Had ie beter moeten presterenquote:Op zondag 10 december 2023 21:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mark is een baas jammer dat die Ilse door is.
Niets raars aan om de spelregels aan te passen als blijkt dat een proef minder goed uitpakt. Ze hebben zich simpelweg verkeken op de steentjes en kracht van deelnemers. Niet alleen bij Ilse bleven ze staan.quote:Op maandag 11 december 2023 02:44 schreef Hogwarts het volgende:
Katapult stunt 3x raar was inderdaad raar... zeg dat dan van te voren...
Mij viel met name op dat Mark geen enkel target geraakt had toen Jochen met de blokjes begon, en in het volgende shot alle targets om had.quote:Op maandag 11 december 2023 02:44 schreef Hogwarts het volgende:
Katapult stunt 3x raar was inderdaad raar... zeg dat dan van te voren...
Scherp welquote:Op maandag 11 december 2023 08:48 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Mij viel met name op dat Mark geen enkel target geraakt had toen Jochen met de blokjes begon, en in het volgende shot alle targets om had.
En dat Mark de blokjes niet horizontaal, maar verticaal meenam. Als dat was toegestaan hebben Jochen en Ilse daar echt geblunderd
Gisteravond zat hij bij Renze, baardje weggeschoren en stevig in de makeúp, geen vlekje te zien. En weer een dikke kop.quote:Op maandag 11 december 2023 02:49 schreef Hogwarts het volgende:
Ik vind Mark opzich wel de winnaar en whatever hij zegt de grootste overwinning is dat die om kan gaan met zijn vitiligo. Ik zie hoe het in bdd om kan slaan bij een vriendin (donker meisje) die het heeft. Spiegels en lange tijd spenderen om dingen te verbloemen wat niemand eigenlijk boeit
dat.quote:Op maandag 11 december 2023 08:47 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Niets raars aan om de spelregels aan te passen als blijkt dat een proef minder goed uitpakt. Ze hebben zich simpelweg verkeken op de steentjes en kracht van deelnemers. Niet alleen bij Ilse bleven ze staan.
Prima opgelost juist.
Okay, ik kijk verder geen powned of zo, vreselijkquote:Op maandag 11 december 2023 09:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Gisteravond zat hij bij Renze, baardje weggeschoren en stevig in de makeúp, geen vlekje te zien. En weer een dikke kop.
en huilen omdat er wat Powned verslaggevers waren "aangevallen" .....
Ik vind Guido een beetje de stille underdog. Die hebben we een hele tijd niet echt gezien (kan ook editting zijn) en ineens is ie daar, komt ie goed uit de proeven, wint een belangrijke, en hoepla in de finalequote:Op maandag 11 december 2023 09:49 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Okay, ik kijk verder geen powned of zo, vreselijk
Misschien heb ik toch een miscalculatie gedaan.
Ach laat Guido maar winnen.
Ja, en ik meende te zien dat Jochen en Ilse netjes van rechts naar links die targets afgingen, en bij Mark was het gewoon zonder volgorde. Was dat toeval dat Jochen en Ilse dat precies zo deden, of heeft Art de spelregels weer halverwege veranderd om Mark nog meer kans te geven? Alles voor een spannende aflevering he....quote:Op maandag 11 december 2023 08:48 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Mij viel met name op dat Mark geen enkel target geraakt had toen Jochen met de blokjes begon, en in het volgende shot alle targets om had.
En dat Mark de blokjes niet horizontaal, maar verticaal meenam. Als dat was toegestaan hebben Jochen en Ilse daar echt geblunderd
Dat laatste lijkt me best een scenario. Kijk ook even de twee sjoelstenen van Mark terug, voor een zelfverklaard sjoeler waren die zó motorisch gestoord dan het echt geen serieuze poging leek.quote:Op maandag 11 december 2023 10:16 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ja, en ik meende te zien dat Jochen en Ilse netjes van rechts naar links die targets afgingen, en bij Mark was het gewoon zonder volgorde. Was dat toeval dat Jochen en Ilse dat precies zo deden, of heeft Art de spelregels weer halverwege veranderd om Mark nog meer kans te geven? Alles voor een spannende aflevering he....
Het kan ook zomaar zo zijn dat Art wel de instructie "je moet van rechts naar links de targets raken" heeft uitgesproken" en dat dit er later voor TV uit ge-edit is. Vervolgens zegt ie tegen Mark dat de volgorde niets meer uitmaakt als hij daar als enige nog staat te schieten, en kunnen Ilse en Jochen dit voordeeltje voor Mark niet meer horen, omdat ze te ver weg staan en sowieso niet meer omkijken omdat ze druk bezig zijn. En dit nu pas op TV terugzien. Maar ongetwijfeld vooraf een contract hebben moeten tekenen dat de productie regels zo vaak mag veranderen als ze willen om spannende TV te maken.quote:Op maandag 11 december 2023 10:18 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me best een scenario. Kijk ook even de twee sjoelstenen van Mark terug, voor een zelfverklaard sjoeler waren die zó motorisch gestoord dan het echt geen serieuze poging leek.
Huh er zitten er twee van het zurekamp in de finale waarvan de meest zure er een is de minst zure van de drie is er juist uit.quote:Op maandag 11 december 2023 10:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Grappig dat de minst giftige speler uit het zurekamp als enige in de finale zit
Mark leek met de katapult helemaal niets te rakenquote:Op maandag 11 december 2023 11:56 schreef Za het volgende:
Ik heb me het hele seizoen enorm vermaakt met Mark. Zijn kracht, grapjes, optimisme, mooie gezicht, hoffelijkheid, de manier waarop hij anderen met kijken probeert te domineren in de proeven, steeds weer vergevensgezind en enthousiast voor anderen, wat een ontzettend leuke kerel is hij.![]()
Erg vreemd dat Ilse de bordjes niet met een katapult hoefde om te schieten, ik bedoel Mark en Jochen hadden ook geen privileges, en zij lag er de vorige proef als eerste uit.
Zonder dat had Mark verdiend in de finale gestaan.
Het zal me nu een worst wezen wie volgende week gaat winnen.
In the end zal Mark hier een mooi contract bij RTL 4 of elders aan overhouden, wanneer Jochen, Willen en Inse allang vergeten zijn.
De minst zure was toch echt Willem van die 3.quote:Op maandag 11 december 2023 12:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Huh er zitten er twee van het zurekamp in de finale waarvan de meest zure er een is de minst zure van de drie is er juist uit.
Mikey doet lekker edgy.quote:Op maandag 11 december 2023 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De minst zure was toch echt Willem van die 3.
Nam je die nonsens serieus dan? Ik lach er altijd hartelijk om als ik dat soort dingen lees/hoor.quote:Op maandag 11 december 2023 12:23 schreef Meke het volgende:
Waren al die geruchten over Mark dus toch niet waar![]()
Ik vond Jochen uiteindelijk weer het snelste normaal doen daarna.quote:Op maandag 11 december 2023 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De minst zure was toch echt Willem van die 3.
Ik heb t idee dat jullie beide een ander team als "het zure kamp" zienquote:Op maandag 11 december 2023 12:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Huh er zitten er twee van het zurekamp in de finale waarvan de meest zure er een is de minst zure van de drie is er juist uit.
Die willem Jochen en dat nare zure mens zijn duidelijk team zuur tochquote:Op maandag 11 december 2023 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb t idee dat jullie beide een ander team als "het zure kamp" zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |