Ik kan dit beamenquote:Op zondag 28 januari 2024 11:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
Die ligt bij mij thuis, is gisteren wel mee naar de Efteling geweestzal straks ff bedenken waar ik hem neer ga gooien dus als je ideen hebt
Nog leuke foto's van gemaakt?quote:Op zondag 28 januari 2024 16:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik kan dit beamen
Stok is oa mee geweest in de Droomvlucht, en de trein, en de fabula
Nee daar hadden LILAK en ik geen tijd voor.quote:
quote:Op zondag 28 januari 2024 17:15 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee daar hadden LILAK en ik geen tijd voor.
110 idioten plus Harrie begeleiden door de Efteling is zwaar werk jaquote:
Jep,quote:Op zondag 28 januari 2024 18:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
110 idioten plus Harrie begeleiden door de Efteling is zwaar werk ja
alleen ivg met je kinderen waar je niet meer van je ene kind dan van je andere kind mag houdenquote:Op zondag 28 januari 2024 18:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jep,
Ik heb het vandaag al eerder gezegd.
Er zitten een boel echte debielen tussen, maar ik hou van ze allemaal!
Ja zeker en ook welke ik zou inruilen als het moest.quote:Op zondag 28 januari 2024 18:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
alleen ivg met je kinderen waar je niet meer van je ene kind dan van je andere kind mag houden
weet ik wel van welke ik meer en minder hou
Wordt het nog wat vandaag?quote:Op zondag 28 januari 2024 11:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
Die ligt bij mij thuis, is gisteren wel mee naar de Efteling geweestzal straks ff bedenken waar ik hem neer ga gooien dus als je ideen hebt
Egelshoek.quote:Op zondag 28 januari 2024 11:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hieruit maak ik op dat ik de status van idioot voorbij benquote:Op zondag 28 januari 2024 18:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
110 idioten plus Harrie begeleiden door de Efteling is zwaar werk ja
Nou Nouquote:Op zondag 28 januari 2024 18:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jep,
Ik heb het vandaag al eerder gezegd.
Er zitten een boel echte debielen tussen, maar ik hou van ze allemaal!
briljantquote:Op zondag 28 januari 2024 18:18 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja zeker en ook welke ik zou inruilen als het moest.
Ben bang van nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kwam eigenlijk omdat ik helemaal niet de planning had om dit weekend die stok te gaan halen, moest zaterdag naar de Efteling en zondag gaan zuipen maar daar had ik ff niet over nagedacht toen ik vrijdag avond na een opmerking van @DJMO spontaan dacht, waarom ook nietquote:Op maandag 29 januari 2024 14:16 schreef Dagoduck het volgende:
Een harrietje doen: Bier drinken terwijl je Stokverplichtingen hebt
Ach.. het is Helmond..quote:Op maandag 29 januari 2024 14:16 schreef Dagoduck het volgende:
Dat bord kan ook wel een sopje gebruiken
Ik ga vanavond naar Fcdb - Helmond Sport.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:17 schreef Starhopper het volgende:
HelmondDaar moet ik morgen niet zijn
Dat ligt ook niet op mijn routequote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:23 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ga vanavond naar Fcdb - Helmond Sport.
Ze hadden die stok wel ff mee kunnen nemen.
Hier voor de kust ligt trouwens de Helsdeur.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:36 schreef Rob het volgende:
[..]
Ach.. het is Helmond..
Het bord zal wel in de rook van het vagevuur staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |