issie al warm?quote:Op woensdag 10 januari 2024 07:49 schreef laziness het volgende:
Hebbes
Stok is nu eerst ff ontdooien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happy huntingIk heb je lief mijn hele leven
Een eind weg dusquote:Op donderdag 11 januari 2024 15:56 schreef laziness het volgende:
[..]
Dat is maar net vanuit wiens perspectief je het bekijkt
quote:Op maandag 22 januari 2024 08:33 schreef laziness het volgende:
Ik heb ‘m opgehaald. Ik kan ‘m vanavond weg leggen dus dat worden wel foto’s in het donker.
Krijg een beetje Bronkhorst in de gemeente Bronckhorst vibes.quote:Op maandag 22 januari 2024 23:35 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vind plaatsnaam en gemeentenaam een zeer verwarrende combinatie
Pipo was niet lastig.quote:Op maandag 22 januari 2024 23:26 schreef laziness het volgende:
Aangezien jullie het oosten allemaal te ver vindenmaar weer een slinger naar het westen. En volgens mij een plek waar die nog niet geweest is.
ik kan uit betrouwbare bron melden dat onze vriend op dit moment een heerlijke koude pater mee aan het drinken is de treinquote:
Oehhh morgen fotoverslag van PuberStokkienin de Efteling!!!!!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik kan uit betrouwbare bron melden dat onze vriend op dit moment een heerlijke koude pater mee aan het drinken is de trein
onderweg naar Noord Brabant (ow wacht daar zijn we al)
morgen gaan we samen lekker naar de Efteling en of ik hem dan nog aan een paal knoop of dat we gaan trouwen dat weet ik morgen pas.
die komt morgen meequote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:36 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Oehhh morgen fotoverslag van PuberStokkienin de Efteling!!!!!
Jaaaaaaaaquote:
Die ligt bij mij thuis, is gisteren wel mee naar de Efteling geweestquote:
eerste de beste plaatsnaambord dat je tegenkomtquote:Op zondag 28 januari 2024 11:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
Die ligt bij mij thuis, is gisteren wel mee naar de Efteling geweestzal straks ff bedenken waar ik hem neer ga gooien dus als je ideen hebt
Bij Schipholquote:Op zondag 28 januari 2024 11:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
Die ligt bij mij thuis, is gisteren wel mee naar de Efteling geweestzal straks ff bedenken waar ik hem neer ga gooien dus als je ideen hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |