abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 december 2023 @ 02:44:11 #101
503746 Hogwarts
School of swag
pi_211580234
Katapult stunt 3x raar was inderdaad raar... zeg dat dan van te voren...
geef me geld geef me geld dinsdag op bankrekening okay begrepen
  maandag 11 december 2023 @ 02:49:55 #102
503746 Hogwarts
School of swag
pi_211580249
Ik vind Mark opzich wel de winnaar en whatever hij zegt de grootste overwinning is dat die om kan gaan met zijn vitiligo. Ik zie hoe het in bdd om kan slaan bij een vriendin (donker meisje) die het heeft. Spiegels en lange tijd spenderen om dingen te verbloemen wat niemand eigenlijk boeit
  maandag 11 december 2023 @ 08:33:27 #103
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_211580800
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 21:30 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Mark is een baas jammer dat die Ilse door is.
Had ie beter moeten presteren ;)
Ilse heeft al een x bijna van m gewonnen en nu helemaal.
Terecht door.

Ik kan prima leven met deze top 3.
Zou zo ook niet kunnen zeggen wie er gaat winnen eigenlijk.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_211580874
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 02:44 schreef Hogwarts het volgende:
Niets raars aan om de spelregels aan te passen als blijkt dat een proef minder goed uitpakt. Ze hebben zich simpelweg verkeken op de steentjes en kracht van deelnemers. Niet alleen bij Ilse bleven ze staan.

Prima opgelost juist.
  maandag 11 december 2023 @ 08:48:48 #105
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_211580884
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 02:44 schreef Hogwarts het volgende:
Mij viel met name op dat Mark geen enkel target geraakt had toen Jochen met de blokjes begon, en in het volgende shot alle targets om had.

En dat Mark de blokjes niet horizontaal, maar verticaal meenam. Als dat was toegestaan hebben Jochen en Ilse daar echt geblunderd :')
pi_211581231
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 08:48 schreef Yozzz het volgende:

[..]
Mij viel met name op dat Mark geen enkel target geraakt had toen Jochen met de blokjes begon, en in het volgende shot alle targets om had.

En dat Mark de blokjes niet horizontaal, maar verticaal meenam. Als dat was toegestaan hebben Jochen en Ilse daar echt geblunderd :')
Scherp wel
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_211581317
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2023 02:49 schreef Hogwarts het volgende:
Ik vind Mark opzich wel de winnaar en whatever hij zegt de grootste overwinning is dat die om kan gaan met zijn vitiligo. Ik zie hoe het in bdd om kan slaan bij een vriendin (donker meisje) die het heeft. Spiegels en lange tijd spenderen om dingen te verbloemen wat niemand eigenlijk boeit
Gisteravond zat hij bij Renze, baardje weggeschoren en stevig in de makeúp, geen vlekje te zien. En weer een dikke kop.

en huilen omdat er wat Powned verslaggevers waren "aangevallen" .....
pi_211581335
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 08:47 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Niets raars aan om de spelregels aan te passen als blijkt dat een proef minder goed uitpakt. Ze hebben zich simpelweg verkeken op de steentjes en kracht van deelnemers. Niet alleen bij Ilse bleven ze staan.

Prima opgelost juist.
dat.

het gold overigens voor alle deelnemers, niet alleen voor ilse de regels aangepas.
  maandag 11 december 2023 @ 09:49:20 #109
503746 Hogwarts
School of swag
pi_211581437
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 09:37 schreef Verida het volgende:

[..]
Gisteravond zat hij bij Renze, baardje weggeschoren en stevig in de makeúp, geen vlekje te zien. En weer een dikke kop.

en huilen omdat er wat Powned verslaggevers waren "aangevallen" .....
Okay, ik kijk verder geen powned of zo, vreselijk

Misschien heb ik toch een miscalculatie gedaan.

Ach laat Guido maar winnen.
  maandag 11 december 2023 @ 09:51:23 #110
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_211581454
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2023 09:49 schreef Hogwarts het volgende:

[..]
Okay, ik kijk verder geen powned of zo, vreselijk

Misschien heb ik toch een miscalculatie gedaan.

Ach laat Guido maar winnen.
Ik vind Guido een beetje de stille underdog. Die hebben we een hele tijd niet echt gezien (kan ook editting zijn) en ineens is ie daar, komt ie goed uit de proeven, wint een belangrijke, en hoepla in de finale :D

Lijkt me een prima vent verder, dus niet erg als ie wint.
L'Amour menaçant:
pi_211581687
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 08:48 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Ja, en ik meende te zien dat Jochen en Ilse netjes van rechts naar links die targets afgingen, en bij Mark was het gewoon zonder volgorde. Was dat toeval dat Jochen en Ilse dat precies zo deden, of heeft Art de spelregels weer halverwege veranderd om Mark nog meer kans te geven? Alles voor een spannende aflevering he....
  maandag 11 december 2023 @ 10:18:10 #112
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_211581703
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 10:16 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Ja, en ik meende te zien dat Jochen en Ilse netjes van rechts naar links die targets afgingen, en bij Mark was het gewoon zonder volgorde. Was dat toeval dat Jochen en Ilse dat precies zo deden, of heeft Art de spelregels weer halverwege veranderd om Mark nog meer kans te geven? Alles voor een spannende aflevering he....
Dat laatste lijkt me best een scenario. Kijk ook even de twee sjoelstenen van Mark terug, voor een zelfverklaard sjoeler waren die zó motorisch gestoord dan het echt geen serieuze poging leek.
pi_211581752
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 10:18 schreef Yozzz het volgende:

[..]
Dat laatste lijkt me best een scenario. Kijk ook even de twee sjoelstenen van Mark terug, voor een zelfverklaard sjoeler waren die zó motorisch gestoord dan het echt geen serieuze poging leek.
Het kan ook zomaar zo zijn dat Art wel de instructie "je moet van rechts naar links de targets raken" heeft uitgesproken" en dat dit er later voor TV uit ge-edit is. Vervolgens zegt ie tegen Mark dat de volgorde niets meer uitmaakt als hij daar als enige nog staat te schieten, en kunnen Ilse en Jochen dit voordeeltje voor Mark niet meer horen, omdat ze te ver weg staan en sowieso niet meer omkijken omdat ze druk bezig zijn. En dit nu pas op TV terugzien. Maar ongetwijfeld vooraf een contract hebben moeten tekenen dat de productie regels zo vaak mag veranderen als ze willen om spannende TV te maken.
pi_211581780
Grappig dat de minst giftige speler uit het zurekamp als enige in de finale zit O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_211582729
Ik heb me het hele seizoen enorm vermaakt met Mark. Zijn kracht, grapjes, optimisme, mooie gezicht, hoffelijkheid, de manier waarop hij anderen met kijken probeert te domineren in de proeven, steeds weer vergevensgezind en enthousiast voor anderen, wat een ontzettend leuke kerel is hij. O+

Erg vreemd dat Ilse de bordjes niet met een katapult hoefde om te schieten, ik bedoel Mark en Jochen hadden ook geen privileges, en zij lag er de vorige proef als eerste uit.
Zonder dat had Mark verdiend in de finale gestaan.

Het zal me nu een worst wezen wie volgende week gaat winnen.

In the end zal Mark hier een mooi contract bij RTL 4 of elders aan overhouden, wanneer Jochen, Willen en Inse allang vergeten zijn. :')
  maandag 11 december 2023 @ 12:04:34 #116
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_211582792
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 10:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Grappig dat de minst giftige speler uit het zurekamp als enige in de finale zit O+
Huh er zitten er twee van het zurekamp in de finale waarvan de meest zure er een is de minst zure van de drie is er juist uit.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_211582868
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2023 11:56 schreef Za het volgende:
Ik heb me het hele seizoen enorm vermaakt met Mark. Zijn kracht, grapjes, optimisme, mooie gezicht, hoffelijkheid, de manier waarop hij anderen met kijken probeert te domineren in de proeven, steeds weer vergevensgezind en enthousiast voor anderen, wat een ontzettend leuke kerel is hij. O+

Erg vreemd dat Ilse de bordjes niet met een katapult hoefde om te schieten, ik bedoel Mark en Jochen hadden ook geen privileges, en zij lag er de vorige proef als eerste uit.
Zonder dat had Mark verdiend in de finale gestaan.

Het zal me nu een worst wezen wie volgende week gaat winnen.

In the end zal Mark hier een mooi contract bij RTL 4 of elders aan overhouden, wanneer Jochen, Willen en Inse allang vergeten zijn. :')
Mark leek met de katapult helemaal niets te raken :) Zelfs niet te zacht. Want ook voor hem gold dat hij 3 keer zacht mocht laten tellen als raak geschoten.

en ik denk dat Jochen, Willem en Ilse niet eens zitten te wachten op een vet contract met RTL. Die kunnen gewoon terug naar hun leven zoals het was voor Robinson, maar wel met een hele mooie ervaring rijker.
  Moderator maandag 11 december 2023 @ 12:23:31 #118
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_211583030
Waren al die geruchten over Mark dus toch niet waar :o :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  Redactie Sport maandag 11 december 2023 @ 12:23:39 #119
274204 crew  Mexicanobakker
pi_211583031
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 12:04 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Huh er zitten er twee van het zurekamp in de finale waarvan de meest zure er een is de minst zure van de drie is er juist uit.
De minst zure was toch echt Willem van die 3.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_211583401
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Mikey doet lekker edgy.
pi_211584043
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2023 12:23 schreef Meke het volgende:
Waren al die geruchten over Mark dus toch niet waar :o :+
Nam je die nonsens serieus dan? Ik lach er altijd hartelijk om als ik dat soort dingen lees/hoor.
  maandag 11 december 2023 @ 14:17:55 #122
268260 Dr.Mikey
pi_211584144
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik vond Jochen uiteindelijk weer het snelste normaal doen daarna.

Gelukkig kan Guido hopelijk het seizoen nog redden.
R.I.P DTS.
  maandag 11 december 2023 @ 15:41:03 #123
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_211585140
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 12:04 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Ik heb t idee dat jullie beide een ander team als "het zure kamp" zien ;)
L'Amour menaçant:
  maandag 11 december 2023 @ 16:14:22 #124
268260 Dr.Mikey
pi_211585514
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 15:41 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik heb t idee dat jullie beide een ander team als "het zure kamp" zien ;)
Die willem Jochen en dat nare zure mens zijn duidelijk team zuur toch :P
R.I.P DTS.
pi_211586365
Ach ja, zo heeft iedereen zijn voorkeuren voor mensen. Het is net het echte leven.
Ik heb 2 (misschien wel 3) afleveringen gemist maar ik heb ook mijn voorkeuren. Niet gestoeld op alles want ik heb niet alles gezien.

Ilse en Willem waren niet mijn favorieten. Jochen en Mark juist wel.

Dus nu maar hopen dat Guido wint. Die vond ik ook wel oke.

En zo niet, ook goed :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')