Nochtans is hij beter te pruimen dan Joris nu bij het wielrennen, of Erik bij het schaatsen. Die maken er een wedstrijd van om zo hard mogelijk te schreeuwenquote:Op vrijdag 5 januari 2024 22:00 schreef Zwansen het volgende:
Als ik Herbert hoor bij dat schaatsen dan ben ik toch blij dat Herbert niks meer met wielrennen doet. Niet dat ik op de NOS kijk hoor.
2024 is nu écht begonnen. Gelukkig nieuwjaar.quote:
Jij ook gelukkig nieuwjaar, ouwe reus.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 13:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
2024 is nu écht begonnen. Gelukkig nieuwjaar.
Het weghalen van dammenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het halfslachtig wegpompen van water en het weghalen van dammen is de nieuwe wappie-sport schijnbaar.
Dit is absoluut niet leuk.quote:Op maandag 8 januari 2024 11:37 schreef Steven184 het volgende:
@:pistolero op weg naar de Brienenoord
Slot doet verrassende uitspraak: 'Kan best een soort Wenger worden bij Feyenoord'
Arend Martijn ziet de bui al hangen en probeert nog net even een contract voor onbepaalde tijd te scoren!quote:
Nou dat heeft Pietertje toch maar weer mooi voor elkaar gekregenquote:Op maandag 8 januari 2024 13:13 schreef franklop het volgende:
Ach PVV stemmers (die dachten dat dit nu wel doorgevoerd zou gaan worden)
https://nos.nl/artikel/25(...)amwetsvoorstellen-in
Denken dat de altijd met de rechterarm gestrekt lopende Nederland op een Marokkaan gaat stemmenquote:Op woensdag 10 januari 2024 12:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
#announce Aboutaleb bij GL-PvdA?
Gaf hem altijd wel meer kans op succes dan Timmermans, maar misschien onderschat ik het racisme van de Nederlander daarbij wel een beetje.
Je vergeet deze nogquote:Op woensdag 10 januari 2024 17:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Mijn obsessie blijft leveren.
En hij heeft inmiddels 25.000 euro bespaard door te stoppen met roken. Dat geld heeft hij duidelijk geïnvesteerd in het interieur van zijn thuis gemaakt van liefde.quote:Op woensdag 10 januari 2024 18:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je vergeet deze nog
[ twitter ]
Op Twitter/X aankondigen dat je liever iets anders hebt blijft een leuke rubriek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |