Ik kan dit beamenquote:Op zondag 28 januari 2024 11:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
Die ligt bij mij thuis, is gisteren wel mee naar de Efteling geweestzal straks ff bedenken waar ik hem neer ga gooien dus als je ideen hebt
Nog leuke foto's van gemaakt?quote:Op zondag 28 januari 2024 16:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik kan dit beamen
Stok is oa mee geweest in de Droomvlucht, en de trein, en de fabula
Nee daar hadden LILAK en ik geen tijd voor.quote:
quote:Op zondag 28 januari 2024 17:15 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee daar hadden LILAK en ik geen tijd voor.
110 idioten plus Harrie begeleiden door de Efteling is zwaar werk jaquote:
Jep,quote:Op zondag 28 januari 2024 18:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
110 idioten plus Harrie begeleiden door de Efteling is zwaar werk ja
alleen ivg met je kinderen waar je niet meer van je ene kind dan van je andere kind mag houdenquote:Op zondag 28 januari 2024 18:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jep,
Ik heb het vandaag al eerder gezegd.
Er zitten een boel echte debielen tussen, maar ik hou van ze allemaal!
Ja zeker en ook welke ik zou inruilen als het moest.quote:Op zondag 28 januari 2024 18:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
alleen ivg met je kinderen waar je niet meer van je ene kind dan van je andere kind mag houden
weet ik wel van welke ik meer en minder hou
Wordt het nog wat vandaag?quote:Op zondag 28 januari 2024 11:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
Die ligt bij mij thuis, is gisteren wel mee naar de Efteling geweestzal straks ff bedenken waar ik hem neer ga gooien dus als je ideen hebt
Egelshoek.quote:Op zondag 28 januari 2024 11:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hieruit maak ik op dat ik de status van idioot voorbij benquote:Op zondag 28 januari 2024 18:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
110 idioten plus Harrie begeleiden door de Efteling is zwaar werk ja
Nou Nouquote:Op zondag 28 januari 2024 18:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jep,
Ik heb het vandaag al eerder gezegd.
Er zitten een boel echte debielen tussen, maar ik hou van ze allemaal!
briljantquote:Op zondag 28 januari 2024 18:18 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja zeker en ook welke ik zou inruilen als het moest.
Ben bang van nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kwam eigenlijk omdat ik helemaal niet de planning had om dit weekend die stok te gaan halen, moest zaterdag naar de Efteling en zondag gaan zuipen maar daar had ik ff niet over nagedacht toen ik vrijdag avond na een opmerking van @DJMO spontaan dacht, waarom ook nietquote:Op maandag 29 januari 2024 14:16 schreef Dagoduck het volgende:
Een harrietje doen: Bier drinken terwijl je Stokverplichtingen hebt
Ach.. het is Helmond..quote:Op maandag 29 januari 2024 14:16 schreef Dagoduck het volgende:
Dat bord kan ook wel een sopje gebruiken
Ik ga vanavond naar Fcdb - Helmond Sport.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:17 schreef Starhopper het volgende:
HelmondDaar moet ik morgen niet zijn
Dat ligt ook niet op mijn routequote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:23 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ga vanavond naar Fcdb - Helmond Sport.
Ze hadden die stok wel ff mee kunnen nemen.
Hier voor de kust ligt trouwens de Helsdeur.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:36 schreef Rob het volgende:
[..]
Ach.. het is Helmond..
Het bord zal wel in de rook van het vagevuur staan.
Wordt dit een vraag voor de triviaquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:13 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb geprobeerd de locatie voor je te vinden maar zelfs met de buitenspeelkaart erbij kom ik er niet uit.
Ik ben normaal best wel snel met deze dingen dus als ik hem binnen X tijd niet kan vinden dan zoek ik ook niet verder. Kan ook doorzoeken tot ik hem wel vind, maar heb nog meer te doenquote:Op woensdag 7 februari 2024 12:34 schreef Rob het volgende:
[..]
Wordt dit een vraag voor de trivia
Welk plaatsnaambord kon Dagoduck niet pin-pointen ?
Wordt het dan niet juist een uitdaging? De unsolvable puzzle alsnog oplossen...quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben normaal best wel snel met deze dingen dus als ik hem binnen X tijd niet kan vinden dan zoek ik ook niet verder. Kan ook doorzoeken tot ik hem wel vind, maar heb nog meer te doen
Misschien kom je nog eens op plaatsen waar je nog nooit bent geweest!quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:11 schreef Speklap3000 het volgende:
En zoveel moeite wil ik ook weer niet doen om in fucking Helmond uit te komen![]()
Ja als ik wist waar 't was, zou ik er wel ff heengaan. Maar ik ga geen rondjes rijden om Helmond heenquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien kom je nog eens op plaatsen waar je nog nooit bent geweest!
Daarvoor is het te groot inderdaad. En Helmond is vanaf hier echt een ontzettend eind rijden.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:30 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ja als ik wist waar 't was, zou ik er wel ff heengaan. Maar ik ga geen rondjes rijden om Helmond heen
Ik rij er regelmatig langs, en ik reis door het hele land voor mijn werk, dus zou 'm best leuk kunnen verplaatsen. Maar doelloos rondrijden zie ik niet zittenquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daarvoor is het te groot inderdaad. En Helmond is vanaf hier echt een ontzettend eind rijden.
Is dat niet altijd zo dat je een plek alleen kunt vinden als je weet waar het isquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:11 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik kan 'm ook niet vinden, en ben altijd wel heel rap in dat spel dat je een google maps-plaats moet vinden.
En zoveel moeite wil ik ook weer niet doen om in fucking Helmond uit te komen![]()
Ziet eruit als een plekje die je alleen vindt als je weet waar 't is.
Nee, als er ook maar iets specifieks in de omgeving te vinden kom ik met google image search heel ver.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:40 schreef Harrie het volgende:
Is dat niet altijd zo dat je een plek alleen kunt vinden als je weet waar het is
Zal het nog eens proberen, danku voor de tipquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:40 schreef Harrie het volgende:
Zal ik dan maar melden dat Stiphout al een tijd ook gewoon onder Helmond valt en dus gewoon een verwaarloosd bord Helmond heeft op 1 van de vluchtroutes
endigend op straatquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Aan de hand van dat Google maps plaatje weten we dat de straat eindigt op 'straat' (de witte letters 'at'), plus we moeten aan de zuidkant zijn, richting zuidoost kijken.
Want we kijken op het einde Helmond bord en we hebben de zon tegen...
Ik kan bevestigen dat je hem goed hebtquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:01 schreef DJMO het volgende:
Pinpoint made. Geen idee of ik 'm kan gaan halen morgen, want ik zit sinds m'n operatie compleet zonder energie
Hij is echt heel moeilijk.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:16 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik moet afhaken, ik ben een te grote megool blijkbaar. Jammer, kom morgen langs Helmond
quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:31 schreef Speklap3000 het volgende:
Heb 'm! Zal 'm morgen halen, tenzij er rare dingen in mijn leven gebeuren
Kijk, met deze tip had ik hem binnen een minuut. Duurde nog lang, maar goed, ben wel nóg een stuk of 3 verwaarloosde groene borden tegengekomenquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
Is dat niet altijd zo dat je een plek alleen kunt vinden als je weet waar het is
Zal ik dan maar melden dat Stiphout al een tijd ook gewoon onder Helmond valt en dus gewoon een verwaarloosd bord Helmond heeft op 1 van de vluchtroutes
Alles en iedereen weet niet hoe snel ze Helmond uit moeten komen en daar blijft wel eens wat aanslag achterquote:Op woensdag 7 februari 2024 23:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kijk, met deze tip had ik hem binnen een minuut. Duurde nog lang, maar goed, ben wel nóg een stuk of 3 verwaarloosde groene borden tegengekomen
En, nog wat raars gebeurd?quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:31 schreef Speklap3000 het volgende:
Heb 'm! Zal 'm morgen halen, tenzij er rare dingen in mijn leven gebeuren
Ben er straal langsgeredenquote:
quote:Op maandag 12 februari 2024 10:44 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ben er straal langsgereden![]()
Kom er deze week weer langs, als hij er nog ligt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Deisyy ik heb hem maar weg gehaald uit dat kansloze Helmond waar nog niemand dood gevonden wil worden nie![]()
quote:Op maandag 12 februari 2024 17:30 schreef Harrie het volgende:
Het was me weer een mooi avontuur
Zoeken op die fokstok website waar dat ding nog niet geweest was en toen vond ik een mooi durpke waar ze ook altijd een gezellige optocht hebben dus ik dacht "2 fly's under 1 stone" maar da was nie
Hebben ze gewoon heel dat dorp geslotenhoe ver kan het fout gaan
[ afbeelding ]
Gelukkig negeer ik wel vaker de aanwijzingen dus ik ben gewoon door gegaan met mijn missie
De stok ligt in:Is Handel veel beter dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Deisyy ik heb hem maar weg gehaald uit dat kansloze Helmond waar nog niemand dood gevonden wil worden nie
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
SPOILER: VOOR JAN ...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 februari 2024 19:00 schreef Rob het volgende:
Verdraaid.. Daarom kwam ik de stok niet tegen..waarom weet ik zeker dat ik dan gewoon telefoon gehad had als dat daadwerkelijk aan het handje was geweestSPOILER: VOOR JAN ...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weer een beetje hersteld @Rob![]()
Stok is inmiddels weggerot denk ik.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:30 schreef RokStarr het volgende:
Er kan vandaag nog n unieke locatie worden gepakt: https://www.ad.nl/regiosp(...)M3r54RosNR_yt_WnIpqE
Heel gaaf! Werk je voor SAS?quote:Op maandag 26 februari 2024 14:08 schreef Fogel het volgende:
Heb de stok verlost en meegenomen om een stukje te vliegen. De stok (het concept, niet deze stok) is immers 20 jaar en dat moet gevierd worden
[ link | afbeelding ]
Ik plaats de stok binnenkort op een nieuwe locatie, nu issie nog misselijk omdat ik een slechte piloot ben (deze foto nam ik toen mijn zoon vloog).
Nee, ik werk niet voor SAS, maar ik draag er aan bij dat ze niet failliet gaanquote:
Ik dacht wat heb je daar gecensureerd, maar het is gewoon een effen vlak dat bordquote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:44 schreef Fogel het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En ik dacht wat heb je daar geconsumeerd gezien het bord boven het plaatsnaambordquote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik dacht wat heb je daar gecensureerd, maar het is gewoon een effen vlak dat bord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je hem nou even in de buurt van Amsterdam of Rotterdam dumpt dan kunnen we morgen of zondag meteen doorquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:47 schreef Sharuun01 het volgende:
Ik heb een fokstok gevonden, eens kijken waar we die gaan dumpen
Toevallig kom ik morgen nog in die buurten, zal kijken wat ik er van kan makenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als je hem nou even in de buurt van Amsterdam of Rotterdam dumpt dan kunnen we morgen of zondag meteen door
Ik ook, maar dan ga ik em als ik de stok te pakken krijg gewoon in Zeeland neerpleuren, omdat het kanquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:52 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Toevallig kom ik morgen nog in die buurten, zal kijken wat ik er van kan maken
Huehuequote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als je hem nou even in de buurt van Amsterdam of Rotterdam dumpt dan kunnen we morgen of zondag meteen door
Ja dit is de enige plek in de buurt van Rotterdam die ik ken, ben op door reis naar Groningen en dacht doe @DJMO een plezierquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:03 schreef superkimmi het volgende:
I did not see that coming! En jou ook niet. Zo dichtbij en dan niet eens even langskomen.
De koffie is klaar hoor
Ik ben voor! Ik ben toch onderweg terug naar huis, kan de stok onderweg wel pakken. Dus rennen @superkimmiquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:04 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Ja dit is de enige plek in de buurt van Rotterdam die ik ken, ben op door reis naar Groningen en dacht doe @:DJMO een plezier
Maar we kunnen wel een fok stok meet doen in Groningen
*stopt halverwege mer het het voeren van de kattenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:08 schreef Secretsantaa het volgende:
[..]
Ik ben voor! Ik ben toch onderweg terug naar huis, kan de stok onderweg wel pakken. Dus rennen @:superkimmi
Niet als je met de trein moet.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:17 schreef laziness het volgende:
Het Noorden of Oosten is altijd een goed idee voor de stok
We hebben hier ook gewoon treinstations. En een hele hoop plaatsen waar de stok nog nooit is geweestquote:
Wat is dit dan, kom ik net aan in Gouda is dat ding alweer weg, kan ik nu mijn route weer aanpassen naar Montfoortquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:51 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Zou wel tof zijn op zich… waar kan ik me aanmelden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |