Mijn bronnen zijn voornamelijk mijn eigen berekeningenquote:
PSV treft dit seizoen alleen maar slechte tegenstanders.quote:Op zondag 17 december 2023 20:28 schreef Durmada het volgende:
PSV speelt uitstekend, maar wel tegen het slechtste AZ wat ik heb meegemaakt. Echt bizar.
We wachten nog steeds op de eerste test.quote:Op zondag 17 december 2023 20:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
PSV treft dit seizoen alleen maar slechte tegenstanders.
Erg oneerlijk.
Kale koppen niet te stoppen.quote:Op zondag 17 december 2023 20:30 schreef Oriente het volgende:
Peter Sylvester Bosz heeft het goed op de rit.
Gyrano?quote:
3 dubbel?quote:Op zondag 17 december 2023 20:36 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat moet toch ook heerlijk aanvoelen als je voor PSV speelt, je speelt ze zo zoek dat er een 3 dubbele wissel plaats moet gaan vinden
Drievoudige, ook goedquote:Op zondag 17 december 2023 20:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
3 dubbel?
Dat lijkt niet volgens de regels.
quote:Op zondag 17 december 2023 20:38 schreef Erasmus het volgende:
Dat was trouwens echt een heerlijke pot om naar te kijken.
Wie heeft er gewonnenquote:Op zondag 17 december 2023 20:38 schreef Erasmus het volgende:
Dat was trouwens echt een heerlijke pot om naar te kijken.
Laatste kwartier was Antwerpen alleen maar aan het schieten. Op het doel, het stadion uit, alles.quote:Op zondag 17 december 2023 20:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wie heeft er gewonnen
En was het terecht
Daar bewijst Erasmus je dus een mooie dienst.quote:Op zondag 17 december 2023 20:44 schreef Coco het volgende:
Nu hoef ik de samenvatting van Antwerp - Anderlecht niet meer te gaan kijken.
Die heb ik jou geadviseerd.quote:
Als ie zo doorgaat, duurt dat niet lang meer.quote:Op zondag 17 december 2023 20:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die had eigenlijk al rood moeten hebben.
Ah, bedankt.quote:Op zondag 17 december 2023 20:56 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Je zat gewoon goed hoor.
https://onzetaal.nl/taalloket/driedubbel
Goh...quote:Op zondag 17 december 2023 20:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ah, bedankt.
@:Dombohetolifantje1 zit er weer eens helemaal naast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |