De wet niet uitvoeren in Wilders 1quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ben benieuwd wat voor oplossing Wilders mogelijk acht.
En eerder vandaag nog las ik de kop 'Jansen heeft gewenste middenvelder binnen'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stukje Toryquote:Op woensdag 17 januari 2024 15:17 schreef Steven184 het volgende:
[..]
De wet niet uitvoeren in Wilders 1Jack does it in real time...
quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:17 schreef DeeBee het volgende:
Op naar Ajax!Nu al heel erg veel zin in Jansen bij Ajax, dat wordt weer lachen, gieren, brullen én Ajax nog wat langer in de margeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet je gelijk geven, ik was nog voor Pascal Jansen als opvolger van Slot als ie weg was gegaan afgelopen zomerquote:Op woensdag 17 januari 2024 17:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Doe me dit niet aan, DeeBee. Alsjeblieft niet.
Ik vrees er zelf ook voor.quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Doe me dit niet aan, DeeBee. Alsjeblieft niet.
Vanaf dag 1 wantrouwde ik die inhoudsloze brabbelaar al.quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik moet je gelijk geven, ik was nog voor Pascal Jansen als opvolger van Slot als ie weg was gegaan afgelopen zomer
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Teren op het werk van Arne Slot kan nu niet meer. Pascal Jansen gaat met de billen bloot en jankend aan het kerstmaal.
quote:Op donderdag 4 november 2021 18:16 schreef El-Stinho het volgende:
De open deuren van Pascal Jansen zijn niet aan te slepen.
quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De saaiheid van Pascal Jansen is woestmakend.
Je gaat ook niet voor je lol naar AZ of all places kijken, dat is mijn excuus. Ik geef de lyrische houding van Arno Vermeulen en Jeroen Elshoff de schuld.quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vanaf dag 1 wantrouwde ik die inhoudsloze brabbelaar al.
Ik zal binnenkort eens gaan grasduinen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:wimderon, wanneer komt er weer iets op je YouTube kanaal? Het is al een jaar stil
End of the road, Willem.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Willem Jakobus gaat tegenwoordig als Ed Baars door het leven. Dit moet zijn grootste fans @:mani89 en @:wimderon aanspreken.
Er moet toch een Worldtour team zijn die meeleest.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Willem Jakobus gaat tegenwoordig als Ed Baars door het leven. Dit moet zijn grootste fans @:mani89 en @:wimderon aanspreken.
1-1quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vanavond naar Spinvis.
Zeg het maar.
Ik ben een ruime 15 jaar geleden als havist ooit naar Spinvis geweest voor een CKV opdracht. Een niet rijkelijk gevuld Chase Theater in Breda is het enige dat me nog bijstaat. Nu zou ik het een stuk leuker vinden dan toen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vanavond naar Spinvis.
Zeg het maar.
Ondanks de kou het broekje uit?quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vanavond naar Spinvis.
Zeg het maar.
Met @wimderon?quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vanavond naar Spinvis.
Zeg het maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had je dan beter voor elkaar dan ik. Ik ben voor KCV naar een Griekse tragedie geweest in het Parktheater in Eindhoven en dat was een van de slechtste ervaringen van mijn leven. Bedankt voor het bovenhalen van dit trauma.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:23 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik ben een ruime 15 jaar geleden als havist ooit naar Spinvis geweest voor een CKV opdracht. Een niet rijkelijk gevuld Chase Theater in Breda is het enige dat me nog bijstaat. Nu zou ik het een stuk leuker vinden dan toen waarschijnlijk.
Veel plezier!
Binnen is het warm. Poedelnaakt.quote:
Flashbacks na een combidag de Dom - Museum van Speelklok tot Pierement - Das Leben der Anderen in het filmhuis. Voor driekwart jaar binnen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:23 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik ben een ruime 15 jaar geleden als havist ooit naar Spinvis geweest voor een CKV opdracht. Een niet rijkelijk gevuld Chase Theater in Breda is het enige dat me nog bijstaat. Nu zou ik het een stuk leuker vinden dan toen waarschijnlijk.
Veel plezier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |