Wat is het tegenovergestelde van teflon?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ieniemienie kan er echt he-le-maal niets van.
Piepschuim.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat is het tegenovergestelde van teflon?
Wel met een plakrand, alles blijft aan haar kleven.quote:
Dit had ik vorig jaar. Gisteren 31, dat is al helemaal niets.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben deze week mentaal alleen maar bezig met mijn aanstaande 30e verjaardag
Blue week.
Alsnog gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit had ik vorig jaar. Gisteren 31, dat is al helemaal niets.
Erg teleurstellend overigens dat de verjaardag van de grote roerganger niet in jullie agenda's staat.
Op dezelfde dag jarig zijn als Mathieu is wel jaloersmakend.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alsnog gefeliciteerd!
Moet je je verjaardag ook maar delen met iedereens favoriete wielrenner
Andreas Klier is ook leuk!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op dezelfde dag jarig zijn als Mathieu is wel jaloersmakend.
Jemig, 31. Gefeliciteerd, makker.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit had ik vorig jaar. Gisteren 31, dat is al helemaal niets.
Erg teleurstellend overigens dat de verjaardag van de grote roerganger niet in jullie agenda's staat.
Weet je wie ook boekjes heeft geschreven oven zijn strijd?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:32 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Freek Rosenberg kan zich nu voltijds aan de literatuur wijden.
Nee nee de maaltijdboxenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:32 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Freek Rosenberg kan zich nu voltijds aan de literatuur wijden.
Thijs Sunfield!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Weet je wie ook boekjes heeft geschreven oven zijn strijd?
Dit heb ik altijd een lichtelijk ongelukkige titel gevonden.quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:45 schreef Felagund het volgende:
Blijft inderdaad een niet al te goede keuze voor de titel, in Duitsland zal het boek wel niet storm lopen.
https://sndup.net/d9hf/quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel met een plakrand, alles blijft aan haar kleven.
Nee, helaas niet. Mex is volgens mij groot fan, misschien was die er wel.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nog iemand naar Slowdive geweest?
Was een prima mix van nieuw en oud!
Mede ivm locatie niet gegaan.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Mex is volgens mij groot fan, misschien was die er wel.
Zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Oei we zitten dus nog een aantal jaar opgescheept met Pepijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |