Uhh watquote:Op zondag 17 december 2023 18:35 schreef Parafernalia het volgende:
Komt ajax weer goed weg, want wordt uiteraard afgekeurd want ajax
allerlei redenenquote:Op zondag 17 december 2023 18:36 schreef De_Kraam het volgende:
Meneer de commentator verzint allerlei redenen om de goal af te keuren.
@GGMM begrijpt hier ook helemaal niks van.quote:Op zondag 17 december 2023 18:37 schreef Mestreech1990 het volgende:
Dit slaat echt nergens op. Hoe kan je dit nou missen als VAR zijnde.
Niet de beste die ze hebben op R1, neequote:Op zondag 17 december 2023 18:36 schreef belanov het volgende:
Wat een onnavolgnaar chaotisch live-commentaar van Suse van Kleef op radio 1
Fijn die inclusiviteit
Tegen je eigen hand aanschieten is kluts?quote:Op zondag 17 december 2023 18:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Volgens de regels is het aanvallend hands en dus geen doelpunt maar valt ook in de categorie kluts.
Sws heeft PEC wel recht op minimaal een puntquote:Op zondag 17 december 2023 18:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Volgens de regels is het aanvallend hands en dus geen doelpunt maar valt ook in de categorie kluts.
Jij begrijpt er niets van.quote:Op zondag 17 december 2023 18:38 schreef klaasweetalles het volgende:
GEWOON geldig goal
hij schiet niet opzettelijk tegen zijn eigen hand
Via lichaam tegen hand is weer geen handsquote:Op zondag 17 december 2023 18:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tegen je eigen hand aanschieten is kluts?
quote:
Is dat geen buitenspel? O nee gevaarlijk spel? O nee hands?quote:Op zondag 17 december 2023 18:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
allerlei redenenJe ziet toch ook dat die bal tegen zijn hand komt
Namen en rugnummers.quote:Op zondag 17 december 2023 18:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik was het scenario van de incapabele VAR even vergeten.
Beetje zoals enkele moderators hier
Mag toch aannemen dat een assist met je hand geven sowieso niet teltquote:Op zondag 17 december 2023 18:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Via lichaam tegen hand is weer geen hands
Maar weet niet of dat aanvallend ook zo is, dacht het niet eigenlijk
Die is er al sinds 2022 niet meer.quote:
Walgelijk ja.quote:Op zondag 17 december 2023 18:39 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Is dat geen buitenspel? O nee gevaarlijk spel? O nee hands?
- commentatortje
Begon heel zachtjesaan weer te komen.quote:Op zondag 17 december 2023 18:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die is er al sinds 2022 niet meer.
Uhm, ik denk dat je wat specifieker moet zijn bij hem...quote:Op zondag 17 december 2023 18:42 schreef De_Kraam het volgende:
@:3rr0r graag gifje van Berghuis die de kans mist.
Ja, maar die mensen heb je altijd, die dachten dat na de eerste overwinning onder Van 't Schip het lek boven was en dat Ajax nog steeds kampioen kon worden.quote:Op zondag 17 december 2023 18:42 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Begon heel zachtjesaan weer te komen.
ROFL...quote:Op zondag 17 december 2023 18:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, maar die mensen heb je altijd, die dachten dat na de eerste overwinning onder Van 't Schip het lek boven was en dat Ajax nog steeds kampioen kon worden.
En nog steeds zijn er menen in het Ajax-topic die de aanstelling van Van 't Schip verdedigen.
De aanvallend hands regel is veranderd hè? Geldt alleen nog als je zelf scoort: https://www.ad.nl/nederla(...)eurde-goal~ae01c561/quote:Op zondag 17 december 2023 18:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Goede, die had ik helemaal gemist.quote:Op zondag 17 december 2023 18:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De aanvallend hands regel is veranderd hè? Geldt alleen nog als je zelf scoort: https://www.ad.nl/nederla(...)eurde-goal~ae01c561/
Sjurmeen speelt toch?quote:Op zondag 17 december 2023 19:02 schreef De_Kraam het volgende:
AZ - PSV kunnen we schriftelijk afdoen.
Op naar DRT.
quote:Op zondag 17 december 2023 18:33 schreef Erasmus het volgende:
Heeft iemand een gifje van die debiele actie van Berghuis 10 minuten geleden?
TYPISCH NEDERLANDSquote:Op zondag 17 december 2023 19:09 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Sjurmeen en Zonneveld, HOLLANDSCHE AVOND.
Baasquote:Op zondag 17 december 2023 19:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je je arm echter zo hoog in de lucht steekt is het niet onopzettelijk meer. Met een arm naast het lichaam is het wel onopzettelijk natuurlijk.quote:Op zondag 17 december 2023 18:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De aanvallend hands regel is veranderd hè? Geldt alleen nog als je zelf scoort: https://www.ad.nl/nederla(...)eurde-goal~ae01c561/
quote:Op zondag 17 december 2023 19:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij een omhaal heb je je armen natuurlijk niet langs je lichaam. Dat is een natuurlijke reactie van het lichaam. Dat mag volgens de regels.quote:Op zondag 17 december 2023 19:13 schreef franske19 het volgende:
[..]
Als je je arm echter zo hoog in de lucht steekt is het niet onopzettelijk meer. Met een arm naast het lichaam is het wel onopzettelijk natuurlijk.
Deze hand steekt recht de lucht in en dat is geen natuurlijke houding, al helemaal niet bij een omhaal.quote:Op zondag 17 december 2023 19:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Bij een omhaal heb je je armen natuurlijk niet langs je lichaam. Dat is een natuurlijke reactie van het lichaam. Dat mag volgens de regels.
Kun je nog de vraag stellen of dit niet téis hoor, maar je moet wel de specifieke situatie beoordelen. Niet blijven hangen in “arm langs het lichaam” want de regel is breder dan dat
je bent je er ook van bewust dat de 1e en 2e keeper afwezig zijn hequote:Op zondag 17 december 2023 19:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb er eigenlijk heel weinig vertrouwen in dat dit AZ iets kan tegen PSV.
De KKD is wel intrek daar.quote:Op zondag 17 december 2023 19:54 schreef fetX het volgende:
[..]
PEC is dé club van Amsterdam.
@:zipportal
Het is mistig.quote:Op zondag 17 december 2023 20:04 schreef TjjWester het volgende:
Waarom is dit een topper? PSV zou dit op papier makkelijk moeten winnen, als ze zichzelf niet in de weg zitten.
PSV van andere jaren zou een offday kunnen hebben. Dat zie ik nu inderdaad niet gebeuren.quote:Op zondag 17 december 2023 20:04 schreef TjjWester het volgende:
Waarom is dit een topper? PSV zou dit op papier makkelijk moeten winnen, als ze zichzelf niet in de weg zitten.
Of Pavlidis moet een hattrick gaan maken.quote:Op zondag 17 december 2023 20:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
PSV van andere jaren zou een offday kunnen hebben. Dat zie ik nu inderdaad niet gebeuren.
Enige reden dat PSV het moeilijk kan krijgen is als AZ een topdag heeft. En dat gelooft niemand.
Zonder VAR zou dat zeker zo gaanquote:
quote:Op zondag 17 december 2023 20:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja lekker dit.
Weer een cadeautje
Dit dwing je af.quote:Op zondag 17 december 2023 20:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja lekker dit.
Weer een cadeautje
Je bent vervelend.quote:Op zondag 17 december 2023 20:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarom wil je mij weg hebben
wat is je vraagquote:
voor koffie en gebakquote:
We gaan PSV niet meer inhalen.quote:
Ik kom eraanquote:Op zondag 17 december 2023 20:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jullie kunnen naar het warme bad.
Neh, gaat nog wel een keer mis, Ajax-uit, Feyenoord-thuis gaan allebei wat opportunistischer spelen en er zal ook nog wel een gelijkspelletje komen tegen een kneuzenclub.quote:Op zondag 17 december 2023 20:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaat PSV echt alle wedstrijden winnen dit seizoen?
Veel plezier.quote:Op zondag 17 december 2023 20:16 schreef Erasmus het volgende:
Dit is gespeeld. Ik ben inmiddels weer naar Antwerpen - Anderlecht kijken.
Ben straks weer terug!
Ben je nog steeds hier?quote:Op zondag 17 december 2023 20:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Veel plezier.
Kijk zo kan het ook @:Coco
In de strijd om plek 2 wel ja, maar ik dacht dat jij één van de weinige hier was die nog wel geloofde in een kampioenschap voor Feyenoord.quote:Op zondag 17 december 2023 20:18 schreef klaasweetalles het volgende:
dit is alleen maar gunstig voor Feyenoord
Moet Pascal weg?quote:Op zondag 17 december 2023 20:18 schreef Dagoduck het volgende:
Nou Pascal, gooi die witte handdoek maar op het veld.
@Zipportal gelooft ook nog.quote:Op zondag 17 december 2023 20:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In de strijd om plek 2 wel ja, maar ik dacht dat jij één van de weinige hier was die nog wel geloofde in een kampioenschap voor Feyenoord.
ik geloof er nog steeds in jahquote:Op zondag 17 december 2023 20:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In de strijd om plek 2 wel ja, maar ik dacht dat jij één van de weinige hier was die nog wel geloofde in een kampioenschap voor Feyenoord.
Worden jullie maar lekker tweede, pik. Met je CL miljoentjesquote:Op zondag 17 december 2023 20:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We gaan PSV niet meer inhalen.
Gewoon makkelijk tweede worden en weer CL miljoentjes ophalen.
Geen zin in.quote:Op zondag 17 december 2023 20:20 schreef KingRoland het volgende:
zijn genoeg feyenoorders die nog in de titel geloven
kijk even de topics terug van deze en vorige week.
Ik ben niet zo zielig dat ik posts ga zitten teruglezen.quote:Op zondag 17 december 2023 20:20 schreef KingRoland het volgende:
zijn genoeg feyenoorders die nog in de titel geloven
kijk even de topics terug van deze en vorige week.
Dit is ook wel een beetje sneue post.quote:Op zondag 17 december 2023 20:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Worden jullie maar lekker tweede, pik. Met je CL miljoentjesdit PSV is een lichtjaar van jullie knakenelftal verwijderd.
ik zei kijken niet lezenquote:Op zondag 17 december 2023 20:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ben niet zo zielig dat ik posts ga zitten teruglezen.
zorg nou zelf dat gimenez heel blijftquote:Op zondag 17 december 2023 20:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb informatie dat Bakayko en Saibari gaan vertrekken in de winterstop
dan stort alles in
Bron?quote:Op zondag 17 december 2023 20:22 schreef klaasweetalles het volgende:
dan stort alles in
Weet je wie ook instortte?quote:Op zondag 17 december 2023 20:22 schreef klaasweetalles het volgende:
dan stort alles in
Je zou het haast gaan denken. Ik zie geen ploeg winnen van PSV.quote:Op zondag 17 december 2023 20:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaat PSV echt alle wedstrijden winnen dit seizoen?
Zo onnodig ookquote:Op zondag 17 december 2023 20:21 schreef Coco het volgende:
@:Buitendam zet onverwachts de aanval in op @:gurneyisbestoke
Lozano en Tillman zijn inderdaad koekenbakkers, dat komen we nooit te boven.quote:Op zondag 17 december 2023 20:22 schreef klaasweetalles het volgende:
dan stort alles in
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 17 december 2023 20:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zo onnodig ook
En dat op mijn verjaardag
Gefeliciteerd maat!quote:Op zondag 17 december 2023 20:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zo onnodig ook
En dat op mijn verjaardag
Is je duim lekker?quote:Op zondag 17 december 2023 20:22 schreef klaasweetalles het volgende:
dan stort alles in
henk spaan?quote:
Z'n duim, zoals al zijn posts.quote:
Mijn bronnen zijn voornamelijk mijn eigen berekeningenquote:
PSV treft dit seizoen alleen maar slechte tegenstanders.quote:Op zondag 17 december 2023 20:28 schreef Durmada het volgende:
PSV speelt uitstekend, maar wel tegen het slechtste AZ wat ik heb meegemaakt. Echt bizar.
We wachten nog steeds op de eerste test.quote:Op zondag 17 december 2023 20:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
PSV treft dit seizoen alleen maar slechte tegenstanders.
Erg oneerlijk.
Kale koppen niet te stoppen.quote:Op zondag 17 december 2023 20:30 schreef Oriente het volgende:
Peter Sylvester Bosz heeft het goed op de rit.
Gyrano?quote:
3 dubbel?quote:Op zondag 17 december 2023 20:36 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat moet toch ook heerlijk aanvoelen als je voor PSV speelt, je speelt ze zo zoek dat er een 3 dubbele wissel plaats moet gaan vinden
Drievoudige, ook goedquote:Op zondag 17 december 2023 20:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
3 dubbel?
Dat lijkt niet volgens de regels.
quote:Op zondag 17 december 2023 20:38 schreef Erasmus het volgende:
Dat was trouwens echt een heerlijke pot om naar te kijken.
Wie heeft er gewonnenquote:Op zondag 17 december 2023 20:38 schreef Erasmus het volgende:
Dat was trouwens echt een heerlijke pot om naar te kijken.
Laatste kwartier was Antwerpen alleen maar aan het schieten. Op het doel, het stadion uit, alles.quote:Op zondag 17 december 2023 20:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wie heeft er gewonnen
En was het terecht
Daar bewijst Erasmus je dus een mooie dienst.quote:Op zondag 17 december 2023 20:44 schreef Coco het volgende:
Nu hoef ik de samenvatting van Antwerp - Anderlecht niet meer te gaan kijken.
Die heb ik jou geadviseerd.quote:
Als ie zo doorgaat, duurt dat niet lang meer.quote:Op zondag 17 december 2023 20:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die had eigenlijk al rood moeten hebben.
Ah, bedankt.quote:Op zondag 17 december 2023 20:56 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Je zat gewoon goed hoor.
https://onzetaal.nl/taalloket/driedubbel
Goh...quote:Op zondag 17 december 2023 20:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ah, bedankt.
@:Dombohetolifantje1 zit er weer eens helemaal naast.
Goh.quote:Op zondag 17 december 2023 20:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ah, bedankt.
@:Dombohetolifantje1 zit er weer eens helemaal naast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |