abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211590542
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 12:11 schreef Verida het volgende:

en ik denk dat Jochen, Willem en Ilse niet eens zitten te wachten op een vet contract met RTL. Die kunnen gewoon terug naar hun leven zoals het was voor Robinson, maar wel met een hele mooie ervaring rijker.
Ze zijn te saai en eendimensionaal om ook maar iemands interesse te wekken, dus hebben ze geen andere keuze dan met stille trom terug keren naar hun gewone levens.
De dag na de laatste uitzending zijn ze alweer vergeten.
pi_211590615
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 16:14 schreef Dr.Mikey het volgende:

Die willem Jochen en dat nare zure mens zijn duidelijk team zuur toch :P
Ik vind ze niet per se zuur, maar het lijkt het trio te ontbreken aan enige levenslust, ze leven op de automatische piloot, het is gewoon vermoeiend om naar ze te kijken en luisteren.

Ik heb ze ook niet leren kennen in al die weken, ik weet alleen dat Jochen een dochter heeft.

Wanneer ik dan kijk naar Mark, die echt volop geniet van het leven, met alle emoties die daarbij horen, maar bij wie positieve energie de boventoon voert, is het verschil onbeschrijflijk.
Niet alleen kwebbelt hij de honderd uit over van alles, je ziet ook de emoties op zijn gezicht, hoort ze in zijn stem, zijn intonatie en lachjes zijn zeer aanstekelijk. Het is heel fijn om naar hem te kijken omdat hij iemand is die energie geeft.
Zet daar die drie dode mussen J,W,I tegenover, vreselijk. Het is geen vergelijk gewoon.

Guido vind ik een aardige man, hij sprak zo lief over Floris, en zit goed in elkaar qua mentaliteit, maar boeiend is hij helaas niet, ondanks zijn best aparte uiterlijk.
  maandag 11 december 2023 @ 23:37:22 #128
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211590626
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2023 23:21 schreef Za het volgende:

[..]
Ze zijn te saai en eendimensionaal om ook maar iemands interesse te wekken, dus hebben ze geen andere keuze dan met stille trom terug keren naar hun gewone levens.
Net alsof dat relevant is voor de meesten. Zo zijn ze niet, hadden ze dan een act moeten opzetten om meer interesse te wekken? Je vind Mark leuk om hoe hij zichzelf is, waarom is het dan niet ok als de anderen zichzelf zijn? Niet iedereen is extravert en/of excentriek.
pi_211590745
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 23:37 schreef Momo het volgende:

Net alsof dat relevant is voor de meesten. Zo zijn ze niet, hadden ze dan een act moeten opzetten om meer interesse te wekken?
Nee geen act, maar mensen raken meer betrokken bij een programma als dit, wanneer ze de mensen ietsje leren kennen, dat is toch wel het minste wat je van een deelnemer mag verwachten imo.
Dat hoeft verder niet koste ten gaan van hun persoonlijkheid.

quote:
Je vind Mark leuk om hoe hij zichzelf is, waarom is het dan niet ok als de anderen zichzelf zijn? Niet iedereen is extravert en/of excentriek.
Extravert en excentriek is voor mij geen vereiste, dat zijn Floris en Guido ook niet, maar wel prettige kerels.

Sommige mensen zijn gewoon niet zo erg aardig en saai en vinden/versterken elkaar daar in, ik heb er niets mee.
  maandag 11 december 2023 @ 23:59:06 #130
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_211590754
Ik kan er bij Ilse slecht tegen dat ze eerst huilt om Krista om een week later bij Iris zelf precies hetzelfde te doen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_211590777
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 23:59 schreef Dr.Mikey het volgende:

Ik kan er bij Ilse slecht tegen dat ze eerst huilt om Krista om een week later bij Iris zelf precies hetzelfde te doen.
Ik kan tegen heel veel van Ilse slecht.
Bravo dat, en de manier waarop Floris de vrijstelling niet aannam, en tekenend voor Ilse om dat wel te doen, terwijl een ander er daardoor uit kan liggen.
pi_211590874
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2023 00:03 schreef Za het volgende:

[..]
Ik kan tegen heel veel van Ilse slecht.
Bravo dat, en de manier waarop Floris de vrijstelling niet aannam, en tekenend voor Ilse om dat wel te doen, terwijl een ander er daardoor uit kan liggen.
Ja, laakbaar gedrag eigenlijk hè
pi_211590953
Ik ben voor Willem. Ilse heeft al een medaille gehad. Guido heeft altijd zitten zwabberen.
pi_211591012
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2023 00:27 schreef Magica het volgende:

Ja, laakbaar gedrag eigenlijk hè
Nu ja, wanneer je die uitgemergelde Willen met uitpuilende ogen van afmatting ziet rondstrompelen, die alles gegeven heeft ten koste van alles wat moreel aanvaardbaar is, en van zijn beperkte fysieke vermogens, dan is het wel heel decadent te menen dat je zijn vrijstelling kunt pakken met het risico dat hij als een sportief verliezer huiswaarts moet.

Dan geef ik toch de voorkeur aan zo'n "Nee kerel ben je gek, het idee dat ik erin zou blijven ten koste van jou, daar zou ik niet mee kunnen leven man". O+
pi_211591417
Ik merk dat nog niet iedereen de vorige aflevering heeft verwerkt.

Misschien hadden ze een weekje rust moeten inplannen zodat ook ZA en zn vriendjes weer enigszins gekalmeerd hadden kunnen kijken.
  dinsdag 12 december 2023 @ 07:27:34 #136
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_211591450
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2023 23:35 schreef Za het volgende:

[..]
Ik vind ze niet per se zuur, maar het lijkt het trio te ontbreken aan enige levenslust, ze leven op de automatische piloot, het is gewoon vermoeiend om naar ze te kijken en luisteren.

Ik heb ze ook niet leren kennen in al die weken, ik weet alleen dat Jochen een dochter heeft.

Wanneer ik dan kijk naar Mark, die echt volop geniet van het leven, met alle emoties die daarbij horen, maar bij wie positieve energie de boventoon voert, is het verschil onbeschrijflijk.
Niet alleen kwebbelt hij de honderd uit over van alles, je ziet ook de emoties op zijn gezicht, hoort ze in zijn stem, zijn intonatie en lachjes zijn zeer aanstekelijk. Het is heel fijn om naar hem te kijken omdat hij iemand is die energie geeft.
Zet daar die drie dode mussen J,W,I tegenover, vreselijk. Het is geen vergelijk gewoon.

Guido vind ik een aardige man, hij sprak zo lief over Floris, en zit goed in elkaar qua mentaliteit, maar boeiend is hij helaas niet, ondanks zijn best aparte uiterlijk.
Ik zou mark juist uitermate vermoeiend vinden op zo'n eiland na een week. Kost me te veel energie.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 12 december 2023 @ 07:28:14 #137
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_211591451
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2023 01:17 schreef Za het volgende:

[..]
Nu ja, wanneer je die uitgemergelde Willen met uitpuilende ogen van afmatting ziet rondstrompelen, die alles gegeven heeft ten koste van alles wat moreel aanvaardbaar is, en van zijn beperkte fysieke vermogens, dan is het wel heel decadent te menen dat je zijn vrijstelling kunt pakken met het risico dat hij als een sportief verliezer huiswaarts moet.

Dan geef ik toch de voorkeur aan zo'n "Nee kerel ben je gek, het idee dat ik erin zou blijven ten koste van jou, daar zou ik niet mee kunnen leven man". O+
Ten koste van alles wat moreel aanvaardbaar is? :?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_211591536
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 07:28 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ten koste van alles wat moreel aanvaardbaar is? :?
_O-
Dan zou je Ilse ook kunnen prijzen omdat ze die munt aanneemt
pi_211591823
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2023 23:21 schreef Za het volgende:

[..]
ja en?

het lijkt erop dat ze daar helemaal tevreden en gelukkig mee zijn :)
pi_211592047
quote:

[..]

Wat voor bril heb jij op als je ER kijkt?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_211592911
quote:

[..]

Kijk jij een alternatieve ER?
pi_211593033
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 09:19 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Wat voor bril heb jij op als je ER kijkt?
De bril hoe krijg ik zoveel mogelijk reacties.
pi_211595909
Ik vind het leuke finalisten!
En ben nu voor Guido.

Jammer dat het seizoen alweer bijna ten einde is.
pi_211596897
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 09:37 schreef Verida het volgende:

[..]
Gisteravond zat hij bij Renze, baardje weggeschoren en stevig in de makeúp, geen vlekje te zien. En weer een dikke kop.

en huilen omdat er wat Powned verslaggevers waren "aangevallen" .....
Ik vind veel mensen na Robinson stukken minder aantrekkelijk. Mark nu bijvoorbeeld. Wat een koppie, zo glad geschoren. :D
Iris kende ik niet en die ziet er met make-up ook niet beter uit. Vind ik.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 12 december 2023 @ 20:09:56 #145
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_211598371
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 23:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Klopt, en vervolgens riep ze nog tijdens die proef dat Mark won nog dat ze hoopte dat iedereen zou winnen behalve Mark. Hij hing daar o.a. met Radmilo die eigenhandig de hele boel had besodemieterd.... Dat vond ik zo'n rare gedachtegang... Dat je dan liever Mark eruit hebt, die een goede reden had om een appeltje te schillend met Krista, dan Radmilo die de heleboel eigenhandig loopt op te naaien :P . Volgens mij vond ze Mark vooral irritant.

Nouja, een vrij kleurloze finale vind ik het... Willem zou het i.m.o. het meest verdienen om te winnen maar kan niet zeggen dat ik erg emotioneel betrokken ben bij 1 van de 3... Jammer.
  zaterdag 16 december 2023 @ 13:53:08 #146
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_211637578
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 20:09 schreef Saboo het volgende:

[..]
Klopt, en vervolgens riep ze nog tijdens die proef dat Mark won nog dat ze hoopte dat iedereen zou winnen behalve Mark. Hij hing daar o.a. met Radmilo die eigenhandig de hele boel had besodemieterd.... Dat vond ik zo'n rare gedachtegang... Dat je dan liever Mark eruit hebt, die een goede reden had om een appeltje te schillend met Krista, dan Radmilo die de heleboel eigenhandig loopt op te naaien :P . Volgens mij vond ze Mark vooral irritant.

Nouja, een vrij kleurloze finale vind ik het... Willem zou het i.m.o. het meest verdienen om te winnen maar kan niet zeggen dat ik erg emotioneel betrokken ben bij 1 van de 3... Jammer.
mark is degene die de hele groep tegen krista had opgezet door te verklappen dat ze wist van de munt van eva. iets wat hij haar heel erg kwalijk nam en vervolgens exact hetzelfde deed door zijn munt te verklappen aan iris, die ook niets mocht zeggen tegen de groep :+
TEAM TAFEL
pi_211637682
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 13:53 schreef rowan634 het volgende:

[..]
mark is degene die de hele groep tegen krista had opgezet door te verklappen dat ze wist van de munt van eva. iets wat hij haar heel erg kwalijk nam en vervolgens exact hetzelfde deed door zijn munt te verklappen aan iris, die ook niets mocht zeggen tegen de groep :+
Daarom ook prima dat hij eruit ligt. :7
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_211637787
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 13:53 schreef rowan634 het volgende:

[..]
Helemaal mee eens, dat was belachelijk van Mark. Toch moet ik wel toegeven dat hij de smaakmaker van dit seizoen was. Wel blij dat hij het zover heeft geschopt, want hij bracht wel schwung aan deze editie.
  zondag 17 december 2023 @ 19:06:25 #149
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211650127
Finale schop
  zondag 17 december 2023 @ 19:35:01 #150
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_211650389
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2023 19:06 schreef Momo het volgende:
Finale schop
Is het zo'n aflevering met een hoop geouwehoer en een klein beetje finale?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')