Is Steef fan van Andorra?quote:Op woensdag 10 januari 2024 17:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Mijn obsessie blijft leveren.
Begin ondertussen te denken dat jij hem bentquote:
In het Engels Tweeten en dan non-stop spelfouten maken wordt ook soepel afgetikt op de bingo!quote:Op woensdag 10 januari 2024 18:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je vergeet deze nog
[ twitter ]
Op Twitter/X aankondigen dat je liever iets anders hebt blijft een leuke rubriek.
quote:Op donderdag 11 januari 2024 10:32 schreef DeeBee het volgende:
[..]
In het Engels Tweeten en dan non-stop spelfouten maken wordt ook soepel afgetikt op de bingo!
Het verschil kan niet groter zijn.quote:Op donderdag 11 januari 2024 10:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Begin ondertussen te denken dat jij hem bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 januari 2024 19:37 schreef hhh38 het volgende:
Hoe komen jullie blue monday door?Te druk om terneergeslagen te zijn, dat scheelt dan weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben deze week mentaal alleen maar bezig met mijn aanstaande 30e verjaardagquote:Op maandag 15 januari 2024 19:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Te druk om terneergeslagen te zijn, dat scheelt dan weer.
En aan het einde wint Donald T.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:21 schreef hhh38 het volgende:
Zijn jullie klaar voor 10 maanden aan dagelijkse updates over de Amerikaanse politiek?
Het valt reuze mee kan ik je zeggen. Behalve wanneer 18-20 jarigen tijdens een pubquiz zeggen dat het oneerlijk is vanwege je leeftijd. Dat is ronduit gemeen van die klote Gen Z-ersquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben deze week mentaal alleen maar bezig met mijn aanstaande 30e verjaardag
Blue week.
Aftakeling gaat beginnenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Blue week.
Ze zeggen dat het meevalt.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Blue week.
Pijnlijkquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Blue week.
En dan worden wij ondertussen onder de radar een domrechts kabinet toegeschoven door Plasterk.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:21 schreef hhh38 het volgende:
Zijn jullie klaar voor 10 maanden aan dagelijkse updates over de Amerikaanse politiek?
Het valt niet mee. Weten dat je dichter tegen de 40 aanleunt dan tegen de 20 is een slopend gevoel.quote:
Ook dichter bij de 50 dan bij 10!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:55 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Het valt niet mee. Weten dat je dichter tegen de 40 aanleunt dan tegen de 20 is een slopend gevoel.
Ik heb niet echt heimwee naar de tijd dat ik 11 wasquote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook dichter bij de 50 dan bij 10!
Ik wel naar toen ik 20+ was en meer dan 1 gebroken/korte nacht achter elkaar aan konquote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb niet echt heimwee naar de tijd dat ik 11 was
Mokerdomme Brekelmans en Yesilgoz die bakzeil halen in de eigen partijquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
De VVD blijft leveren. Ze hadden daar intern toch even beter over na moeten denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |