Als je hem nou even in de buurt van Amsterdam of Rotterdam dumpt dan kunnen we morgen of zondag meteen doorquote:Op vrijdag 1 maart 2024 18:47 schreef Sharuun01 het volgende:
Ik heb een fokstok gevonden, eens kijken waar we die gaan dumpen
Toevallig kom ik morgen nog in die buurten, zal kijken wat ik er van kan makenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als je hem nou even in de buurt van Amsterdam of Rotterdam dumpt dan kunnen we morgen of zondag meteen door
Ik ook, maar dan ga ik em als ik de stok te pakken krijg gewoon in Zeeland neerpleuren, omdat het kanquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:52 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Toevallig kom ik morgen nog in die buurten, zal kijken wat ik er van kan maken
Huehuequote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als je hem nou even in de buurt van Amsterdam of Rotterdam dumpt dan kunnen we morgen of zondag meteen door
Ja dit is de enige plek in de buurt van Rotterdam die ik ken, ben op door reis naar Groningen en dacht doe @DJMO een plezierquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:03 schreef superkimmi het volgende:
I did not see that coming! En jou ook niet. Zo dichtbij en dan niet eens even langskomen.
De koffie is klaar hoor
Ik ben voor! Ik ben toch onderweg terug naar huis, kan de stok onderweg wel pakken. Dus rennen @superkimmiquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:04 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Ja dit is de enige plek in de buurt van Rotterdam die ik ken, ben op door reis naar Groningen en dacht doe @:DJMO een plezier
Maar we kunnen wel een fok stok meet doen in Groningen
*stopt halverwege mer het het voeren van de kattenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:08 schreef Secretsantaa het volgende:
[..]
Ik ben voor! Ik ben toch onderweg terug naar huis, kan de stok onderweg wel pakken. Dus rennen @:superkimmi
Niet als je met de trein moet.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:17 schreef laziness het volgende:
Het Noorden of Oosten is altijd een goed idee voor de stok
We hebben hier ook gewoon treinstations. En een hele hoop plaatsen waar de stok nog nooit is geweestquote:
Wat is dit dan, kom ik net aan in Gouda is dat ding alweer weg, kan ik nu mijn route weer aanpassen naar Montfoortquote:Op zaterdag 2 maart 2024 09:51 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Zou wel tof zijn op zich… waar kan ik me aanmelden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |