Nou ja senator. Ook wel nieuwswaardig.quote:Op maandag 27 november 2023 09:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daarvoor was deze man een totaal oninteressant figuur, bedoel je.
Terwijl je al van tevoren kan weten dat dat fout afloopt inderdaad.quote:Op maandag 27 november 2023 09:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vond het al krankzinnig om een PVV-er aan te wijzen eigenlijk.
Ja blijkbaar wel, anders was die naam toch wel eerder gelektquote:Op maandag 27 november 2023 09:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daarvoor was deze man een totaal oninteressant figuur, bedoel je.
Het is de schuld van links.quote:Op maandag 27 november 2023 09:46 schreef TheVulture het volgende:
Het is natuurlijk wel grappig dat zoiets pas uitlekt als die man verkenner wordt. Daarvoor was het blijkbaar niet nieuwswaardig genoeg
Haha echt niet, laat die rechtse shitshow zelf de rommel maar opruimenquote:Op maandag 27 november 2023 09:47 schreef trein2000 het volgende:
Krankzinnig ook. Doe dat dan in het weekend. Dit is gewoon sabotage. Initiatief naar Timmermans. Nu.
Ja maar als zo'n man verkenner wordt, dan zet hem dat toch in de spotlight en dan komt de vraag 'wat is dit precies voor man?' sterker naar voren.quote:Op maandag 27 november 2023 09:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nou ja senator. Ook wel nieuwswaardig.
Dat zeg ik toch nietquote:Op maandag 27 november 2023 09:49 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Het is de schuld van links.
Gefeliciteerd kameraden met deze sabotage actie!!
Gidi Markuszower is ook een prima kandidaat.quote:
Laat het nog maar een jaar voortduren, des te minder tijd blijft er over voor extreemrechts om de boel kapot te makenquote:Op maandag 27 november 2023 09:52 schreef Hanca het volgende:
En nu? Niet alle lijsttrekkers zijn vandaag in Den Haag, dus ik denk dat er morgen pas een nieuwe verkenner komt. En dan moet die zich weer eerst inlezen, kunnen we vrijdag ofzo gaan beginnen. Het eerste vertragen is al gelukt, ben benieuwd of Rutte IV straks langer demissionair dan missionair kan zijn.
Ze zaten er 543 dagen, ze zijn nu al 143 dagen ver. Precies op 1 januari 2025 zijn ze langer demissionair dan dat ze er echt hebben gezeten.
alles kan gewijzigd wordenquote:Op maandag 27 november 2023 09:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gebaseerd op Europese afspraken en verdragen. Kijk eens verder dan je neus lang is.
Da's toch die kerel die met wapens rondloopt waar het niet mag?quote:Op maandag 27 november 2023 09:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gidi Markuszower is ook een prima kandidaat.
Het voordeel daarvan is wel dat dat nieuws al bekend isquote:Op maandag 27 november 2023 09:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Da's toch die kerel die met wapens rondloopt waar het niet mag?
Ik vind het vooral wel ongelofelijk dat er dus telkens weer mensen zijn met lijken in de kast die dan op een of andere manier op de voorgrond komen, en telkens toch denken "ach, dat lijkje vindt men vast niet".quote:Op maandag 27 november 2023 09:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch nietHet is alleen grappig dat dit soort dingen pas echt naar boven komen als er een hoofd boven het maaiveld uitkomt. Zijn werk als senator lijkt dus niet relevant zou je bijna denken.
Nou ja, een aangifte die verder nog niet tot vervolging heeft geleid, ligt natuurlijk niet bepaald in de schijnwerpers. Ook niet als iemand senator is. Dat wordt leuker om te verkopen als iemand verkenner is.quote:Op maandag 27 november 2023 09:46 schreef TheVulture het volgende:
Het is natuurlijk wel grappig dat zoiets pas uitlekt als die man verkenner wordt. Daarvoor was het blijkbaar niet nieuwswaardig genoeg
Ja preciesquote:Op maandag 27 november 2023 09:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind het vooral wel ongelofelijk dat er dus telkens weer mensen zijn met lijken in de kast die dan op een of andere manier op de voorgrond komen, en telkens toch denken "ach, dat lijkje vindt men vast niet".
Hoe dan?
Ik geef toe, je zegt dat niet, en ik interpreteerde je woorden inderdaad voor wat leedvermaak.quote:Op maandag 27 november 2023 09:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch nietHet is alleen grappig dat dit soort dingen pas echt naar boven komen als er een hoofd boven het maaiveld uitkomt. Zijn werk als senator lijkt dus niet relevant zou je bijna denken.
Ze zoeken iemand met afstand tot de politiek. Nou kun je haast van ieder kamerlid van de PVV wel zeggen dat er enige afstand is tot de politiek, omdat ze vaak totaal niet lijken te begrijpen waar het over gaat, maar toch lijkt een kamerlid kiezen echt wel een brug te ver. Op een gegeven moment zou meneer "nieuwe bestuurscultuur" Omtzigt dan toch wel dwars moeten liggen?quote:Op maandag 27 november 2023 09:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gidi Markuszower is ook een prima kandidaat.
We checken het even op de lijstquote:Op maandag 27 november 2023 09:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Da's toch die kerel die met wapens rondloopt waar het niet mag?
Ja, NRC he?quote:Op maandag 27 november 2023 09:49 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Het is de schuld van links.
Gefeliciteerd kameraden met deze sabotage actie!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |