SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Deisyy ik heb hem maar weg gehaald uit dat kansloze Helmond waar nog niemand dood gevonden wil worden nie![]()
quote:Op maandag 12 februari 2024 17:30 schreef Harrie het volgende:
Het was me weer een mooi avontuur
Zoeken op die fokstok website waar dat ding nog niet geweest was en toen vond ik een mooi durpke waar ze ook altijd een gezellige optocht hebben dus ik dacht "2 fly's under 1 stone" maar da was nie
Hebben ze gewoon heel dat dorp geslotenhoe ver kan het fout gaan
[ afbeelding ]
Gelukkig negeer ik wel vaker de aanwijzingen dus ik ben gewoon door gegaan met mijn missie
De stok ligt in:Is Handel veel beter dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Deisyy ik heb hem maar weg gehaald uit dat kansloze Helmond waar nog niemand dood gevonden wil worden nie
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
SPOILER: VOOR JAN ...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 februari 2024 19:00 schreef Rob het volgende:
Verdraaid.. Daarom kwam ik de stok niet tegen..waarom weet ik zeker dat ik dan gewoon telefoon gehad had als dat daadwerkelijk aan het handje was geweestSPOILER: VOOR JAN ...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weer een beetje hersteld @Rob![]()
Stok is inmiddels weggerot denk ik.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:30 schreef RokStarr het volgende:
Er kan vandaag nog n unieke locatie worden gepakt: https://www.ad.nl/regiosp(...)M3r54RosNR_yt_WnIpqE
Heel gaaf! Werk je voor SAS?quote:Op maandag 26 februari 2024 14:08 schreef Fogel het volgende:
Heb de stok verlost en meegenomen om een stukje te vliegen. De stok (het concept, niet deze stok) is immers 20 jaar en dat moet gevierd worden
[ link | afbeelding ]
Ik plaats de stok binnenkort op een nieuwe locatie, nu issie nog misselijk omdat ik een slechte piloot ben (deze foto nam ik toen mijn zoon vloog).
Nee, ik werk niet voor SAS, maar ik draag er aan bij dat ze niet failliet gaanquote:
Ik dacht wat heb je daar gecensureerd, maar het is gewoon een effen vlak dat bordquote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:44 schreef Fogel het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En ik dacht wat heb je daar geconsumeerd gezien het bord boven het plaatsnaambordquote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik dacht wat heb je daar gecensureerd, maar het is gewoon een effen vlak dat bord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je hem nou even in de buurt van Amsterdam of Rotterdam dumpt dan kunnen we morgen of zondag meteen doorquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:47 schreef Sharuun01 het volgende:
Ik heb een fokstok gevonden, eens kijken waar we die gaan dumpen
Toevallig kom ik morgen nog in die buurten, zal kijken wat ik er van kan makenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als je hem nou even in de buurt van Amsterdam of Rotterdam dumpt dan kunnen we morgen of zondag meteen door
Ik ook, maar dan ga ik em als ik de stok te pakken krijg gewoon in Zeeland neerpleuren, omdat het kanquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:52 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Toevallig kom ik morgen nog in die buurten, zal kijken wat ik er van kan maken
Huehuequote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als je hem nou even in de buurt van Amsterdam of Rotterdam dumpt dan kunnen we morgen of zondag meteen door
Ja dit is de enige plek in de buurt van Rotterdam die ik ken, ben op door reis naar Groningen en dacht doe @DJMO een plezierquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:03 schreef superkimmi het volgende:
I did not see that coming! En jou ook niet. Zo dichtbij en dan niet eens even langskomen.
De koffie is klaar hoor
Ik ben voor! Ik ben toch onderweg terug naar huis, kan de stok onderweg wel pakken. Dus rennen @superkimmiquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:04 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Ja dit is de enige plek in de buurt van Rotterdam die ik ken, ben op door reis naar Groningen en dacht doe @:DJMO een plezier
Maar we kunnen wel een fok stok meet doen in Groningen
*stopt halverwege mer het het voeren van de kattenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:08 schreef Secretsantaa het volgende:
[..]
Ik ben voor! Ik ben toch onderweg terug naar huis, kan de stok onderweg wel pakken. Dus rennen @:superkimmi
Niet als je met de trein moet.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:17 schreef laziness het volgende:
Het Noorden of Oosten is altijd een goed idee voor de stok
We hebben hier ook gewoon treinstations. En een hele hoop plaatsen waar de stok nog nooit is geweestquote:
Wat is dit dan, kom ik net aan in Gouda is dat ding alweer weg, kan ik nu mijn route weer aanpassen naar Montfoortquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:51 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Zou wel tof zijn op zich… waar kan ik me aanmelden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |