Hij heet Gom van Strien. Niet Van Gom. Maar het is een curiositeit die niet zo bekend is als de achtergrond van Wilders…quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja joh. Wat voegt het ex-VVD zijn van Van Gom toe?
Joh, niet zo gek.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:06 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
En de PVV sluit die partijen zelf ook al jaren uit.
Dat doet ze niet alleen, he? Dat doet de VVD.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja dat vooral.
En zoals Yesilguz zich opstelt gaat ze snel over de houdbaarheidstermijn heen.
Weinig gevoel voor sentiment.
Heb ik al gecorrigeerdquote:Op vrijdag 24 november 2023 12:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hij heet Gom van Strien. Niet Van Gom. Maar het is een curiositeit die niet zo bekend is als de achtergrond van Wilders…
Dit eindigt bij de kiezer. Onregeerbaar. Wellicht dat een of ander monsterverbond het nog wel gaat proberen. Maar dat is tot mislukken gedoemd.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hoe sta jij erin? Waar gaan we nu naartoe? Merk dat je vandaag redelijk op mijn lijn zit.
Ik denk dat we alsnog bij de PVDA uitkomen.
Als PVV, VVD en NSC gaan regeren en SP zit er met twee zetels in vindt @PeitjePuk2000 het al een progressief links kabinetquote:Op vrijdag 24 november 2023 11:48 schreef ElProf het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij het niet helemaal. Dat de bevolking overwegend rechts stemt maakt nog niet dat een middenkabinet opeens centrumlinks progressief is. Dat is hooguit de perceptie vanuit een rechtse insteek.
Ik denk dat VVD-ers in de top (mensen als Van der Burg, Van der Wal en anderen) de laatste jaren zo zijn gewend aan met links te regeren dat zij het eigenlijk wel een logische move vinden.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:10 schreef Straatcommando. het volgende:
Hoeveel vvd stemmers zullen nu behoorlijk teleurgesteld zijn? Ik gok best wat
Hoezo? Voor de verkiezingen was toch al duidelijk dat Yesilgoz niet met Wilders wilde? Ze hielden de deur op een kier maar enthousiasme was er niet.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:10 schreef Straatcommando. het volgende:
Dat valt best mee denk ik. Een betere vraag is hoeveel PVV stemmers nu behoorlijk teleurgesteld zullen zijn. Zonder de steun van de VVD blijkt hun stem namelijk geen effect te sorteren.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:10 schreef Straatcommando. het volgende:
Uit peilingen van gisteren blijkt nog steeds dat 75 procent van de VVD-kiezers regeren met PVV prima ziet zitten.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hoezo? Voor de verkiezingen was toch al duidelijk dat Yesilgoz niet met Wilders wilde? Ze hielden de deur op een kier maar enthousiasme was er niet.
Een groot deel van de VVD stemmers zijn naar de PVV gegaan, de rest wist, denk ik, hoe de vlag erbij stond.
Prima ziet zitten is misschien ook anders dan het echt noodzakelijk vinden dat.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Uit peilingen van gisteren blijkt nog steeds dat 75 procent van de VVD-kiezers regeren met PVV prima ziet zitten.
Goh...dat zal wel een schok zijn voor PVV stemmers want de PVV staat nooit aan de zijlijn normaliter.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:12 schreef ElProf het volgende:
[..]
Dat valt best mee denk ik. Een betere vraag is hoeveel PVV stemmers nu behoorlijk teleurgesteld zullen zijn. Zonder de steun van de VVD blijkt hun stem namelijk geen effect te sorteren.
Dan hebben ze op de verkeerde partij gestemd. Moeilijker dan dat is het niet.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Uit peilingen van gisteren blijkt nog steeds dat 75 procent van de VVD-kiezers regeren met PVV prima ziet zitten.
Een deel van de PVV stemmers, stemde PVV om de VVD naar rechts te trekken. Ik denk dat die groep als je nu verkiezingen gaat houden alleen maar groter wordt. VVD zakt dan echt naar rond de 10-15 zetels denk ik.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hoezo? Voor de verkiezingen was toch al duidelijk dat Yesilgoz niet met Wilders wilde? Ze hielden de deur op een kier maar enthousiasme was er niet.
Een groot deel van de VVD stemmers zijn naar de PVV gegaan, de rest wist, denk ik, hoe de vlag erbij stond.
Lijkt me zeer stug. Hier komt gewoon een nieuw kabinet uit. En ik vermoed zelfs een regulier geval zonder gekke gedoogconstructies (of lange levensduur).quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:10 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dit eindigt bij de kiezer. Onregeerbaar. Wellicht dat een of ander monsterverbond het nog wel gaat proberen. Maar dat is tot mislukken gedoemd.
84% zelfs volgens EenVandaagquote:Op vrijdag 24 november 2023 12:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat voor kabinet dan?quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:14 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Lijkt me zeer stug. Hier komt gewoon een nieuw kabinet uit. En ik vermoed zelfs een regulier geval zonder gekke gedoogconstructies (of lange levensduur).
Dat werkt wel goed, toch?quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:14 schreef Hanca het volgende:
[..]
Een deel van de PVV stemmers, stemde PVV om de VVD naar rechts te trekken. Ik denk dat die groep als je nu verkiezingen gaat houden alleen maar groter wordt.
Dat weet ik, maar de optie was er. Er is ook een groep, laten we het conservatievd vvders noemen, natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik vind dat stupide, het was voor mij duidelijk dat de VVD helemaal niet met PVV in zee wilde gaan en dat het de laatste optie voor ze was.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar de optie was er. Er is ook een groep, laten we het conservatievd vvders noemen, natuurlijk.
Die groep is gezien de uitslagen van recente peilingen nog steeds behoorlijk groot.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar de optie was er. Er is ook een groep, laten we het conservatievd vvders noemen, natuurlijk.
Dat PVV kiezers het programma niet lezen lijkt me duidelijk. Maar op zich leek het te werken, VVD wilde ook met de PVV in zee vooraf. Alleen is er nu een heel vreemde move van Yeşilgöz en de fractie, die denk ik binnen nu en 3 dagen wel teruggefloten worden door leden en bestuur.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat werkt wel goed, toch?
En die kiezers hebben dan werkelijk nooit het programma van de PVV gelezen
Zelfs dat valt wel mee. De overstappers hebben niet gestemd op zijn radicale standpunten, maar op een strenger asielbeleid. Daar zal hij geen grote consessies willen doen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Goh...dat zal wel een schok zijn voor PVV stemmers want de PVV staat nooit aan de zijlijn normaliter.
Het zou eerder een schok moeten zijn dat Wilders op de verkiezingsavond al zijn plannen in de kliko gooit.
We zullen wel zien maar als dat zo is dan is het einde Yesilgoz.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:18 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat PVV kiezers het programma niet lezen lijkt me duidelijk. Maar op zich leek het te werken, VVD wilde ook met de PVV in zee vooraf. Alleen is er nu een heel vreemde move van Yeşilgöz en de fractie, die denk ik binnen nu en 3 dagen wel teruggefloten worden door leden en bestuur.
Zoals hierboven gezegd: Ik denk dat VVD-ers in de top (mensen als Van der Burg, Van der Wal en anderen) de laatste jaren zo zijn gewend aan met links te regeren dat zij het eigenlijk wel een logische move vinden.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:18 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat PVV kiezers het programma niet lezen lijkt me duidelijk. Maar op zich leek het te werken, VVD wilde ook met de PVV in zee vooraf. Alleen is er nu een heel vreemde move van Yeşilgöz en de fractie, die denk ik binnen nu en 3 dagen wel teruggefloten worden door leden en bestuur.
Denk je niet dat dit wel ongeveer de bovengrens is voor de PVV? Uiteindelijk willen de meeste mensen ook wel weer een partij die ook daadwerkelijk kan en wil besturen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:14 schreef Hanca het volgende:
[..]
Een deel van de PVV stemmers, stemde PVV om de VVD naar rechts te trekken. Ik denk dat die groep als je nu verkiezingen gaat houden alleen maar groter wordt. VVD zakt dan echt naar rond de 10-15 zetels denk ik.
Waarom, Segers was toch ook niet weg na te zijn teruggefloten?quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
We zullen wel zien maar als dat zo is dan is het einde Yesilgoz.
En dan de vraag "Hoe dan" want die beantwoord Wilders niet en ook de VVD niet.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:18 schreef ElProf het volgende:
[..]
Zelfs dat valt wel mee. De overstappers hebben niet gestemd op zijn radicale standpunten, maar op een strenger asielbeleid. Daar zal hij geen grote consessies willen doen.
Nul instroom is niet haalbaar, maar met veel minder zal de PVV kiezer genoegen nemen. De rest van het programma hebben de meeste niet helder voor de geest.
De VVD heeft de laatste jaren niet met links geregeerd, dus ik snap je punt niet?quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zoals hierboven gezegd: Ik denk dat VVD-ers in de top (mensen als Van der Burg, Van der Wal en anderen) de laatste jaren zo zijn gewend aan met links te regeren dat zij het eigenlijk wel een logische move vinden.
Hun kiezers denken daar duidelijk anders over.
Haha denk je echt? De VVD is de meest leugenachtige partij ooit. Tuurlijk doen ze dat wel.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik vind dat stupide, het was voor mij duidelijk dat de VVD helemaal niet met PVV in zee wilde gaan en dat het de laatste optie voor ze was.
Ik vond Omtzigt waziger dan Yesilgoz, eigenlijk
CU is wel even een andere partij met andere waardes, he?quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:20 schreef Hanca het volgende:
[..]
Waarom, Segers was toch ook niet weg na te zijn teruggefloten?
En Yeşilgöz kan zich ook gewoon achter de meerderheid van de fractie verschuilen.
Nee, als je ze nu negeert zitten ze de volgende keer boven de 40 zetels. Moet Wilders wel een wat grotere lijst gaan samenstellen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:19 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Denk je niet dat dit wel ongeveer de bovengrens is voor de PVV? Uiteindelijk willen de meeste mensen ook wel weer een partij die ook daadwerkelijk kan en wil besturen.
Show me a good loser and I'll show you a loser.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:20 schreef Marsenal het volgende:
Slechte verliezers met onjuiste belangen.
Ja welk kabinet dan? En ik houd die optie open hoor. Er kan best een meerderheid ontstaan voor een soort monsterverbond. Maar dat is toch niet duurzaam?quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:14 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Lijkt me zeer stug. Hier komt gewoon een nieuw kabinet uit. En ik vermoed zelfs een regulier geval zonder gekke gedoogconstructies (of lange levensduur).
Duurzaamheid staat niet in de woordenboek van rechts neequote:Op vrijdag 24 november 2023 12:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja welk kabinet dan? En ik houd die optie open hoor. Er kan best een meerderheid ontstaan voor een soort monsterverbond. Maar dat is toch niet duurzaam?
En Segers had ook al wat meer krediet opgebouwd natuurlijk. Dilan heeft net tien zetels verloren.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
CU is wel even een andere partij met andere waardes, he?
Dat ligt vooral aan Wilders. Dus ofwel Wilders 1 met oa de VVD ofwel Timmermans 1 met oa de VVD.quote:
Ik gok nu op een kabinet PVV-VVD-BBB, gesteund door NSC.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja welk kabinet dan? En ik houd die optie open hoor. Er kan best een meerderheid ontstaan voor een soort monsterverbond. Maar dat is toch niet duurzaam?
Exact.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En Segers had ook al wat meer krediet opgebouwd natuurlijk. Dilan heeft net tien zetels verloren.
Ik denk eigenlijk dat Mark Rutte nu weer aan het stuur zitquote:Op vrijdag 24 november 2023 12:22 schreef phpmystyle het volgende:
Wanneer komen Hans Wiegel en Henk Kamp zich ermee bemoeien?
Jezus.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:20 schreef ElProf het volgende:
[..]
De VVD heeft de laatste jaren niet met links geregeerd, dus ik snap je punt niet?
quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:22 schreef phpmystyle het volgende:
Wanneer komen Hans Wiegel en Henk Kamp zich ermee bemoeien?
Geen enkel kabinet met een populistische partij is duurzaam, tenzij ze veel water bij de wijn doen of er een autoritair systeem van maken zoals in Hongarije. Gelukkig is dat laatste in Nederland heel moeilijk.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://nos.nl/collectie/(...)et-wordt-ingewikkeldquote:Omtzigt wil nog weinig zeggen over de inzet van zijn eigen partij. "Wij willen verantwoordelijkheid nemen. Op welke wijze zullen we maandag met de verkenner bespreken."
Lijkt mij sterk, wat levert dat NSC op?quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:23 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik gok nu op een kabinet PVV-VVD-BBB, gesteund door NSC.
Hoe moeilijk is het om niet constant met lulverhaalen over links aan te komen? Mischien ligt het probleem gewoon bij jou?quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jezus.Kap nou eens met die focus op semantiek, dat levert de discussie hier helemaal niets op en het is overduidelijk dat ik daarmee D66 en PVDA bedoel.
Exact wat ze willen, een minderheidskabinet. En Omtzigt kan netjes zijn partij uitbouwen in die tussentijd.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk, wat levert dat NSC op?
Dat laatste gaat het om. Dit is puur onderhandelingsspel vermoed ikquote:Op vrijdag 24 november 2023 12:21 schreef Monolith het volgende:
Als de VVD niet in een kabinet wil, dan zie ik eerlijk gezegd helemaal geen optie voor een meerderheidskabinet.
Maar goed, eerst zien dan geloven.
Zou het een eenmansactie van Yesilgoz zijn? Lijkt me toch ook sterk, leek een bewuste positie.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:24 schreef Jojoke het volgende:
Het komt wel een beetje impulsief over van de VVD. Meestal ga je eerst naar de verkenner en vertel je daarna wat je de verkenner verteld hebt.
[..]
https://nos.nl/collectie/(...)et-wordt-ingewikkeld
Dit is een interessant formulering. 'Op welke wijze' suggereert dat het ongebruikelijk is.
Wacht maar tot hij over expected goals begint.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om niet constant met lulverhaalen over links aan te komen? Mischien ligt het probleem gewoon bij jou?
Nee niet, maar ik ga niet meer op dit soort posts reageren. Gefeliciteerd, de semantische spelletjes heb je gewonnen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om niet constant met lulverhaalen over links aan te komen? Mischien ligt het probleem gewoon bij jou?
Ja is dat heel moeilijk? Je hebt 120 hè? EK en TK met een minimale meerderheid en je kunt de gekste interpretaties er op loslaten die je maar wil.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:24 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Geen enkel kabinet met een populistische partij is duurzaam, tenzij ze veel water bij de wijn doen of er een autoritair systeem van maken zoals in Hongarije. Gelukkig is dat laatste in Nederland heel moeilijk.
Je kan zeggen wat je wil, maar als dat lukt dan zou het een meesterzet zijn.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:26 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk eigenlijk dat de VVD probeert tot een rechtse coalitie te komen zonder Wilders als premier.
euhm, hoe zie jij die dan voor je? Ik zie niet echt een weg nl om Wilders heen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:26 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk eigenlijk dat de VVD probeert tot een rechtse coalitie te komen zonder Wilders als premier.
Sowieso, wie gaat Wilders dat toevertrouwen? Bovendien is het de hoofdprijs die hij altijd wilde hebbenquote:Op vrijdag 24 november 2023 12:28 schreef kree het volgende:
[..]
euhm, hoe zie jij die dan voor je? Ik zie niet echt een weg nl om Wilders heen.
Nee vriend, dit ging in het andere topic precies zo. Keihard mij aanvallen op semantiek en ondertussen niet op de inhoud ingaan.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Zelf te pas en te onpas met allerlei termen strooien, nadien kwaad worden dat anderen je terechtwijzen en corrigeren. Politicoloog Pietje is een fenomeen.
Wel met de PVV in de coalitie. Maar Wilders in de kamer en een andere premier.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:28 schreef kree het volgende:
[..]
euhm, hoe zie jij die dan voor je? Ik zie niet echt een weg nl om Wilders heen.
Komt Mark Rutte dan ook weer terug?quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:27 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
Oh man, you gotta hand it to the VVD, wat een briljante politieke meesterzet weer.
Yesilgoz honoreert "de wens van de kiezer" door niet in de coalitie te stappen. Immers zij en de hele vorige coalitie zijn afgestraft, er is overduidelijk veel protestgestemd, NSC heeft gewonnen op een nieuwe bestuurscultuur, dus niemand kan het ze kwalijk nemen om niet deel te nemen aan de nieuwe coalitie. Dat is 'de stem van het volk'.
Wat blijft er over? Zo goed als niets.
Een minderheidskabinet van PVV en NSC? Ik heb al eerder de link gedeeld, maar inhoudelijk staat de PVV ongeveer het verst van de NSC af van alle politieke partijen. De achterban wil het misschien, maar Omtzigt allieert zichzelf met een dictator wannabe en het hele kabinet blijft sowieso niet langer dan een jaar zitten, want de VVD gaat geheid de stekker uit de gedoogsteun trekken wanneer het hun politiek uitkomt. Dat is politieke zelfmoord. Dus ook Omtzigt bedankt.
Een minderheidskabinet van PVV, BBB, SGP, Ja21.... misschien CDA? Een hele rits partijen voor een derde van de zetels.
We gaan als land stuurloos ronddobberen voor vijf maanden, er komen nieuwe verkiezingen en zowel PVV en NSC hebben zichzelf getoond als geen serieuze kandidaten, en iedereen komt weer terug naar de VVD.
Ik verwacht ook dat dit is wat NSC aan de verkenner gaat vertellen. Dat ze een centrumrechts kabinet willen, maar nooit een kabinet zullen steunen met ministers waarvan bekend is dat ze uitspraken doen die tegen de Grondwet ingaan.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:26 schreef Hexagon het volgende:
Maar hoe dan?quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:26 schreef Hexagon het volgende:
kwart van Nederlandse stemmers iig wel? Andere optie over links dan?quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Sowieso, wie gaat Wilders dat toevertrouwen? Bovendien is het de hoofdprijs die hij altijd wilde hebben
Maar dan had ze nu moeten zeggen niet met Wilders in zee te willen, dat doet ze niet. Sterker: ze zegt een rechts kabinet te willen steunen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wel met de PVV in de coalitie. Maar Wilders in de kamer en een andere premier.
Dacht dat ie stopte.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Mark Rutte nu weer aan het stuur zit
Ja met die laatste zin sluit ze ook wel weer de weg naar links af.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:31 schreef Hanca het volgende:
[..]
Maar dan had ze nu moeten zeggen niet met Wilders in zee te willen, dat doet ze niet. Sterker: ze zegt een rechts kabinet te willen steunen.
Maar wie als kandidaat?quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:26 schreef Hexagon het volgende:
Ik zeg dat voor Wilders er geen andere optie is dan dat hij PM word. Da's al.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:31 schreef kree het volgende:
[..]
kwart van Nederlandse stemmers iig wel? Andere optie over links dan?
LOL als je drama wil vooral dat.
Tja, is dat 'het steunen van een centrumrecht kabinet'?quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:35 schreef trein2000 het volgende:
Is de meest logische uitkomst niet een minderheidskabinet PvdAGL-NSC nu?
Lijkt een Mission Impossiblequote:Op vrijdag 24 november 2023 12:26 schreef Hexagon het volgende:
Misschien kan problemsolver Remkes als premier.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:26 schreef Hexagon het volgende:
In die rol kan rechts dwarsbomen en sneuvelen al de moties en zulksquote:Op vrijdag 24 november 2023 12:35 schreef trein2000 het volgende:
Met steun van?quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:35 schreef trein2000 het volgende:
Tja, VVD verliest 10 zetels. NSC wint er 20. Dat voelt dus heel anders dan die 4 zetels verschil.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:34 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
FlokstraGod
@:maxi-mus @:onlogisch
Met 2 gaat hij zijn hele campagne bouwen op het feit dat hij politiek gezien uitgesloten is (in zijn ogen). Dat worden dan zo 45-50 zetels.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:33 schreef kree het volgende:
Ik zie 2 opties
1. Wilders gaat gewoon MP worden en in coalitie
2. het gaat allemaal falen en we gaan opnieuw stemmen
met 2 krijgt ie alleen maar meer stemmen.
Principes? Waar waren die de afgelopen 12 jaar met schandaal na schandaal?quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:37 schreef Tijger_m het volgende:
Goed, de chaos is compleet. Ik kan er alleen nog maar om lachen, eigenlijk.
De VVD'ers die nu gepassioneerd Wilders verdedigen en steunen zijn nog wel het meest lachwekkend, 99% van wat Wilders in zijn programma heeft staan is tegen de principes van de VVD.
Nee, want die krijgt nooit genoeg steun. VVD kan niet verkopen dat ze dat accepteren, PVV, BBB, FvD, JA21 zullen dat ook nooit doen. Dan heb je al 72 tegenstanders, moet je steun krijgen van alle anderen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:35 schreef trein2000 het volgende:
Wie verdedigen Wilders en stemmen VVD dan volgens jou?quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:37 schreef Tijger_m het volgende:
Goed, de chaos is compleet. Ik kan er alleen nog maar om lachen, eigenlijk.
De VVD'ers die nu gepassioneerd Wilders verdedigen en steunen zijn nog wel het meest lachwekkend, 99% van wat Wilders in zijn programma heeft staan is tegen de principes van de VVD.
Ik ga geen users aan de digitale schandpaal nagelen, dat is een PVV dingetje.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wie verdedigen Wilders en stemmen VVD dan volgens jou?
Geen expliciete steun. Maar getolereerd door het brede midden in het kader van de boel moet bestuurd worden. Soort van extraparlementairquote:
Dat is wel een heeeele grote minderheidquote:Op vrijdag 24 november 2023 12:35 schreef trein2000 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |