quote:Op maandag 27 november 2023 10:01 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wat probeer je hier ni mee te zeggen red
Nee joh, veel makkelijker. Niet alles gelijk naar het belachelijke trekken.quote:Op maandag 27 november 2023 10:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zou het weer een (s)links complot zijn ja?
Het is allemaal hetzelfde inderdaad.quote:Op maandag 27 november 2023 10:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Juist een reden om toch wel met de PVV te proberen toch? We kijken nu wel allemaal naar de PVV maar doen alsoff de VVD betrouwbaarheid uitstraalt is ook erg passé
Heerlijk. "Blad1" ook gewoon.quote:Op maandag 27 november 2023 09:56 schreef Caland het volgende:
[..]
We checken het even op de lijst
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bingo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
Haha, nee. Dat brievenbuspissen staat dan wel niet op zijn conto, maar genoeg andere dingen wél.quote:Op maandag 27 november 2023 10:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klopt. Hero was van de mislukte paleisrevolutie. Een van de fatsoenlijker PVV'ers.
Die kwam met een colonne aangereden om meer macht en inspraak te krijgen. Dat werd toen uiteindelijk afgewenteld. Volgens mij is hij later onder dubieuze omstandigheden om het leven gekomen bij een vliegtuigongeluk.
Of cda met zijn duistere dealtjes tussen ministers en leden. Of d66 die de wobverzoeken maar blijft traineren.quote:Op maandag 27 november 2023 10:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Juist een reden om toch wel met de PVV te proberen toch? We kijken nu wel allemaal naar de PVV maar doen alsoff de VVD betrouwbaarheid uitstraalt is ook erg passé
Die eerste 3 waren hoop ik toch wel naar buiten gekomen in de verkiezingstijd, al is het alleen maar dat hun slachtoffers dan wel hun vingers op zouden steken. Het 4e is het handelsmerk van de PVV, als je dat gaat uitsluiten blijft er geen PVV vertegenwoordiger meer over.quote:Op maandag 27 november 2023 10:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, zaken als mishandeling, stalking, bedreiging, racistische uitspraken etc. kunnen ook prima onder het gewone volk voorkomen.
Zie Twitter.
WOB-verzoeken traineren is een sport bij alle ministeries, lijkt me niet perse partijgebonden.quote:Op maandag 27 november 2023 10:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Of cda met zijn duistere dealtjes tussen ministers en leden. Of d66 die de wobverzoeken maar blijft traineren.
Ook waar. Deze valt gewoon op omdat het meerdere keren over langere periode gaat.quote:Op maandag 27 november 2023 10:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
WOB-verzoeken traineren is een sport bij alle ministeries, lijkt me niet perse partijgebonden.
Naast commerciele waarde kreeg het ook door de aanstelling journalistieke waarde. Als jou (mogelijke) kind opgepakt word met een wapen, lezen we er niks over. Is het kind de zoon van Femke Halsema, dan is het nieuws.quote:Op maandag 27 november 2023 10:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
[..]
Nee joh, veel makkelijker. Niet alles gelijk naar het belachelijke trekken.
Dit is al jaren bekend bij de redactie al daar. Die van strien is een onbelangrijk figuur en daarom is het van nieuwswaarde 0. Tot nrc pageclicks en aandacht kan genereren. Want ja, nrc blijft een commercieel bedrijf wat geld wil verdienen.
van strien wordt aangewezen voor een functie die wat meer aandacht krijgt, en nrc ziet zijn kans.
Niks complot, commercieel nadenken.
De meeste fokkers zijn geen kamerlid dus hebben geen erotiserende macht.quote:Op maandag 27 november 2023 09:58 schreef nostra het volgende:
Blijf het bijzonder vinden dat er zoveel vrouwen te vinden zijn die met Dion Graus vreemd willen gaan. Dat geeft de gemiddelde fokker als ik toch ook hoop.
5D-chess babyquote:Op maandag 27 november 2023 10:08 schreef Hanca het volgende:
[..]
Als je dan toch gaan complotdenken: Wilders is bewust op zoek gegaan naar iemand waartegen een rechtszaak loopt, zodat de media dit zou oppikken, zodat ze nu links weer de schuld kunnen geven dat ze niet snel kunnen gaan formeren. Alles om in de slachtofferrol te kunnen kruipen, zelfs als je de grootste bent.
Grote graaier Van Hattem (zowel gemeenteraad, provincie als eerste kamerlid) heeft natuurlijk een enorme afstand tot de politiek. Ik denk dat hij eerst vraagt hoeveel de functie van verkenner oplevert.quote:Op maandag 27 november 2023 10:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Vanuit de 1e kamer hebben ze nog van Hattem en Bezaan
Exact. En daarom is het niet toevallig dat het bericht nu 'pas' uitkomt. Niks complot, gewoon geld willen genereren.quote:Op maandag 27 november 2023 10:15 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Naast commerciele waarde kreeg het ook door de aanstelling journalistieke waarde. Als jou (mogelijke) kind opgepakt word met een wapen, lezen we er niks over. Is het kind de zoon van Femke Halsema, dan is het nieuws.
Nah, de rest zou geen moeite hebben gehad als van Strien wel door zou gaan met verkennen, dus daarover zou de pvv niets kunnen zeggenquote:Op maandag 27 november 2023 10:12 schreef Hanca het volgende:
[..]
Die eerste 3 waren hoop ik toch wel naar buiten gekomen in de verkiezingstijd, al is het alleen maar dat hun slachtoffers dan wel hun vingers op zouden steken. Het 4e is het handelsmerk van de PVV, als je dat gaat uitsluiten blijft er geen PVV vertegenwoordiger meer over.
Maar je hebt gelijk dat iedereen niet werkgerelateerde lijken in de kast kan hebben liggen. En daar op screenen als partij is ontzettend moeilijk.
Nee, dat is voorbehouden aan de moderators.quote:Op maandag 27 november 2023 10:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De meeste fokkers zijn geen kamerlid dus hebben geen erotiserende macht.
Zoals je kan zien is zo'n triple-functie mogelijk dus daarop zou de media hem niet kunnen pakkenquote:Op maandag 27 november 2023 10:16 schreef Hanca het volgende:
[..]
Grote graaier Van Hattem (zowel gemeenteraad, provincie als eerste kamerlid) heeft natuurlijk een enorme afstand tot de politiek. Ik denk dat hij eerst vraagt hoeveel de functie van verkenner oplevert.
wie is da?quote:Op maandag 27 november 2023 10:18 schreef nostra het volgende:
- Beschikbaar
- Afstand tot de politiek
- Bewezen dealmaker
[ afbeelding ]
Alleen Denk was tegen.quote:Op maandag 27 november 2023 10:18 schreef Szura het volgende:
In elk geval D66 en GL-PvdA hadden ook nooit moeten instemmen met deze vent. Het was nota hun zeer uitgebreide motie die vroeg om iemand met afstand tot de politiek.
de rest was voor om de formatie wat meer te laten vlottenquote:Op maandag 27 november 2023 10:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen Denk was tegen.
Godenpartij.
Die lijstquote:Op maandag 27 november 2023 09:56 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bingo.
Meer van dit soort vergezochte shit graag. Mocht het andersom zijn krijg je direct 'ga maar naar bnw!!' naar je hoofd geslingerd. Alsof dit echt expres isquote:Op maandag 27 november 2023 10:08 schreef Hanca het volgende:
[..]
Als je dan toch gaan complotdenken: Wilders is bewust op zoek gegaan naar iemand waartegen een rechtszaak loopt, zodat de media dit zou oppikken, zodat ze nu links weer de schuld kunnen geven dat ze niet snel kunnen gaan formeren. Alles om in de slachtofferrol te kunnen kruipen, zelfs als je de grootste bent.
Kamerleden worden niet gescreend, in principe kan iedere crimineel kamerlid worden.quote:Op maandag 27 november 2023 10:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die lijst
Wat ik me wel afvraag, hoe kan Markuszower nu wel in die Kamer terecht zijn gekomen als ie eerder nog is geweigerd voor spionage?
Uit mijn hoofd: Wilders heeft hem toen nav de informatie van de AIVD van de kieslijst gehaald.quote:Op maandag 27 november 2023 10:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die lijst
Wat ik me wel afvraag, hoe kan Markuszower nu wel in die Kamer terecht zijn gekomen als ie eerder nog is geweigerd voor spionage?
Leer cynisme herkennen.quote:Op maandag 27 november 2023 10:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Meer van dit soort vergezochte shit graag. Mocht het andersom zijn krijg je direct 'ga maar naar bnw!!' naar je hoofd geslingerd. Alsof dit echt expres is
Wilders wil zo snel mogelijk die klerezooi in van K naar huis sturen.
@:Miss_sly
Ik zie dat je liked, normaal ben je tot in den treure de pacifistische nuance zelve en roep je continu om bewijzen omdat je comflotbullshit en dit soort achterdocht totaal niet geloofd. Waarom nu opeens wel een like dan?
Ergens mee eens, maar je weet ook wat de reactie van Geert zou zijn geweest. Die had dit toch weer politiek uitgemolken als een spaak in de wielen van progressief links tegen zijn winst.quote:Op maandag 27 november 2023 10:18 schreef Szura het volgende:
In elk geval D66 en GL-PvdA hadden ook nooit moeten instemmen met deze vent. Het was nota bene hun zeer uitgebreide motie die vroeg om iemand met afstand tot de politiek.
Ik ga even mee in de complot bullshit.quote:Op maandag 27 november 2023 10:18 schreef Szura het volgende:
In elk geval D66 en GL-PvdA hadden ook nooit moeten instemmen met deze vent. Het was nota bene hun zeer uitgebreide motie die vroeg om iemand met afstand tot de politiek.
Je snapt dat dit een sarcastische post was? Denken dat dit een links complot is, is al volkomen idioot. Natuurlijk is dit geen bewuste actie van de PVV. Ik geef alleen gelijk aan hoe dom dat complotdenken is, dat het 'niet toevallig bij de NRC vandaan komt'. Echt, als je zo denkt ben je gewoon enorm diep gezonken.quote:Op maandag 27 november 2023 10:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Meer van dit soort vergezochte shit graag. Mocht het andersom zijn krijg je direct 'ga maar naar bnw!!' naar je hoofd geslingerd. Alsof dit echt expres is
Ik zie dat je liked, normaal ben je tot in den treure de pacifistische nuance zelve en roep je continu om bewijzen omdat je comflotbullshit en dit soort achterdocht totaal niet geloofd. Waarom nu opeens wel een like dan?
Ondanks alles vind ik hem wel op 1 na het beste kamerlid van de PVV. Als ik PVV zou stemmen zou het op hem zijnquote:Op maandag 27 november 2023 10:24 schreef westwoodblvd het volgende:
Ik vind Graus eigenlijk nog maffer met zn lange lijst ellende. Heeft ook wel vaker gezegd dat ze hem er uit hebben geprobeerd te werken, maar op de een of andere manier zit hij er nog steeds
Kompromat op Geert? BNWquote:Op maandag 27 november 2023 10:24 schreef westwoodblvd het volgende:
Ik vind Graus eigenlijk nog maffer met zn lange lijst ellende. Heeft ook wel vaker gezegd dat ze hem er uit hebben geprobeerd te werken, maar op de een of andere manier zit hij er nog steeds
Graus zal wel iets weten van Geert dat het daglicht echt niet kan verdragen, anders snap ik niet dat ie niet allang met pek en veren uit die beweging is gemiktquote:Op maandag 27 november 2023 10:24 schreef westwoodblvd het volgende:
Er zit gewoonweg nu commerciële waarde aan de informatie. Dat is verre van een complot lijkt mij.quote:Op maandag 27 november 2023 10:23 schreef Hanca het volgende:
[..]
Je snapt dat dit een sarcastische post was? Denken dat dit een links complot is, is al volkomen idioot. Natuurlijk is dit geen bewuste actie van de PVV. Ik geef alleen gelijk aan hoe dom dat complotdenken is, dat het 'niet toevallig bij de NRC vandaan komt'. Echt, als je zo denkt ben je gewoon enorm diep gezonken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zal de formatie snel gaan."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
Wordt nog een leuke als ze met de BBB moeten samenwerkenquote:Op maandag 27 november 2023 10:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Graus zal wel iets weten van Geert dat het daglicht echt niet kan verdragen, anders snap ik niet dat ie niet allang met pek en veren uit die beweging is gemikt
Niet "op één of andere manier", hij is degene die Wilders ooit naar voren heeft geschoven en bekend in Limburg heeft gemaakt, daarvoor is Wilders hem gewoon oneindig dankbaar en zolang je de steun van Wilders hebt kan geen enkele andere PVVer wat tegen je doen.quote:Op maandag 27 november 2023 10:24 schreef westwoodblvd het volgende:
quote:Op maandag 27 november 2023 10:25 schreef capricia het volgende:
De nieuwe verkenner:Iedereen naar Vught.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zal de formatie snel gaan.
Wel lekker persoonlijk als iedereen in een cel van 3 bij 3 bij elkaar moeten komen voor groepsoverleg. Schept toch een band met dat rvs sanitair met alleen een klein muurtje als afscheiding....'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
quote:Op maandag 27 november 2023 10:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Iedereen naar Vught.
Wel lekker persoonlijk als iedereen in een cel van 3 bij 3 bij elkaar moeten komen voor groepsoverleg. Schept toch een band met dat rvs sanitair met alleen een klein muurtje als afscheiding....
Dus nu is Wilders ineens trouw, loyaal en ruimhartig? Volgens mij is de politiek en Wilders zelf transactioneel genoeg om iemand te laten vallen als een baksteen als dat beter uitkomt. Kennelijk is dat tot nu toe nog niet het geval.quote:Op maandag 27 november 2023 10:26 schreef Hanca het volgende:
[..]
Niet "op één of andere manier", hij is degene die Wilders ooit naar voren heeft geschoven en bekend in Limburg heeft gemaakt, daarvoor is Wilders hem gewoon oneindig dankbaar en zolang je de steun van Wilders hebt kan geen enkele andere PVVer wat tegen je doen.
OMG, dit vond ik leuk omdat het een grappig complotdenkverhaaltje wasquote:Op maandag 27 november 2023 10:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoe de fuck kan Dion Graus nog in de kamer zitten met deze lijst?quote:Op maandag 27 november 2023 09:56 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bingo.
Dion weet inderdaad gewoon dingen van Greet, dat heeft verder weinig met loyaliteit te maken.quote:Op maandag 27 november 2023 10:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoe de fuck kan Dion Graus nog in de kamer zitten met deze lijst?
Tuurlijk. Hij heeft blijkbaar veel krediet, maar niemand heeft eindeloos krediet. Zijn krediet is nu in elk geval nog niet opgebruikt.quote:Op maandag 27 november 2023 10:32 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Dus nu is Wilders ineens trouw, loyaal en ruimhartig? Volgens mij is de politiek en Wilders zelf transactioneel genoeg om iemand te laten vallen als een baksteen als dat beter uitkomt. Kennelijk is dat tot nu toe nog niet het geval.
Ik weet niet precies hoe het pers beste werkt, moet bijvoorbeeld de NOS geld betalen aan NRC als ze NRC haar scoop op hun site plaatsen? Of komen hierdoor duizenden nieuwe abonnees naar de NRC?quote:Op maandag 27 november 2023 10:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Exact. En daarom is het niet toevallig dat het bericht nu 'pas' uitkomt. Niks complot, gewoon geld willen genereren.
Omdat mensen op hem en zijn partij blijven stemmen.quote:Op maandag 27 november 2023 10:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoe de fuck kan Dion Graus nog in de kamer zitten met deze lijst?
Representatie van de samenleving, want we hebben ook criminelen in de samenlevingquote:Op maandag 27 november 2023 10:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dion weet inderdaad gewoon dingen van Greet, dat heeft verder weinig met loyaliteit te maken.
Limburgers zijn allemaal achter de ellebogen, ook dat weet Greet.
Denk dat de meeste andere partijen hem er wel uit hadden gegooid na dit lijstje, ook al stemde er mensen op hem.quote:Op maandag 27 november 2023 10:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Omdat mensen op hem en zijn partij blijven stemmen.
Je wilt de politieke importantie van de heer Gom toch niet vergelijken met die van een demissionair minister?quote:Op maandag 27 november 2023 10:18 schreef Szura het volgende:
Trouw en loyaal is Wilders eigenlijk altijd wel geweest aan hen die loyaal zijn aan hem. Van de 9 kamerleden die er aan begin bij waren na de eerste verkiezing, zitten er nog 7 in de Tweede Kamer. Met als verklaring van Wilders dat hij hen nooit zal laten vallen, omdat ze nooit meer een andere baan zouden kunnen vinden met PVV op hun CV. Je kunt veel van Wilders zeggen, maar loyaal is hij wel.quote:Op maandag 27 november 2023 10:32 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Dus nu is Wilders ineens trouw, loyaal en ruimhartig? Volgens mij is de politiek en Wilders zelf transactioneel genoeg om iemand te laten vallen als een baksteen als dat beter uitkomt. Kennelijk is dat tot nu toe nog niet het geval.
Nee maar wel met die van Jorritsma. De Kamer had zich gewoon aan de drie weken geleden gemaakte afspraken moeten houden, maar zelfs daar zijn ze al te incompetent voor.quote:Op maandag 27 november 2023 10:38 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je wilt de politieke importantie van de heer Gom toch niet vergelijken met die van een demissionair minister?
Oh ja. Zeker wel.quote:Op maandag 27 november 2023 10:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat de meeste andere partijen hem er wel uit hadden gegooid na dit lijstje, ook al stemde er mensen op hem.
quote:Op maandag 27 november 2023 10:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dion weet inderdaad gewoon dingen van Greet, dat heeft verder weinig met loyaliteit te maken.
Limburgers zijn allemaal achter de ellebogen, ook dat weet Greet.
Yup, al vraag ik me in sommige gevallen wel echt af hoe grondig die screening dan is. In het geval van Smeets waren er volgens mij ook al wel geruchten in de wandelgangen. Dan kun je ook zeggen dat je iemand niet geschikt genoeg vindt, in plaats van hem om die specfieke geruchten te weigeren.quote:Op maandag 27 november 2023 10:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh ja. Zeker wel.
Denk aan die Sidney Smeets van D66. Die werd zelfs zonder rechtzaak afgeserveerd. Niet iedere partij heeft zin in zulke vertegenwoordigers.
Het gaat nogal wat tijd kosten om een nieuwe verkenner te vinden zonder bezoedeld blad. Beter vragen ze NRC even.quote:
Dat is ook wel weer makkelijk om je opponent in diskrediet te brengen. Je strooit wat met foute informatie en weg is ie.quote:Op maandag 27 november 2023 10:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, al vraag ik me in sommige gevallen wel echt af hoe grondig die screening dan is. In het geval van Smeets waren er volgens mij ook al wel geruchten in de wandelgangen. Dan kun je ook zeggen dat je iemand niet geschikt genoeg vindt, in plaats van hem om die specfieke geruchten te weigeren.
Ik vind de verklaring: "deze mensen hebben al in de schijnwerpers gestaan en krijg ik dus sowieso geen gezeik mee" persoonlijk een stuk geloofwaardigerquote:Op maandag 27 november 2023 10:38 schreef Hanca het volgende:
[..]
Trouw en loyaal is Wilders eigenlijk altijd wel geweest aan hen die loyaal zijn aan hem. Van de 9 kamerleden die er aan begin bij waren na de eerste verkiezing, zitten er nog 7 in de Tweede Kamer. Met als verklaring van Wilders dat hij hen nooit zal laten vallen, omdat ze nooit meer een andere baan zouden kunnen vinden met PVV op hun CV. Je kunt veel van Wilders zeggen, maar loyaal is hij wel.
Ik blijf dit zo schitterend vinden.quote:
Was geen sneer, tante. Was een vraag omdat ik het nogal een rare like van je vond.quote:Op maandag 27 november 2023 10:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
OMG, dit vond ik leuk omdat het een grappig complotdenkverhaaltje wasAls je dat serieus neemt, over BNW begint en mij een sneer denkt te kunnen geven, moet je echt beter leren begrijpend te lezen.
Hoe moet een feit waar pas begin dit jaar aangifte van gedaan is al jaren bekend zijn? Wat mij veel logischer lijkt is dat ze door iemand binnen de UU getipt zijn na zijn aanstelling als verkenner.quote:Op maandag 27 november 2023 10:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
[..]
Nee joh, veel makkelijker. Niet alles gelijk naar het belachelijke trekken.
Dit is al jaren bekend bij de redactie al daar. Die van strien is een onbelangrijk figuur en daarom is het van nieuwswaarde 0. Tot nrc pageclicks en aandacht kan genereren. Want ja, nrc blijft een commercieel bedrijf wat geld wil verdienen.
van strien wordt aangewezen voor een functie die wat meer aandacht krijgt, en nrc ziet zijn kans.
Niks complot, commercieel nadenken.
Dat is toch die jankzak op X? Onmogelijk hypocriet figuur.quote:Op maandag 27 november 2023 10:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh ja. Zeker wel.
Denk aan die Sidney Smeets van D66. Die werd zelfs zonder rechtzaak afgeserveerd. Niet iedere partij heeft zin in zulke vertegenwoordigers.
Heel goed mogelijk. Ik zie daar verder geen probleem in en het is niet alsof er nog geen uitspraak ligt want het kort geding was geweest is heeft al aardig de verantwoordelijkheid bij van Strien gelegd.quote:Op maandag 27 november 2023 11:03 schreef J.B. het volgende:
[..]
Hoe moet een feit waarvan pas begin dit jaar aangifte van gedaan is al jaren bekend zijn? Wat mij veel logischer lijkt is dat ze door iemand in de UU getipt zijn na zijn aanstelling als verkenner.
Of het een jankzak is of niet, D66 schoof hem meteen aan de kant toen bleek dat er mogelijk onoirbare zaken gebeurd waren. Wat natuurlijk totaal niet voorkomt bij Wilders.quote:Op maandag 27 november 2023 11:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is toch die jankzak op X? Onmogelijk hypocriet figuur.
Mist geheel terzijde.
Damnquote:Op maandag 27 november 2023 10:51 schreef koemleit het volgende:
[..]
Ik blijf dit zo schitterend vinden.
Die Eurlings die denkt dat ie een of andere speech a la I have a dream geeft, die Verhagen die het ongemakkelijk maar ook heerlijk vind.
Dit hele congres (als u voor de motie stemt die tegen het regeren met de PVV is moet u het groene blad omhoog houden) is het beste van 50 jaar Nederlandse politiek.
Het gaat mij er om dat hij constant loopt te drammen over de onschuldpresumptie en hoe slecht hij behandeld is. Maar dat zodra het over rechts gaat meneer zijn oordeel meteen klaar heeft.quote:Op maandag 27 november 2023 11:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Of het een jankzak is of niet, D66 schoof hem meteen aan de kant toen bleek dat er mogelijk onoirbare zaken gebeurd waren. Wat natuurlijk totaal niet voorkomt bij Wilders.
Ik ben je tante niet.quote:Op maandag 27 november 2023 11:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Was geen sneer, tante. Was een vraag omdat ik het nogal een rare like van je vond.
Hoezo opeens deze sneer naar mij dan?
Neequote:Op maandag 27 november 2023 10:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Heb zelf geen X, is er al een bericht van Wilders?
Die zal wel een beetje kortsluiting tussen de oren hebben op het moment. Moet hij premierwaardig reageren of weer een ziedende rant afsteken voor zijn achterban.quote:
En hoe kritisch kan hij zijn op zijn juweeltjes in de Eerste Kamer.quote:Op maandag 27 november 2023 11:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die zal wel een beetje kortsluiting tussen de oren hebben op het moment. Moet hij premierwaardig reageren of weer een ziedende rant afsteken voor zijn achterban.
Hij heeft vandaag alleen dit bericht geretweet: https://nos.nl/artikel/24(...)-voor-ambities-ruttequote:Op maandag 27 november 2023 11:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die zal wel een beetje kortsluiting tussen de oren hebben op het moment. Moet hij premierwaardig reageren of weer een ziedende rant afsteken voor zijn achterban.
Waaom?quote:Op maandag 27 november 2023 11:16 schreef Perrin het volgende:
Duurt denk ik zo lang omdat Geert op zoek is naar een PVV-informateur die wel van onbesproken gedrag is.
quote:Op maandag 27 november 2023 11:16 schreef Perrin het volgende:
Duurt denk ik zo lang omdat Geert op zoek is naar een PVV-informateur die wel van onbesproken gedrag is.
Dan doe je toch van Bezaan? Maar goed iemand moet ook wel weer tijd hebbenquote:Op maandag 27 november 2023 11:16 schreef Perrin het volgende:
En dat is niet het geval als de grootste partij een verkenner zoekt?quote:Op maandag 27 november 2023 11:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waaom?
De 2e Kamer zou dit toch in handen nemen volgens hun eigen beslissingen 6 maanden geleden?
Gom is ook voorgedragen door Geert toch? Neem aan dat de kamervoorzitter inmiddels aan Wilders heeft gevraagd of hij nog andere goede suggesties heeft.quote:Op maandag 27 november 2023 11:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waaom?
De 2e Kamer zou dit toch in handen nemen volgens hun eigen beslissingen 6 maanden geleden?
Het is geen VK hè? De oude Kamer is gewoon nog in functie tot 6 december. Dat lijsttrekkersoverleg is eigenlijk de raarste figuur van allemaalquote:Op maandag 27 november 2023 11:19 schreef Hanca het volgende:
[..]
En dat is niet het geval als de grootste partij een verkenner zoekt?
Sowieso is er nu trouwens niet echt een kamer, de oude is al weggestuurd, maar de nieuwe niet ingezworen. Daarom doen ze het ook via een lijsttrekkersoverleg.
Onafhankelijk was Gom van Strien sowieso niet dus, nee.quote:Op maandag 27 november 2023 11:19 schreef Hanca het volgende:
[..]
En dat is niet het geval als de grootste partij een verkenner zoekt?
Sowieso is er nu trouwens niet echt een kamer, de oude is al weggestuurd, maar de nieuwe niet ingezworen. Daarom doen ze het ook via een lijsttrekkersoverleg.
Dat klopt en de 2e Kamer had mogen zeggen "Nee, we hadden afgesproken dat we een onafhankelijke persoon zouden benoemen"quote:Op maandag 27 november 2023 11:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gom is ook voorgedragen door Geert toch? Neem aan dat de kamervoorzitter inmiddels aan Wilders heeft gevraagd of hij nog andere goede suggesties heeft.
Lijkt me ook. En dan mogen de andere lijsttrekkers weer hun zegen geven en beginnen we van vooraf aan.quote:Op maandag 27 november 2023 11:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gom is ook voorgedragen door Geert toch? Neem aan dat de kamervoorzitter inmiddels aan Wilders heeft gevraagd of hij nog andere goede suggesties heeft.
Die Bezaan is een vreemd verhaal, die is met voorkeurstemmen in de Eerste Kamer gekomen. Dat komt niet veel voor, omdat de provinciale vertegenwoordigers meestal gewoon netjes op de nr 1 van de kieslijst stemmen. Maar Bezaan pakte als nr 6 meer stemmen dan lijsttrekker Faber. Geen idee of dat geregeld was vanuit de partijtop (en dus Wilders) of dat daar misschien toch wat oud zeer zit.quote:Op maandag 27 november 2023 11:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan doe je toch van Bezaan? Maar goed iemand moet ook wel weer tijd hebben
Zou toch aan de grootste partij zijn?quote:Op maandag 27 november 2023 11:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat klopt en de 2e Kamer had mogen zeggen "Nee, we hadden afgesproken dat we een onafhankelijke persoon zouden benoemen"
Tegelijkertijd is het algemeen bekend dat het lastig is om mensen die benoemd worden door de “rechthebbende” partij te weigeren. Dat zie je ook nog wel eens bij ministersbenoemingen…quote:Op maandag 27 november 2023 11:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat klopt en de 2e Kamer had mogen zeggen "Nee, we hadden afgesproken dat we een onafhankelijke persoon zouden benoemen"
Schijnt dat Willem Holleeder gepolst wordt.quote:Op maandag 27 november 2023 11:16 schreef Perrin het volgende:
Klopt: https://www.tweedekamer.n(...)verklaring-verkennerquote:Op maandag 27 november 2023 11:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
De grootste partij mag iemand voordragen, de rest mag ermee instemmen (of niet), maar de afspraak was hoe dan ook dat het iemand met enige afstand tot de politiek zou zijn. Je eigen senator kiezen was al twijfelachtig, een parlementariër kiezen zou helemaal raar zijn.quote:Op maandag 27 november 2023 11:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zou toch aan de grootste partij zijn?
Maar Timmermans riep tot geweld op toen hij ‘houd elkaar vast’ zeiquote:Op maandag 27 november 2023 09:56 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bingo.
Maar we wachten dus gewoon op een nieuwe voordracht van Wilders, die is vast druk aan het bellen.quote:Op maandag 27 november 2023 11:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
De grootste partij mag iemand voordragen, de rest mag ermee instemmen (of niet), maar de afspraak was hoe dan ook dat het iemand met enige afstand tot de politiek zou zijn. Je eigen senator kiezen was al twijfelachtig, een parlementariër kiezen zou helemaal raar zijn.
Misschien wil Van Hagaquote:Op maandag 27 november 2023 11:27 schreef Hanca het volgende:
[..]
Maar we wachten dus gewoon op een nieuwe voordracht van Wilders, die is vast druk aan het bellen.
Misschien hebben Orban of Le Pen nog wat tijd overquote:Op maandag 27 november 2023 11:27 schreef Hanca het volgende:
[..]
Maar we wachten dus gewoon op een nieuwe voordracht van Wilders, die is vast druk aan het bellen.
Dan zouden alle lijsttrekkers eerst een cursus Frans moeten volgen behalve Frans zelfquote:Op maandag 27 november 2023 11:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien hebben Orban of Le Pen nog wat tijd over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |