quote:Op maandag 27 november 2023 10:01 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wat probeer je hier ni mee te zeggen red
Nee joh, veel makkelijker. Niet alles gelijk naar het belachelijke trekken.quote:Op maandag 27 november 2023 10:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zou het weer een (s)links complot zijn ja?
Het is allemaal hetzelfde inderdaad.quote:Op maandag 27 november 2023 10:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Juist een reden om toch wel met de PVV te proberen toch? We kijken nu wel allemaal naar de PVV maar doen alsoff de VVD betrouwbaarheid uitstraalt is ook erg passé
Heerlijk. "Blad1" ook gewoon.quote:Op maandag 27 november 2023 09:56 schreef Caland het volgende:
[..]
We checken het even op de lijst
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bingo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
Haha, nee. Dat brievenbuspissen staat dan wel niet op zijn conto, maar genoeg andere dingen wél.quote:Op maandag 27 november 2023 10:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klopt. Hero was van de mislukte paleisrevolutie. Een van de fatsoenlijker PVV'ers.
Die kwam met een colonne aangereden om meer macht en inspraak te krijgen. Dat werd toen uiteindelijk afgewenteld. Volgens mij is hij later onder dubieuze omstandigheden om het leven gekomen bij een vliegtuigongeluk.
Of cda met zijn duistere dealtjes tussen ministers en leden. Of d66 die de wobverzoeken maar blijft traineren.quote:Op maandag 27 november 2023 10:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Juist een reden om toch wel met de PVV te proberen toch? We kijken nu wel allemaal naar de PVV maar doen alsoff de VVD betrouwbaarheid uitstraalt is ook erg passé
Die eerste 3 waren hoop ik toch wel naar buiten gekomen in de verkiezingstijd, al is het alleen maar dat hun slachtoffers dan wel hun vingers op zouden steken. Het 4e is het handelsmerk van de PVV, als je dat gaat uitsluiten blijft er geen PVV vertegenwoordiger meer over.quote:Op maandag 27 november 2023 10:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, zaken als mishandeling, stalking, bedreiging, racistische uitspraken etc. kunnen ook prima onder het gewone volk voorkomen.
Zie Twitter.
WOB-verzoeken traineren is een sport bij alle ministeries, lijkt me niet perse partijgebonden.quote:Op maandag 27 november 2023 10:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Of cda met zijn duistere dealtjes tussen ministers en leden. Of d66 die de wobverzoeken maar blijft traineren.
Ook waar. Deze valt gewoon op omdat het meerdere keren over langere periode gaat.quote:Op maandag 27 november 2023 10:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
WOB-verzoeken traineren is een sport bij alle ministeries, lijkt me niet perse partijgebonden.
Naast commerciele waarde kreeg het ook door de aanstelling journalistieke waarde. Als jou (mogelijke) kind opgepakt word met een wapen, lezen we er niks over. Is het kind de zoon van Femke Halsema, dan is het nieuws.quote:Op maandag 27 november 2023 10:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
[..]
Nee joh, veel makkelijker. Niet alles gelijk naar het belachelijke trekken.
Dit is al jaren bekend bij de redactie al daar. Die van strien is een onbelangrijk figuur en daarom is het van nieuwswaarde 0. Tot nrc pageclicks en aandacht kan genereren. Want ja, nrc blijft een commercieel bedrijf wat geld wil verdienen.
van strien wordt aangewezen voor een functie die wat meer aandacht krijgt, en nrc ziet zijn kans.
Niks complot, commercieel nadenken.
De meeste fokkers zijn geen kamerlid dus hebben geen erotiserende macht.quote:Op maandag 27 november 2023 09:58 schreef nostra het volgende:
Blijf het bijzonder vinden dat er zoveel vrouwen te vinden zijn die met Dion Graus vreemd willen gaan. Dat geeft de gemiddelde fokker als ik toch ook hoop.
5D-chess babyquote:Op maandag 27 november 2023 10:08 schreef Hanca het volgende:
[..]
Als je dan toch gaan complotdenken: Wilders is bewust op zoek gegaan naar iemand waartegen een rechtszaak loopt, zodat de media dit zou oppikken, zodat ze nu links weer de schuld kunnen geven dat ze niet snel kunnen gaan formeren. Alles om in de slachtofferrol te kunnen kruipen, zelfs als je de grootste bent.
Grote graaier Van Hattem (zowel gemeenteraad, provincie als eerste kamerlid) heeft natuurlijk een enorme afstand tot de politiek. Ik denk dat hij eerst vraagt hoeveel de functie van verkenner oplevert.quote:Op maandag 27 november 2023 10:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Vanuit de 1e kamer hebben ze nog van Hattem en Bezaan
Exact. En daarom is het niet toevallig dat het bericht nu 'pas' uitkomt. Niks complot, gewoon geld willen genereren.quote:Op maandag 27 november 2023 10:15 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Naast commerciele waarde kreeg het ook door de aanstelling journalistieke waarde. Als jou (mogelijke) kind opgepakt word met een wapen, lezen we er niks over. Is het kind de zoon van Femke Halsema, dan is het nieuws.
Nah, de rest zou geen moeite hebben gehad als van Strien wel door zou gaan met verkennen, dus daarover zou de pvv niets kunnen zeggenquote:Op maandag 27 november 2023 10:12 schreef Hanca het volgende:
[..]
Die eerste 3 waren hoop ik toch wel naar buiten gekomen in de verkiezingstijd, al is het alleen maar dat hun slachtoffers dan wel hun vingers op zouden steken. Het 4e is het handelsmerk van de PVV, als je dat gaat uitsluiten blijft er geen PVV vertegenwoordiger meer over.
Maar je hebt gelijk dat iedereen niet werkgerelateerde lijken in de kast kan hebben liggen. En daar op screenen als partij is ontzettend moeilijk.
Nee, dat is voorbehouden aan de moderators.quote:Op maandag 27 november 2023 10:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De meeste fokkers zijn geen kamerlid dus hebben geen erotiserende macht.
Zoals je kan zien is zo'n triple-functie mogelijk dus daarop zou de media hem niet kunnen pakkenquote:Op maandag 27 november 2023 10:16 schreef Hanca het volgende:
[..]
Grote graaier Van Hattem (zowel gemeenteraad, provincie als eerste kamerlid) heeft natuurlijk een enorme afstand tot de politiek. Ik denk dat hij eerst vraagt hoeveel de functie van verkenner oplevert.
wie is da?quote:Op maandag 27 november 2023 10:18 schreef nostra het volgende:
- Beschikbaar
- Afstand tot de politiek
- Bewezen dealmaker
[ afbeelding ]
Alleen Denk was tegen.quote:Op maandag 27 november 2023 10:18 schreef Szura het volgende:
In elk geval D66 en GL-PvdA hadden ook nooit moeten instemmen met deze vent. Het was nota hun zeer uitgebreide motie die vroeg om iemand met afstand tot de politiek.
de rest was voor om de formatie wat meer te laten vlottenquote:Op maandag 27 november 2023 10:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen Denk was tegen.
Godenpartij.
Die lijstquote:Op maandag 27 november 2023 09:56 schreef Caland het volgende:
[..]
We checken het even op de lijst
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bingo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |