Dit is slopend voor je armspieren. Fijn met een finale voor de boeg.quote:Op zondag 10 december 2023 20:25 schreef BillDauterive het volgende:
Op tv ziet dit er helemaal niet zo moeilijk uit, maar ik denk niet dat ik 22 minuten volgehouden had.
Gelukkig heb ik mijn avondeten net op. Ranzig altijd.quote:Op zondag 10 december 2023 20:24 schreef Document1 het volgende:
De kaasjes branden in m’n handen. Schiet eens op met die eetproef.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 10 december 2023 20:25 schreef BillDauterive het volgende:
Op tv ziet dit er helemaal niet zo moeilijk uit, maar ik denk niet dat ik 22 minuten volgehouden had.
Je kunt aan de edits meestal wel merken wie het lang vol gaat houden en wie niet. Feit dat hij zo als winnaar sprak, sprak boekdelen.quote:Op zondag 10 december 2023 20:33 schreef Cirilico het volgende:
Mark is de enige die praat alsof ie de proef wint.
Edit: niet meer.
mja dan had Ilse moeten winnen zou je zeggenquote:Op zondag 10 december 2023 20:35 schreef engine het volgende:
Licht zijn werkt altijd bij dit soort proeven.
Die heeft veel spieren vanwege dat roeien, dus verzuren sneller.quote:Op zondag 10 december 2023 20:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mja dan had Ilse moeten winnen zou je zeggen
Ik denk dat Willem minder weegt maar zeker weten doe ik dat niet.quote:Op zondag 10 december 2023 20:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en de lekkere eetproef mist ie ook alquote:Op zondag 10 december 2023 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
Macaroni en kaas. Hij vindt het niet lekker. Hoe dan.
Ilse is toch niet lichter dan Willem?quote:Op zondag 10 december 2023 20:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zo massief oogt ze niet tochquote:Op zondag 10 december 2023 20:39 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ilse is toch niet lichter dan Willem?
Zeg dat.quote:Op zondag 10 december 2023 20:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en de lekkere eetproef mist ie ook al
Nagels in je tacoquote:Op zondag 10 december 2023 20:47 schreef tesssssssss het volgende:
Ik zou gewoon eten en dan proberen voor te stellen dat het taco's zijn.
Waar smaken die nagels naar?quote:Op zondag 10 december 2023 20:48 schreef Koen66 het volgende:
Kippeklauwen zijn nog best te doenKeertje bi een Chinees in Rotterdam gehadj
Maar die nagels zijn toch scherp. Lijkt me niet gezond.quote:Op zondag 10 december 2023 20:48 schreef Koen66 het volgende:
Hetzelfde als je zelf op je nagels bijt.quote:
Nu weet ik weer waarom ik nooit Chinees eet. Ranzigste keuken op aarde.quote:Op zondag 10 december 2023 20:48 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op zondag 10 december 2023 21:00 schreef BillDauterive het volgende:
Kom op Mark. Je bent homo. Je kan toch wel slikken?
quote:Op zondag 10 december 2023 21:00 schreef BillDauterive het volgende:
Kom op Mark. Je bent homo. Je kan toch wel slikken?
Gewoon een stukkie vlees.quote:Op zondag 10 december 2023 21:02 schreef BillDauterive het volgende:
Goed gebakken zou ik geitenballen best willen eten hoor.
quote:
Gelukkig was het daar alleen een kwestie van afkluiven als een normale kippepootquote:Op zondag 10 december 2023 20:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar die nagels zijn toch scherp. Lijkt me niet gezond.
Je zag bij de uitleg dat ie aan het sjoelen toekomt iig, dus de kansen zijn gelijk.quote:Op zondag 10 december 2023 21:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit wordt 'm niet voor Mark op deze manier.
Ja, ook weer zo.quote:Op zondag 10 december 2023 21:16 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Je zag bij de uitleg dat ie aan het sjoelen toekomt iig, dus de kansen zijn gelijk.
quote:Op zondag 10 december 2023 21:29 schreef Cirilico het volgende:
Is het inmiddels veilig de spoilers van t vorige uur terug te lezen?
Mark is een baas jammer dat die Ilse door is.quote:Op zondag 10 december 2023 21:29 schreef Yesse het volgende:
Ik snap echt totaaaaal de haat jegens Mark niet. Ik had het hem gegund gezien de rest van de proeven en de manier waarop hij in het spel stond.
Geen haat hoor. Hij had wél haat naar Krista dus vandaar genoot hij niet mijn voorkeur, maar ik was tevreden geweest als hij de Robinson was geworden.quote:Op zondag 10 december 2023 21:29 schreef Yesse het volgende:
Ik snap echt totaaaaal de haat jegens Mark niet. Ik had het hem gegund gezien de rest van de proeven en de manier waarop hij in het spel stond.
Ik heb overigens ook niks tegen (of met wat dat betreft) tegen Ilse of de anderen. Maar volgens mij was er bij het publiek ook meer/langer/extremere gevoelens jegens een van beide teams dan op het eiland zelf.quote:Op zondag 10 december 2023 21:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mark is een baas jammer dat die Ilse door is.
Gelul over de munt van Eva, niet zo leuk. Meten met 2 maten.quote:Op zondag 10 december 2023 21:29 schreef Yesse het volgende:
quote:Op zondag 10 december 2023 20:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]Het hielp net niet dat dit ook onder een spoiler stond trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hotapnyc
en Mark in de studio 25quote:
Ja, die was ook inderdaad weer wat aangekomen inderdaad.quote:
Van iedereen die op Krista stemde was het van Mark toch juist wel te begrijpen? Gezien hun verleden op het eerste eiland? Volgens mij was hij zelfs open over het feit dat hij ondanks de wens van Radmilo toch op Krista zou stemmen.quote:Op zondag 10 december 2023 21:31 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Geen haat hoor. Hij had wél haat naar Krista dus vandaar genoot hij niet mijn voorkeur, maar ik was tevreden geweest als hij de Robinson was geworden.
Hij mag van me stemmen wat ie wil. Het gaat om zijn haat en woede die ik niet kon waarderen. En de hypocrisie.quote:Op zondag 10 december 2023 21:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Van iedereen die op Krista stemde was het van Mark toch juist wel te begrijpen? Gezien hun verleden op het eerste eiland? Volgens mij was hij zelfs open over het feit dat hij ondanks de wens van Radmilo toch op Krista zou stemmen.
Tja, het is ER. Het is na zoveel seizoenen toch wel bekend dat je op weinig slaap en eten niet altijd even netjes bent. Op het eiland was men volgens mij al snel goede vrienden en in mijn ogen draaide hij na de hypocrisie snel weer bij.quote:Op zondag 10 december 2023 21:40 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Hij mag van me stemmen wat ie wil. Het gaat om zijn haat en woede die ik niet kon waarderen. En de hypocrisie.
Maar goed. Koeien, sloot enzo.
Dat was gewoon slecht getest denk ikquote:Op zondag 10 december 2023 21:43 schreef superniger het volgende:
Is er al ophef onstaan vanwege het veranderen van de regels bij het katapult schieten?
Had ie beter moeten presterenquote:Op zondag 10 december 2023 21:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mark is een baas jammer dat die Ilse door is.
Niets raars aan om de spelregels aan te passen als blijkt dat een proef minder goed uitpakt. Ze hebben zich simpelweg verkeken op de steentjes en kracht van deelnemers. Niet alleen bij Ilse bleven ze staan.quote:Op maandag 11 december 2023 02:44 schreef Hogwarts het volgende:
Katapult stunt 3x raar was inderdaad raar... zeg dat dan van te voren...
Mij viel met name op dat Mark geen enkel target geraakt had toen Jochen met de blokjes begon, en in het volgende shot alle targets om had.quote:Op maandag 11 december 2023 02:44 schreef Hogwarts het volgende:
Katapult stunt 3x raar was inderdaad raar... zeg dat dan van te voren...
Scherp welquote:Op maandag 11 december 2023 08:48 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Mij viel met name op dat Mark geen enkel target geraakt had toen Jochen met de blokjes begon, en in het volgende shot alle targets om had.
En dat Mark de blokjes niet horizontaal, maar verticaal meenam. Als dat was toegestaan hebben Jochen en Ilse daar echt geblunderd
Gisteravond zat hij bij Renze, baardje weggeschoren en stevig in de makeúp, geen vlekje te zien. En weer een dikke kop.quote:Op maandag 11 december 2023 02:49 schreef Hogwarts het volgende:
Ik vind Mark opzich wel de winnaar en whatever hij zegt de grootste overwinning is dat die om kan gaan met zijn vitiligo. Ik zie hoe het in bdd om kan slaan bij een vriendin (donker meisje) die het heeft. Spiegels en lange tijd spenderen om dingen te verbloemen wat niemand eigenlijk boeit
dat.quote:Op maandag 11 december 2023 08:47 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Niets raars aan om de spelregels aan te passen als blijkt dat een proef minder goed uitpakt. Ze hebben zich simpelweg verkeken op de steentjes en kracht van deelnemers. Niet alleen bij Ilse bleven ze staan.
Prima opgelost juist.
Okay, ik kijk verder geen powned of zo, vreselijkquote:Op maandag 11 december 2023 09:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Gisteravond zat hij bij Renze, baardje weggeschoren en stevig in de makeúp, geen vlekje te zien. En weer een dikke kop.
en huilen omdat er wat Powned verslaggevers waren "aangevallen" .....
Ik vind Guido een beetje de stille underdog. Die hebben we een hele tijd niet echt gezien (kan ook editting zijn) en ineens is ie daar, komt ie goed uit de proeven, wint een belangrijke, en hoepla in de finalequote:Op maandag 11 december 2023 09:49 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Okay, ik kijk verder geen powned of zo, vreselijk
Misschien heb ik toch een miscalculatie gedaan.
Ach laat Guido maar winnen.
Ja, en ik meende te zien dat Jochen en Ilse netjes van rechts naar links die targets afgingen, en bij Mark was het gewoon zonder volgorde. Was dat toeval dat Jochen en Ilse dat precies zo deden, of heeft Art de spelregels weer halverwege veranderd om Mark nog meer kans te geven? Alles voor een spannende aflevering he....quote:Op maandag 11 december 2023 08:48 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Mij viel met name op dat Mark geen enkel target geraakt had toen Jochen met de blokjes begon, en in het volgende shot alle targets om had.
En dat Mark de blokjes niet horizontaal, maar verticaal meenam. Als dat was toegestaan hebben Jochen en Ilse daar echt geblunderd
Dat laatste lijkt me best een scenario. Kijk ook even de twee sjoelstenen van Mark terug, voor een zelfverklaard sjoeler waren die zó motorisch gestoord dan het echt geen serieuze poging leek.quote:Op maandag 11 december 2023 10:16 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ja, en ik meende te zien dat Jochen en Ilse netjes van rechts naar links die targets afgingen, en bij Mark was het gewoon zonder volgorde. Was dat toeval dat Jochen en Ilse dat precies zo deden, of heeft Art de spelregels weer halverwege veranderd om Mark nog meer kans te geven? Alles voor een spannende aflevering he....
Het kan ook zomaar zo zijn dat Art wel de instructie "je moet van rechts naar links de targets raken" heeft uitgesproken" en dat dit er later voor TV uit ge-edit is. Vervolgens zegt ie tegen Mark dat de volgorde niets meer uitmaakt als hij daar als enige nog staat te schieten, en kunnen Ilse en Jochen dit voordeeltje voor Mark niet meer horen, omdat ze te ver weg staan en sowieso niet meer omkijken omdat ze druk bezig zijn. En dit nu pas op TV terugzien. Maar ongetwijfeld vooraf een contract hebben moeten tekenen dat de productie regels zo vaak mag veranderen als ze willen om spannende TV te maken.quote:Op maandag 11 december 2023 10:18 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me best een scenario. Kijk ook even de twee sjoelstenen van Mark terug, voor een zelfverklaard sjoeler waren die zó motorisch gestoord dan het echt geen serieuze poging leek.
Huh er zitten er twee van het zurekamp in de finale waarvan de meest zure er een is de minst zure van de drie is er juist uit.quote:Op maandag 11 december 2023 10:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Grappig dat de minst giftige speler uit het zurekamp als enige in de finale zit
Mark leek met de katapult helemaal niets te rakenquote:Op maandag 11 december 2023 11:56 schreef Za het volgende:
Ik heb me het hele seizoen enorm vermaakt met Mark. Zijn kracht, grapjes, optimisme, mooie gezicht, hoffelijkheid, de manier waarop hij anderen met kijken probeert te domineren in de proeven, steeds weer vergevensgezind en enthousiast voor anderen, wat een ontzettend leuke kerel is hij.![]()
Erg vreemd dat Ilse de bordjes niet met een katapult hoefde om te schieten, ik bedoel Mark en Jochen hadden ook geen privileges, en zij lag er de vorige proef als eerste uit.
Zonder dat had Mark verdiend in de finale gestaan.
Het zal me nu een worst wezen wie volgende week gaat winnen.
In the end zal Mark hier een mooi contract bij RTL 4 of elders aan overhouden, wanneer Jochen, Willen en Inse allang vergeten zijn.
De minst zure was toch echt Willem van die 3.quote:Op maandag 11 december 2023 12:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Huh er zitten er twee van het zurekamp in de finale waarvan de meest zure er een is de minst zure van de drie is er juist uit.
Mikey doet lekker edgy.quote:Op maandag 11 december 2023 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De minst zure was toch echt Willem van die 3.
Nam je die nonsens serieus dan? Ik lach er altijd hartelijk om als ik dat soort dingen lees/hoor.quote:Op maandag 11 december 2023 12:23 schreef Meke het volgende:
Waren al die geruchten over Mark dus toch niet waar![]()
Ik vond Jochen uiteindelijk weer het snelste normaal doen daarna.quote:Op maandag 11 december 2023 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De minst zure was toch echt Willem van die 3.
Ik heb t idee dat jullie beide een ander team als "het zure kamp" zienquote:Op maandag 11 december 2023 12:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Huh er zitten er twee van het zurekamp in de finale waarvan de meest zure er een is de minst zure van de drie is er juist uit.
Die willem Jochen en dat nare zure mens zijn duidelijk team zuur tochquote:Op maandag 11 december 2023 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb t idee dat jullie beide een ander team als "het zure kamp" zien
Ze zijn te saai en eendimensionaal om ook maar iemands interesse te wekken, dus hebben ze geen andere keuze dan met stille trom terug keren naar hun gewone levens.quote:Op maandag 11 december 2023 12:11 schreef Verida het volgende:
en ik denk dat Jochen, Willem en Ilse niet eens zitten te wachten op een vet contract met RTL. Die kunnen gewoon terug naar hun leven zoals het was voor Robinson, maar wel met een hele mooie ervaring rijker.
Ik vind ze niet per se zuur, maar het lijkt het trio te ontbreken aan enige levenslust, ze leven op de automatische piloot, het is gewoon vermoeiend om naar ze te kijken en luisteren.quote:Op maandag 11 december 2023 16:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die willem Jochen en dat nare zure mens zijn duidelijk team zuur toch
Net alsof dat relevant is voor de meesten. Zo zijn ze niet, hadden ze dan een act moeten opzetten om meer interesse te wekken? Je vind Mark leuk om hoe hij zichzelf is, waarom is het dan niet ok als de anderen zichzelf zijn? Niet iedereen is extravert en/of excentriek.quote:Op maandag 11 december 2023 23:21 schreef Za het volgende:
[..]
Ze zijn te saai en eendimensionaal om ook maar iemands interesse te wekken, dus hebben ze geen andere keuze dan met stille trom terug keren naar hun gewone levens.
De dag na de laatste uitzending zijn ze alweer vergeten.
Nee geen act, maar mensen raken meer betrokken bij een programma als dit, wanneer ze de mensen ietsje leren kennen, dat is toch wel het minste wat je van een deelnemer mag verwachten imo.quote:Op maandag 11 december 2023 23:37 schreef Momo het volgende:
Net alsof dat relevant is voor de meesten. Zo zijn ze niet, hadden ze dan een act moeten opzetten om meer interesse te wekken?
Extravert en excentriek is voor mij geen vereiste, dat zijn Floris en Guido ook niet, maar wel prettige kerels.quote:Je vind Mark leuk om hoe hij zichzelf is, waarom is het dan niet ok als de anderen zichzelf zijn? Niet iedereen is extravert en/of excentriek.
Ik kan tegen heel veel van Ilse slecht.quote:Op maandag 11 december 2023 23:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kan er bij Ilse slecht tegen dat ze eerst huilt om Krista om een week later bij Iris zelf precies hetzelfde te doen.
Ja, laakbaar gedrag eigenlijk hèquote:Op dinsdag 12 december 2023 00:03 schreef Za het volgende:
[..]
Ik kan tegen heel veel van Ilse slecht.
Bravo dat, en de manier waarop Floris de vrijstelling niet aannam, en tekenend voor Ilse om dat wel te doen, terwijl een ander er daardoor uit kan liggen.
Nu ja, wanneer je die uitgemergelde Willen met uitpuilende ogen van afmatting ziet rondstrompelen, die alles gegeven heeft ten koste van alles wat moreel aanvaardbaar is, en van zijn beperkte fysieke vermogens, dan is het wel heel decadent te menen dat je zijn vrijstelling kunt pakken met het risico dat hij als een sportief verliezer huiswaarts moet.quote:
Ik zou mark juist uitermate vermoeiend vinden op zo'n eiland na een week. Kost me te veel energie.quote:Op maandag 11 december 2023 23:35 schreef Za het volgende:
[..]
Ik vind ze niet per se zuur, maar het lijkt het trio te ontbreken aan enige levenslust, ze leven op de automatische piloot, het is gewoon vermoeiend om naar ze te kijken en luisteren.
Ik heb ze ook niet leren kennen in al die weken, ik weet alleen dat Jochen een dochter heeft.
Wanneer ik dan kijk naar Mark, die echt volop geniet van het leven, met alle emoties die daarbij horen, maar bij wie positieve energie de boventoon voert, is het verschil onbeschrijflijk.
Niet alleen kwebbelt hij de honderd uit over van alles, je ziet ook de emoties op zijn gezicht, hoort ze in zijn stem, zijn intonatie en lachjes zijn zeer aanstekelijk. Het is heel fijn om naar hem te kijken omdat hij iemand is die energie geeft.
Zet daar die drie dode mussen J,W,I tegenover, vreselijk. Het is geen vergelijk gewoon.
Guido vind ik een aardige man, hij sprak zo lief over Floris, en zit goed in elkaar qua mentaliteit, maar boeiend is hij helaas niet, ondanks zijn best aparte uiterlijk.
Ten koste van alles wat moreel aanvaardbaar is?quote:Op dinsdag 12 december 2023 01:17 schreef Za het volgende:
[..]
Nu ja, wanneer je die uitgemergelde Willen met uitpuilende ogen van afmatting ziet rondstrompelen, die alles gegeven heeft ten koste van alles wat moreel aanvaardbaar is, en van zijn beperkte fysieke vermogens, dan is het wel heel decadent te menen dat je zijn vrijstelling kunt pakken met het risico dat hij als een sportief verliezer huiswaarts moet.
Dan geef ik toch de voorkeur aan zo'n "Nee kerel ben je gek, het idee dat ik erin zou blijven ten koste van jou, daar zou ik niet mee kunnen leven man".
quote:Op dinsdag 12 december 2023 07:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ten koste van alles wat moreel aanvaardbaar is?
ja en?quote:Op maandag 11 december 2023 23:21 schreef Za het volgende:
[..]
Ze zijn te saai en eendimensionaal om ook maar iemands interesse te wekken, dus hebben ze geen andere keuze dan met stille trom terug keren naar hun gewone levens.
De dag na de laatste uitzending zijn ze alweer vergeten.
Wat voor bril heb jij op als je ER kijkt?quote:Op dinsdag 12 december 2023 01:17 schreef Za het volgende:
[..]
Nu ja, wanneer je die uitgemergelde Willen met uitpuilende ogen van afmatting ziet rondstrompelen, die alles gegeven heeft ten koste van alles wat moreel aanvaardbaar is, en van zijn beperkte fysieke vermogens, dan is het wel heel decadent te menen dat je zijn vrijstelling kunt pakken met het risico dat hij als een sportief verliezer huiswaarts moet.
Dan geef ik toch de voorkeur aan zo'n "Nee kerel ben je gek, het idee dat ik erin zou blijven ten koste van jou, daar zou ik niet mee kunnen leven man".
Kijk jij een alternatieve ER?quote:Op dinsdag 12 december 2023 01:17 schreef Za het volgende:
[..]
De bril hoe krijg ik zoveel mogelijk reacties.quote:Op dinsdag 12 december 2023 09:19 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Wat voor bril heb jij op als je ER kijkt?
Ik vind veel mensen na Robinson stukken minder aantrekkelijk. Mark nu bijvoorbeeld. Wat een koppie, zo glad geschoren.quote:Op maandag 11 december 2023 09:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Gisteravond zat hij bij Renze, baardje weggeschoren en stevig in de makeúp, geen vlekje te zien. En weer een dikke kop.
en huilen omdat er wat Powned verslaggevers waren "aangevallen" .....
Klopt, en vervolgens riep ze nog tijdens die proef dat Mark won nog dat ze hoopte dat iedereen zou winnen behalve Mark. Hij hing daar o.a. met Radmilo die eigenhandig de hele boel had besodemieterd.... Dat vond ik zo'n rare gedachtegang... Dat je dan liever Mark eruit hebt, die een goede reden had om een appeltje te schillend met Krista, dan Radmilo die de heleboel eigenhandig loopt op te naaienquote:Op maandag 11 december 2023 23:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kan er bij Ilse slecht tegen dat ze eerst huilt om Krista om een week later bij Iris zelf precies hetzelfde te doen.
mark is degene die de hele groep tegen krista had opgezet door te verklappen dat ze wist van de munt van eva. iets wat hij haar heel erg kwalijk nam en vervolgens exact hetzelfde deed door zijn munt te verklappen aan iris, die ook niets mocht zeggen tegen de groepquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:09 schreef Saboo het volgende:
[..]
Klopt, en vervolgens riep ze nog tijdens die proef dat Mark won nog dat ze hoopte dat iedereen zou winnen behalve Mark. Hij hing daar o.a. met Radmilo die eigenhandig de hele boel had besodemieterd.... Dat vond ik zo'n rare gedachtegang... Dat je dan liever Mark eruit hebt, die een goede reden had om een appeltje te schillend met Krista, dan Radmilo die de heleboel eigenhandig loopt op te naaien. Volgens mij vond ze Mark vooral irritant.
Nouja, een vrij kleurloze finale vind ik het... Willem zou het i.m.o. het meest verdienen om te winnen maar kan niet zeggen dat ik erg emotioneel betrokken ben bij 1 van de 3... Jammer.
Daarom ook prima dat hij eruit ligt.quote:Op zaterdag 16 december 2023 13:53 schreef rowan634 het volgende:
[..]
mark is degene die de hele groep tegen krista had opgezet door te verklappen dat ze wist van de munt van eva. iets wat hij haar heel erg kwalijk nam en vervolgens exact hetzelfde deed door zijn munt te verklappen aan iris, die ook niets mocht zeggen tegen de groep
Helemaal mee eens, dat was belachelijk van Mark. Toch moet ik wel toegeven dat hij de smaakmaker van dit seizoen was. Wel blij dat hij het zover heeft geschopt, want hij bracht wel schwung aan deze editie.quote:Op zaterdag 16 december 2023 13:53 schreef rowan634 het volgende:
[..]
mark is degene die de hele groep tegen krista had opgezet door te verklappen dat ze wist van de munt van eva. iets wat hij haar heel erg kwalijk nam en vervolgens exact hetzelfde deed door zijn munt te verklappen aan iris, die ook niets mocht zeggen tegen de groep
Is het zo'n aflevering met een hoop geouwehoer en een klein beetje finale?quote:
Voor de finale maak ik ook een uitzondering.quote:Op zondag 17 december 2023 19:49 schreef BillDauterive het volgende:
Ik kijk gewoon weer live mee! Dat is toch leuker
Pciesquote:
Ik hoop het, want zo'n live uitzendingquote:Op zondag 17 december 2023 20:16 schreef superniger het volgende:
Met 1 proef gaan ze een hele uitzending vullen?
Ja, en ik niet, nee.quote:Op zondag 17 december 2023 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
Onthouden zij alle uitleg altijd in één keer?
JA!quote:Op zondag 17 december 2023 20:28 schreef tesssssssss het volgende:
Nicolette heeft nu een pony. Ik vond het zonder pony leuker, eerlijk gezegd.
Tijd vullenquote:Op zondag 17 december 2023 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We waren toch al met de proef bezig, hoezo nu weer studio?
Omdat mensen na de proef anders wegzappen.quote:Op zondag 17 december 2023 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We waren toch al met de proef bezig, hoezo nu weer studio?
Ja, echt heel erg.quote:
Doe dat studio gewoon voor Videoland voor mensen die daar behoefte aan hebbenquote:Op zondag 17 december 2023 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat mensen na de proef anders wegzappen.
Vervelend dit.
Ilse is in het nadeel met haar lengte lijkt mequote:Op zondag 17 december 2023 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
Is deze proef te doen als je 1.60m bent?
Gootje vullen?quote:Op zondag 17 december 2023 20:44 schreef tesssssssss het volgende:
Ik ga niet in op die zin die ik net hoorde.
Ik hoop hetquote:
Nee, Guido trekt aan de paal en Willem zegt "dat is echt ruk."quote:
Nee, want volgens de makers moet Willem winnenquote:
Sponsenquote:Op zondag 17 december 2023 21:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Guido heeft straks geen ballen meer.
Vorig jaar was dat ook al zoquote:Op zondag 17 december 2023 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat schieten is wel een loterij.
Vraag ik me ook af. Het is niet goed voor het milieuquote:Op zondag 17 december 2023 21:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En wie gaat al die sponsen straks allemaal opduiken?
Blijft drijvenquote:Op zondag 17 december 2023 21:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
" Kom op "quote:Op zondag 17 december 2023 21:09 schreef BE het volgende:
Wij genieten van het diepgaande wedstrijdcommentaar van Nicolette.
Ai! Oei! Ai!
Klinkt als een pornoflimquote:Op zondag 17 december 2023 21:09 schreef BE het volgende:
Wij genieten van het diepgaande wedstrijdcommentaar van Nicolette.
Ai! Oei! Ai!
Blijven drijven. Dus dst is goed te doenquote:Op zondag 17 december 2023 21:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Biologisch afbreekbaar.quote:Op zondag 17 december 2023 21:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
gewoon drie keer schieten, drie keer raak.quote:Op zondag 17 december 2023 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Zou humor zijn als Ilse straks aankomt en alles eraf knalt.
Liever Ilse die wint dan Willemquote:Op zondag 17 december 2023 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Zou humor zijn als Ilse straks aankomt en alles eraf knalt.
Pief paf poef.quote:Op zondag 17 december 2023 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
gewoon drie keer schieten, drie keer raak.
Oh ik dacht dat Ilse hier zo slecht lag.quote:
Het zou wel humor zijnquote:Op zondag 17 december 2023 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Pief paf poef.En dan 2 open monden bij de heren.
quote:Op zondag 17 december 2023 21:12 schreef Koen66 het volgende:
Is er al getwittert dat het schandalig is dat ze die troep in zee schieten
TwitterX is een zeer vermoeiend medium.quote:
quote:Op zondag 17 december 2023 21:16 schreef Momo het volgende:
Neem aan dat ze de lokals er wel uit laten vissen. En sponsen kunnen bio afbreekbaar zijn he. Het is niet alsof ze schieten met afval van Tatasteel.
Misschien zit dat wel binnen in.quote:Op zondag 17 december 2023 21:16 schreef Momo het volgende:
Neem aan dat ze de lokals er wel uit laten vissen. En sponsen kunnen bio afbreekbaar zijn he. Het is niet alsof ze schieten met afval van Tatasteel.
Die sponsen komen weer tot leven op de bodemquote:Op zondag 17 december 2023 21:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Komt vaker voor en blijkt dan niet de winnaar.quote:Op zondag 17 december 2023 21:23 schreef lars91 het volgende:
Dit zag je wel aankomen. Zat de hele uitzending al met een zelfvoldane grijns aan tafel.
quote:Op zondag 17 december 2023 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Voor de mensen die de tanden van Floris eng vinden. Wat te vinden van die glimlach en make-up van Nicolette?
Robbert Niksnut Rodenburgquote:Op zondag 17 december 2023 21:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
Minste winnaar van Expeditie Robinson
Ze lijkt wel Aziatisch met die make-up. Maar dat ronde gebit. Meh.quote:Op zondag 17 december 2023 21:24 schreef Verida het volgende:
[..]![]()
creepy, vooral die haast lichtgevende tanden.
Met die rare opgetrokken mondhoeken heeft ze ook toch nog steeds wat van 'The Joker;quote:Op zondag 17 december 2023 21:24 schreef Verida het volgende:
[..]![]()
creepy, vooral die haast lichtgevende tanden.
Vreselijk, vooral haar wenkbrauwen, maar dat gekwijl en de domme blik van Floris bij de inzet winnen het hoor!quote:Op zondag 17 december 2023 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Voor de mensen die de tanden van Floris eng vinden. Wat te vinden van die glimlach en make-up van Nicolette?
Eens.quote:
Finale onwaardig, had prima een normale proef kunnen zijn. Alleen de bingo aan het eind was er dan niet geweest waarschijnlijk.quote:Op zondag 17 december 2023 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eens.
Ik vond hem wat droog. Saai.
Wel mee eens, zelfs Ilse kwam nog bijna bij terwijl die fors achter stondquote:Op maandag 18 december 2023 10:59 schreef lily het volgende:
Wat heb je eigenlijk aan zo’n proef als op het einde toch alleen prijsschieten is. Dat hele stuk ervoor doet er niet meer toe.
Precies dit.quote:Op maandag 18 december 2023 10:59 schreef lily het volgende:
Wat heb je eigenlijk aan zo’n proef als op het einde toch alleen prijsschieten is. Dat hele stuk ervoor doet er niet meer toe.
Er miste sowieso een puzzel halverwege die de boel een beetje gelijk trok.quote:Op maandag 18 december 2023 10:59 schreef lily het volgende:
Ik vond de babbeltjes wel beter dan eerder, toen was het net als bij WIDM 90% gebabbel en 10% proef.quote:Op maandag 18 december 2023 01:36 schreef Kruiwagentje2 het volgende:
Ik ben wel tevreden met de winnaar. Willem is intelligent, sociaal, en ondanks zijn magere verschijning is ie bij fysieke proeven niet door de mand gevallen en deed hij vaak wel mee om de prijzen. Gewoon op eigen kracht de finale gehaald en gewonnen, weinig aan af te dingen. In tegenstelling tot enkele meelifters uit het verleden.
Ben ook niet zo van het gelul in de studio... Maar als je dan toch met oud-kandidaten in gesprek gaat, laat ze dan allemaal zien. Slaby en Roosmarijn zijn ook voor niets naar de studio gekomen. Slaby nog een aantal keer met een close-up in beeld. Is deze aflevering meer in beeld geweest dan in de rest van de expeditie. Laat hem dan ook iets zeggen? En ga ook niet de spraakmakende onderwerpen uit de weg. Had graag Radmilo en Krista nog eens tegenover elkaar willen zien. Het is mij te zoetsappig en oppervlakkig zo.
Dit. Eva en Mark waren de smaakmakers dit jaar.quote:Op zondag 17 december 2023 22:08 schreef Koen66 het volgende:
Seizoen ging wel weer uit als een nachtkaars
Dat is idd elk jaar zo. Dan loopt er eentje enorm vooruit, maar je weet dat t op het einde toch weer gelijk wordt getrokken om "het spannend te maken".quote:Op maandag 18 december 2023 10:59 schreef lily het volgende:
ja, de kijkertjes moesten niet vergeten dat Maxime wel altijd eerlijk is geweestquote:Op dinsdag 19 december 2023 10:55 schreef Cirilico het volgende:
Ben blij dat Willem heeft gewonnen en blij dat ik niet live keek zodat ik grote delen op het eiland en tijdens het spel kon vooruitspoelen.
Maar wat een saaie aflevering verder zeg. Niemand is geconfronteerd. Pester Max had een vooraf ingestudeerd verdedigingspraatje.
Iris denkt nog steeds alleen aan zichzelf en hoe ZIJ het er zo fijn had. Dat anderen daar gepest werden of weg moesten kan haar nog altijd niet schelen. Ikke ikke ikke en de rest mag stikken.Walgelijk mens. En ze ging nog weer bijna janken ook.
Kutaflevering.
Art stelde wel goeie vragen.
Je kan eerlijk zijn zonder een asshole te zijn.quote:Op dinsdag 19 december 2023 12:30 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, de kijkertjes moesten niet vergeten dat Maxime wel altijd eerlijk is geweest
25k is de prijs, dus nietszeggend voor deze mensen. Het is al jaren geen stimulans meer, men is enkel bezig met hoe ze op TV overkomen.quote:Op dinsdag 19 december 2023 12:00 schreef ThijsTH het volgende:
Is er eigenlijk wel een geldprijs dit jaar of gaat het alleen om de eretitel? Heb niks horen zeggen over een bedrag....
Winnen en de eer is toch al stimulans genoeg?quote:Op dinsdag 19 december 2023 12:54 schreef GereDathan het volgende:
[..]
25k is de prijs, dus nietszeggend voor deze mensen. Het is al jaren geen stimulans meer, men is enkel bezig met hoe ze op TV overkomen.
Ik vond Maxime ook irritant, maar dat soort gedoe is ook typisch jaquote:Op dinsdag 19 december 2023 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Winnen en de eer is toch al stimulans genoeg?
En met de huidige cancel culture snap ik dat je bezorgd bent hoe je overkomt. Zo'n Radmilo kreeg veel te verduren. Die Maxime had t al over de fanbase van Eva die 'm aanviel. Etc etc. Kan je je baan en opdrachten kosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |