Dit is slopend voor je armspieren. Fijn met een finale voor de boeg.quote:Op zondag 10 december 2023 20:25 schreef BillDauterive het volgende:
Op tv ziet dit er helemaal niet zo moeilijk uit, maar ik denk niet dat ik 22 minuten volgehouden had.
Gelukkig heb ik mijn avondeten net op. Ranzig altijd.quote:Op zondag 10 december 2023 20:24 schreef Document1 het volgende:
De kaasjes branden in m’n handen. Schiet eens op met die eetproef.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 10 december 2023 20:25 schreef BillDauterive het volgende:
Op tv ziet dit er helemaal niet zo moeilijk uit, maar ik denk niet dat ik 22 minuten volgehouden had.
Je kunt aan de edits meestal wel merken wie het lang vol gaat houden en wie niet. Feit dat hij zo als winnaar sprak, sprak boekdelen.quote:Op zondag 10 december 2023 20:33 schreef Cirilico het volgende:
Mark is de enige die praat alsof ie de proef wint.
Edit: niet meer.
mja dan had Ilse moeten winnen zou je zeggenquote:Op zondag 10 december 2023 20:35 schreef engine het volgende:
Licht zijn werkt altijd bij dit soort proeven.
Die heeft veel spieren vanwege dat roeien, dus verzuren sneller.quote:Op zondag 10 december 2023 20:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mja dan had Ilse moeten winnen zou je zeggen
Ik denk dat Willem minder weegt maar zeker weten doe ik dat niet.quote:Op zondag 10 december 2023 20:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en de lekkere eetproef mist ie ook alquote:Op zondag 10 december 2023 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
Macaroni en kaas. Hij vindt het niet lekker. Hoe dan.
Ilse is toch niet lichter dan Willem?quote:Op zondag 10 december 2023 20:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zo massief oogt ze niet tochquote:Op zondag 10 december 2023 20:39 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ilse is toch niet lichter dan Willem?
Zeg dat.quote:Op zondag 10 december 2023 20:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en de lekkere eetproef mist ie ook al
Nagels in je tacoquote:Op zondag 10 december 2023 20:47 schreef tesssssssss het volgende:
Ik zou gewoon eten en dan proberen voor te stellen dat het taco's zijn.
Waar smaken die nagels naar?quote:Op zondag 10 december 2023 20:48 schreef Koen66 het volgende:
Kippeklauwen zijn nog best te doenKeertje bi een Chinees in Rotterdam gehadj
Maar die nagels zijn toch scherp. Lijkt me niet gezond.quote:Op zondag 10 december 2023 20:48 schreef Koen66 het volgende:
Hetzelfde als je zelf op je nagels bijt.quote:
Nu weet ik weer waarom ik nooit Chinees eet. Ranzigste keuken op aarde.quote:Op zondag 10 december 2023 20:48 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op zondag 10 december 2023 21:00 schreef BillDauterive het volgende:
Kom op Mark. Je bent homo. Je kan toch wel slikken?
quote:Op zondag 10 december 2023 21:00 schreef BillDauterive het volgende:
Kom op Mark. Je bent homo. Je kan toch wel slikken?
Gewoon een stukkie vlees.quote:Op zondag 10 december 2023 21:02 schreef BillDauterive het volgende:
Goed gebakken zou ik geitenballen best willen eten hoor.
quote:
Gelukkig was het daar alleen een kwestie van afkluiven als een normale kippepootquote:Op zondag 10 december 2023 20:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar die nagels zijn toch scherp. Lijkt me niet gezond.
Je zag bij de uitleg dat ie aan het sjoelen toekomt iig, dus de kansen zijn gelijk.quote:Op zondag 10 december 2023 21:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit wordt 'm niet voor Mark op deze manier.
Ja, ook weer zo.quote:Op zondag 10 december 2023 21:16 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Je zag bij de uitleg dat ie aan het sjoelen toekomt iig, dus de kansen zijn gelijk.
quote:Op zondag 10 december 2023 21:29 schreef Cirilico het volgende:
Is het inmiddels veilig de spoilers van t vorige uur terug te lezen?
Mark is een baas jammer dat die Ilse door is.quote:Op zondag 10 december 2023 21:29 schreef Yesse het volgende:
Ik snap echt totaaaaal de haat jegens Mark niet. Ik had het hem gegund gezien de rest van de proeven en de manier waarop hij in het spel stond.
Geen haat hoor. Hij had wél haat naar Krista dus vandaar genoot hij niet mijn voorkeur, maar ik was tevreden geweest als hij de Robinson was geworden.quote:Op zondag 10 december 2023 21:29 schreef Yesse het volgende:
Ik snap echt totaaaaal de haat jegens Mark niet. Ik had het hem gegund gezien de rest van de proeven en de manier waarop hij in het spel stond.
Ik heb overigens ook niks tegen (of met wat dat betreft) tegen Ilse of de anderen. Maar volgens mij was er bij het publiek ook meer/langer/extremere gevoelens jegens een van beide teams dan op het eiland zelf.quote:Op zondag 10 december 2023 21:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mark is een baas jammer dat die Ilse door is.
Gelul over de munt van Eva, niet zo leuk. Meten met 2 maten.quote:Op zondag 10 december 2023 21:29 schreef Yesse het volgende:
quote:Op zondag 10 december 2023 20:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]Het hielp net niet dat dit ook onder een spoiler stond trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hotapnyc
en Mark in de studio 25quote:
Ja, die was ook inderdaad weer wat aangekomen inderdaad.quote:
Van iedereen die op Krista stemde was het van Mark toch juist wel te begrijpen? Gezien hun verleden op het eerste eiland? Volgens mij was hij zelfs open over het feit dat hij ondanks de wens van Radmilo toch op Krista zou stemmen.quote:Op zondag 10 december 2023 21:31 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Geen haat hoor. Hij had wél haat naar Krista dus vandaar genoot hij niet mijn voorkeur, maar ik was tevreden geweest als hij de Robinson was geworden.
Hij mag van me stemmen wat ie wil. Het gaat om zijn haat en woede die ik niet kon waarderen. En de hypocrisie.quote:Op zondag 10 december 2023 21:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Van iedereen die op Krista stemde was het van Mark toch juist wel te begrijpen? Gezien hun verleden op het eerste eiland? Volgens mij was hij zelfs open over het feit dat hij ondanks de wens van Radmilo toch op Krista zou stemmen.
Tja, het is ER. Het is na zoveel seizoenen toch wel bekend dat je op weinig slaap en eten niet altijd even netjes bent. Op het eiland was men volgens mij al snel goede vrienden en in mijn ogen draaide hij na de hypocrisie snel weer bij.quote:Op zondag 10 december 2023 21:40 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Hij mag van me stemmen wat ie wil. Het gaat om zijn haat en woede die ik niet kon waarderen. En de hypocrisie.
Maar goed. Koeien, sloot enzo.
Dat was gewoon slecht getest denk ikquote:Op zondag 10 december 2023 21:43 schreef superniger het volgende:
Is er al ophef onstaan vanwege het veranderen van de regels bij het katapult schieten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |