2024 23:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het was werkelijk waar formidabel, jongons.
Dit klopt.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:11 schreef franklop het volgende:
Ben je nou vandaag 30 geworden @:hhh38 ? Gefeliciteerd in dat geval
Tegelijk jarig met Mathieu en Sam Welsford. Je zou voor minder.quote:
Netto een goede score.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Tegelijk jarig met Mathieu en Sam Welsford. Je zou voor minder.
En Karl Vannieuwkerke. En Frits Spits en Dolly Parton
Ik deel het met toppers als Hugh Hefner, Monique Smit en Sacha de Boer
Ken je het verhaal achter de plaat?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:56 schreef Slobeend het volgende:
Sterkte met het verwerken van de nieuwe realiteit @:hhh38
Mooi nieuw album van Het Zesde Metaal @:Rellende_Rotscholier
Gaat het over Tom Pintens?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ken je het verhaal achter de plaat?
Ja Tom Pintens laatstequote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ken je het verhaal achter de plaat?
Die heeft met z'n laatste krachten een deel van de plaat geproduceerd en nog wat laatste partijen ingespeeld voor hij overleed. Een bijzonder maar uiteraard ook heel treurig verhaal.quote:
Met de fiets? Ik ben maar een stukje omgefietst omdat ik met het nieuwe laagje sneeuw en de eventuele ijslaag eronder ik het fietspad op een plek niet meer vertrouwde.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:00 schreef Steven184 het volgende:
Vanochtend een indrukwekkende schuiver gemaakt over de gladde weg.
Wilco184quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:00 schreef Steven184 het volgende:
Grappige is dat ik al om fietste om een glad bruggetje te vermijden. Bakfiets met de kinderen glee 6 meter verder dan ikquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Met de fiets? Ik ben maar een stukje omgefietst omdat ik met het nieuwe laagje sneeuw en de eventuele ijslaag eronder ik het fietspad op een plek niet meer vertrouwde.
Wilco had gelijk wat gebroken. Dit lichaam is van staal.quote:
Bel de woutenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:00 schreef Steven184 het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |