Ja, plus spionage voor de Mossad.. En uit het Nederlands Israėlitisch Kerkgenootschap gegooid vanwege jarenlang patroon van belediging, denigrerende uitlatingen en dreigende taal. Een typische PVVer.quote:Op maandag 27 november 2023 09:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Da's toch die kerel die met wapens rondloopt waar het niet mag?
Ja hele goede vraag. Volgens mij was de consensus 'arrogantie'.quote:Op maandag 27 november 2023 09:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind het vooral wel ongelofelijk dat er dus telkens weer mensen zijn met lijken in de kast die dan op een of andere manier op de voorgrond komen, en telkens toch denken "ach, dat lijkje vindt men vast niet".
Hoe dan?
Dat is zeker niet toevallig. En ook zeker niet toevallig dat zoiets van het nrc vandaan komt.quote:Op maandag 27 november 2023 09:46 schreef TheVulture het volgende:
Het is natuurlijk wel grappig dat zoiets pas uitlekt als die man verkenner wordt. Daarvoor was het blijkbaar niet nieuwswaardig genoeg
Dat vind ik ook vreemd.quote:Op maandag 27 november 2023 09:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind het vooral wel ongelofelijk dat er dus telkens weer mensen zijn met lijken in de kast die dan op een of andere manier op de voorgrond komen, en telkens toch denken "ach, dat lijkje vindt men vast niet".
Hoe dan?
Wat probeer je hier ni mee te zeggen redquote:Op maandag 27 november 2023 09:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is zeker niet toevallig. En ook zeker niet toevallig dat zoiets van het nrc vandaan komt.
Ja, dat zo iemand dan niet tegen Wilders zegt "ik wil het best aannemen, maar je moet wel weten dat er een rechtszaak tegen me loopt"... dan ben je blijkbaar zo vol van jezelf dat zelfs je partij beschadigen geen probleem meer is.quote:Op maandag 27 november 2023 10:00 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook vreemd.
Ik zou al twijfelen over een publieke functie omdat ik ooit wel eens iemand heb geghost 20 jaar geleden of vast wel eens dronken ben gefilmd.
Maar ja, hoogmoed komt voor de val.
quote:Op maandag 27 november 2023 09:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is zeker niet toevallig. En ook zeker niet toevallig dat zoiets van het nrc vandaan komt.
quote:
Zou het weer een (s)links complot zijn ja?quote:Op maandag 27 november 2023 09:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit wordt nog veel leuker aangezien een partij als de PVV per definitie twijfelachtige charlatans aantrekt. De eerste 15-20 op de kieslijst heeft Geert nog wel in beeld. Alles wat daarachter komt not so much.quote:Op maandag 27 november 2023 09:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoe dan?
Dat zijn met name gewoon medewerkers verkoop van kleinere winkels, die zijn nooit tot grootschalige fraude oid in staat geweest. Het ergste wat daar van boven kan komen is dat ze eens met hun vingers in de kassa hebben gezeten.quote:Op maandag 27 november 2023 10:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit wordt nog veel leuker aangezien een partij als de PVV per definitie twijfelachtige charlatans aantrekt. De eerste 15-20 op de kieslijst heeft Geert nog wel in beeld. Alles wat daarachter komt not so much.
quote:
Tsja, die zag je toch van verre aankomen?quote:Op maandag 27 november 2023 10:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zou het weer een (s)links complot zijn ja?
Dit moeten echt valse beschuldigingen zijn...quote:Op maandag 27 november 2023 09:58 schreef nostra het volgende:
Blijf het bijzonder vinden dat er zoveel vrouwen te vinden zijn die met Dion Graus vreemd willen gaan. Dat geeft de gemiddelde fokker als ik toch ook hoop.
Toch mis ik er 1: hero brinkman, pissen door de brievenbus van zijn buurman.quote:Op maandag 27 november 2023 09:56 schreef Caland het volgende:
[..]
We checken het even op de lijst
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bingo.
Dat dusquote:Op maandag 27 november 2023 10:00 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook vreemd.
Ik zou al twijfelen over een publieke functie omdat ik ooit wel eens iemand heb geghost 20 jaar geleden of vast wel eens dronken ben gefilmd.
Maar ja, hoogmoed komt voor de val.
gwn van der staaijquote:Op maandag 27 november 2023 09:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gidi Markuszower is ook een prima kandidaat.
Was dat niet Lucassen?quote:Op maandag 27 november 2023 10:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Toch mis ik er 1: hero brinkman, pissen door de brievenbus van zijn buurman.
Die fractie is de grootste zorg van Geert, die geloofde zelf niet in 37 zetels dus heeft hij de helft van de week pas ontmoet.quote:Op maandag 27 november 2023 10:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit wordt nog veel leuker aangezien een partij als de PVV per definitie twijfelachtige charlatans aantrekt. De eerste 15-20 op de kieslijst heeft Geert nog wel in beeld. Alles wat daarachter komt not so much.
Nou ja, zaken als mishandeling, stalking, bedreiging, racistische uitspraken etc. kunnen ook prima onder het gewone volk voorkomen.quote:Op maandag 27 november 2023 10:04 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat zijn met name gewoon medewerkers verkoop van kleinere winkels, die zijn nooit tot grootschalige fraude oid in staat geweest. Het ergste wat daar van boven kan komen is dat ze eens met hun vingers in de kassa hebben gezeten.
Klopt. Hero was van de mislukte paleisrevolutie. Een van de fatsoenlijker PVV'ers.quote:
Juist een reden om toch wel met de PVV te proberen toch? We kijken nu wel allemaal naar de PVV maar doen alsoff de VVD betrouwbaarheid uitstraalt is ook erg passéquote:Op maandag 27 november 2023 10:05 schreef Gimmick het volgende:
Ik vind het niet zo positief. Als de (in)formatie faalt hoop ik op een scenario waarin het voor (bijna) iedereen duidelijk is dat er met de PVV niet te regeren valt. Voor dit soort schandalen is de PVV achterban helemaal niet gevoelig. Sterker nog, meer bewijs voor hetzes en demonisatie.
Als je dan toch gaan complotdenken: Wilders is bewust op zoek gegaan naar iemand waartegen een rechtszaak loopt, zodat de media dit zou oppikken, zodat ze nu links weer de schuld kunnen geven dat ze niet snel kunnen gaan formeren. Alles om in de slachtofferrol te kunnen kruipen, zelfs als je de grootste bent.quote:Op maandag 27 november 2023 10:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zou het weer een (s)links complot zijn ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |