Wordt dit een vraag voor de triviaquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:13 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb geprobeerd de locatie voor je te vinden maar zelfs met de buitenspeelkaart erbij kom ik er niet uit.
Ik ben normaal best wel snel met deze dingen dus als ik hem binnen X tijd niet kan vinden dan zoek ik ook niet verder. Kan ook doorzoeken tot ik hem wel vind, maar heb nog meer te doenquote:Op woensdag 7 februari 2024 12:34 schreef Rob het volgende:
[..]
Wordt dit een vraag voor de trivia
Welk plaatsnaambord kon Dagoduck niet pin-pointen ?
Wordt het dan niet juist een uitdaging? De unsolvable puzzle alsnog oplossen...quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben normaal best wel snel met deze dingen dus als ik hem binnen X tijd niet kan vinden dan zoek ik ook niet verder. Kan ook doorzoeken tot ik hem wel vind, maar heb nog meer te doen
Misschien kom je nog eens op plaatsen waar je nog nooit bent geweest!quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:11 schreef Speklap3000 het volgende:
En zoveel moeite wil ik ook weer niet doen om in fucking Helmond uit te komen![]()
Ja als ik wist waar 't was, zou ik er wel ff heengaan. Maar ik ga geen rondjes rijden om Helmond heenquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien kom je nog eens op plaatsen waar je nog nooit bent geweest!
Daarvoor is het te groot inderdaad. En Helmond is vanaf hier echt een ontzettend eind rijden.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:30 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ja als ik wist waar 't was, zou ik er wel ff heengaan. Maar ik ga geen rondjes rijden om Helmond heen
Ik rij er regelmatig langs, en ik reis door het hele land voor mijn werk, dus zou 'm best leuk kunnen verplaatsen. Maar doelloos rondrijden zie ik niet zittenquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daarvoor is het te groot inderdaad. En Helmond is vanaf hier echt een ontzettend eind rijden.
Is dat niet altijd zo dat je een plek alleen kunt vinden als je weet waar het isquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:11 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik kan 'm ook niet vinden, en ben altijd wel heel rap in dat spel dat je een google maps-plaats moet vinden.
En zoveel moeite wil ik ook weer niet doen om in fucking Helmond uit te komen![]()
Ziet eruit als een plekje die je alleen vindt als je weet waar 't is.
Nee, als er ook maar iets specifieks in de omgeving te vinden kom ik met google image search heel ver.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:40 schreef Harrie het volgende:
Is dat niet altijd zo dat je een plek alleen kunt vinden als je weet waar het is
Zal het nog eens proberen, danku voor de tipquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:40 schreef Harrie het volgende:
Zal ik dan maar melden dat Stiphout al een tijd ook gewoon onder Helmond valt en dus gewoon een verwaarloosd bord Helmond heeft op 1 van de vluchtroutes
endigend op straatquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Aan de hand van dat Google maps plaatje weten we dat de straat eindigt op 'straat' (de witte letters 'at'), plus we moeten aan de zuidkant zijn, richting zuidoost kijken.
Want we kijken op het einde Helmond bord en we hebben de zon tegen...
Ik kan bevestigen dat je hem goed hebtquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:01 schreef DJMO het volgende:
Pinpoint made. Geen idee of ik 'm kan gaan halen morgen, want ik zit sinds m'n operatie compleet zonder energie
Hij is echt heel moeilijk.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:16 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik moet afhaken, ik ben een te grote megool blijkbaar. Jammer, kom morgen langs Helmond
quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:31 schreef Speklap3000 het volgende:
Heb 'm! Zal 'm morgen halen, tenzij er rare dingen in mijn leven gebeuren
Kijk, met deze tip had ik hem binnen een minuut. Duurde nog lang, maar goed, ben wel nóg een stuk of 3 verwaarloosde groene borden tegengekomenquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
Is dat niet altijd zo dat je een plek alleen kunt vinden als je weet waar het is
Zal ik dan maar melden dat Stiphout al een tijd ook gewoon onder Helmond valt en dus gewoon een verwaarloosd bord Helmond heeft op 1 van de vluchtroutes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |