Worden jullie maar lekker tweede, pik. Met je CL miljoentjesquote:Op zondag 17 december 2023 20:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We gaan PSV niet meer inhalen.
Gewoon makkelijk tweede worden en weer CL miljoentjes ophalen.
Geen zin in.quote:Op zondag 17 december 2023 20:20 schreef KingRoland het volgende:
zijn genoeg feyenoorders die nog in de titel geloven
kijk even de topics terug van deze en vorige week.
Ik ben niet zo zielig dat ik posts ga zitten teruglezen.quote:Op zondag 17 december 2023 20:20 schreef KingRoland het volgende:
zijn genoeg feyenoorders die nog in de titel geloven
kijk even de topics terug van deze en vorige week.
Dit is ook wel een beetje sneue post.quote:Op zondag 17 december 2023 20:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Worden jullie maar lekker tweede, pik. Met je CL miljoentjesdit PSV is een lichtjaar van jullie knakenelftal verwijderd.
ik zei kijken niet lezenquote:Op zondag 17 december 2023 20:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ben niet zo zielig dat ik posts ga zitten teruglezen.
zorg nou zelf dat gimenez heel blijftquote:Op zondag 17 december 2023 20:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb informatie dat Bakayko en Saibari gaan vertrekken in de winterstop
dan stort alles in
Bron?quote:Op zondag 17 december 2023 20:22 schreef klaasweetalles het volgende:
dan stort alles in
Weet je wie ook instortte?quote:Op zondag 17 december 2023 20:22 schreef klaasweetalles het volgende:
dan stort alles in
Je zou het haast gaan denken. Ik zie geen ploeg winnen van PSV.quote:Op zondag 17 december 2023 20:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaat PSV echt alle wedstrijden winnen dit seizoen?
Zo onnodig ookquote:Op zondag 17 december 2023 20:21 schreef Coco het volgende:
@:Buitendam zet onverwachts de aanval in op @:gurneyisbestoke
Lozano en Tillman zijn inderdaad koekenbakkers, dat komen we nooit te boven.quote:Op zondag 17 december 2023 20:22 schreef klaasweetalles het volgende:
dan stort alles in
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 17 december 2023 20:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zo onnodig ook
En dat op mijn verjaardag
Gefeliciteerd maat!quote:Op zondag 17 december 2023 20:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zo onnodig ook
En dat op mijn verjaardag
Is je duim lekker?quote:Op zondag 17 december 2023 20:22 schreef klaasweetalles het volgende:
dan stort alles in
henk spaan?quote:
Z'n duim, zoals al zijn posts.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |