In de strijd om plek 2 wel ja, maar ik dacht dat jij één van de weinige hier was die nog wel geloofde in een kampioenschap voor Feyenoord.quote:Op zondag 17 december 2023 20:18 schreef klaasweetalles het volgende:
dit is alleen maar gunstig voor Feyenoord
Moet Pascal weg?quote:Op zondag 17 december 2023 20:18 schreef Dagoduck het volgende:
Nou Pascal, gooi die witte handdoek maar op het veld.
@Zipportal gelooft ook nog.quote:Op zondag 17 december 2023 20:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In de strijd om plek 2 wel ja, maar ik dacht dat jij één van de weinige hier was die nog wel geloofde in een kampioenschap voor Feyenoord.
ik geloof er nog steeds in jahquote:Op zondag 17 december 2023 20:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In de strijd om plek 2 wel ja, maar ik dacht dat jij één van de weinige hier was die nog wel geloofde in een kampioenschap voor Feyenoord.
Worden jullie maar lekker tweede, pik. Met je CL miljoentjesquote:Op zondag 17 december 2023 20:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We gaan PSV niet meer inhalen.
Gewoon makkelijk tweede worden en weer CL miljoentjes ophalen.
Geen zin in.quote:Op zondag 17 december 2023 20:20 schreef KingRoland het volgende:
zijn genoeg feyenoorders die nog in de titel geloven
kijk even de topics terug van deze en vorige week.
Ik ben niet zo zielig dat ik posts ga zitten teruglezen.quote:Op zondag 17 december 2023 20:20 schreef KingRoland het volgende:
zijn genoeg feyenoorders die nog in de titel geloven
kijk even de topics terug van deze en vorige week.
Dit is ook wel een beetje sneue post.quote:Op zondag 17 december 2023 20:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Worden jullie maar lekker tweede, pik. Met je CL miljoentjesdit PSV is een lichtjaar van jullie knakenelftal verwijderd.
ik zei kijken niet lezenquote:Op zondag 17 december 2023 20:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ben niet zo zielig dat ik posts ga zitten teruglezen.
zorg nou zelf dat gimenez heel blijftquote:Op zondag 17 december 2023 20:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb informatie dat Bakayko en Saibari gaan vertrekken in de winterstop
dan stort alles in
Bron?quote:Op zondag 17 december 2023 20:22 schreef klaasweetalles het volgende:
dan stort alles in
Weet je wie ook instortte?quote:Op zondag 17 december 2023 20:22 schreef klaasweetalles het volgende:
dan stort alles in
Je zou het haast gaan denken. Ik zie geen ploeg winnen van PSV.quote:Op zondag 17 december 2023 20:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaat PSV echt alle wedstrijden winnen dit seizoen?
Zo onnodig ookquote:Op zondag 17 december 2023 20:21 schreef Coco het volgende:
@:Buitendam zet onverwachts de aanval in op @:gurneyisbestoke
Lozano en Tillman zijn inderdaad koekenbakkers, dat komen we nooit te boven.quote:Op zondag 17 december 2023 20:22 schreef klaasweetalles het volgende:
dan stort alles in
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 17 december 2023 20:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zo onnodig ook
En dat op mijn verjaardag
Gefeliciteerd maat!quote:Op zondag 17 december 2023 20:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zo onnodig ook
En dat op mijn verjaardag
Is je duim lekker?quote:Op zondag 17 december 2023 20:22 schreef klaasweetalles het volgende:
dan stort alles in
henk spaan?quote:
Z'n duim, zoals al zijn posts.quote:
Mijn bronnen zijn voornamelijk mijn eigen berekeningenquote:
PSV treft dit seizoen alleen maar slechte tegenstanders.quote:Op zondag 17 december 2023 20:28 schreef Durmada het volgende:
PSV speelt uitstekend, maar wel tegen het slechtste AZ wat ik heb meegemaakt. Echt bizar.
We wachten nog steeds op de eerste test.quote:Op zondag 17 december 2023 20:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
PSV treft dit seizoen alleen maar slechte tegenstanders.
Erg oneerlijk.
Kale koppen niet te stoppen.quote:Op zondag 17 december 2023 20:30 schreef Oriente het volgende:
Peter Sylvester Bosz heeft het goed op de rit.
Gyrano?quote:
3 dubbel?quote:Op zondag 17 december 2023 20:36 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat moet toch ook heerlijk aanvoelen als je voor PSV speelt, je speelt ze zo zoek dat er een 3 dubbele wissel plaats moet gaan vinden
Drievoudige, ook goedquote:Op zondag 17 december 2023 20:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
3 dubbel?
Dat lijkt niet volgens de regels.
quote:Op zondag 17 december 2023 20:38 schreef Erasmus het volgende:
Dat was trouwens echt een heerlijke pot om naar te kijken.
Wie heeft er gewonnenquote:Op zondag 17 december 2023 20:38 schreef Erasmus het volgende:
Dat was trouwens echt een heerlijke pot om naar te kijken.
Laatste kwartier was Antwerpen alleen maar aan het schieten. Op het doel, het stadion uit, alles.quote:Op zondag 17 december 2023 20:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wie heeft er gewonnen
En was het terecht
Daar bewijst Erasmus je dus een mooie dienst.quote:Op zondag 17 december 2023 20:44 schreef Coco het volgende:
Nu hoef ik de samenvatting van Antwerp - Anderlecht niet meer te gaan kijken.
Die heb ik jou geadviseerd.quote:
Als ie zo doorgaat, duurt dat niet lang meer.quote:Op zondag 17 december 2023 20:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die had eigenlijk al rood moeten hebben.
Ah, bedankt.quote:Op zondag 17 december 2023 20:56 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Je zat gewoon goed hoor.
https://onzetaal.nl/taalloket/driedubbel
Goh...quote:Op zondag 17 december 2023 20:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ah, bedankt.
@:Dombohetolifantje1 zit er weer eens helemaal naast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |