Hij heet Gom van Strien. Niet Van Gom. Maar het is een curiositeit die niet zo bekend is als de achtergrond van Wilders…quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja joh. Wat voegt het ex-VVD zijn van Van Gom toe?
Joh, niet zo gek.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:06 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
En de PVV sluit die partijen zelf ook al jaren uit.
Dat doet ze niet alleen, he? Dat doet de VVD.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja dat vooral.
En zoals Yesilguz zich opstelt gaat ze snel over de houdbaarheidstermijn heen.
Weinig gevoel voor sentiment.
Heb ik al gecorrigeerdquote:Op vrijdag 24 november 2023 12:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hij heet Gom van Strien. Niet Van Gom. Maar het is een curiositeit die niet zo bekend is als de achtergrond van Wilders…
Dit eindigt bij de kiezer. Onregeerbaar. Wellicht dat een of ander monsterverbond het nog wel gaat proberen. Maar dat is tot mislukken gedoemd.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hoe sta jij erin? Waar gaan we nu naartoe? Merk dat je vandaag redelijk op mijn lijn zit.
Ik denk dat we alsnog bij de PVDA uitkomen.
Als PVV, VVD en NSC gaan regeren en SP zit er met twee zetels in vindt @PeitjePuk2000 het al een progressief links kabinetquote:Op vrijdag 24 november 2023 11:48 schreef ElProf het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij het niet helemaal. Dat de bevolking overwegend rechts stemt maakt nog niet dat een middenkabinet opeens centrumlinks progressief is. Dat is hooguit de perceptie vanuit een rechtse insteek.
Ik denk dat VVD-ers in de top (mensen als Van der Burg, Van der Wal en anderen) de laatste jaren zo zijn gewend aan met links te regeren dat zij het eigenlijk wel een logische move vinden.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:10 schreef Straatcommando. het volgende:
Hoeveel vvd stemmers zullen nu behoorlijk teleurgesteld zijn? Ik gok best wat
Hoezo? Voor de verkiezingen was toch al duidelijk dat Yesilgoz niet met Wilders wilde? Ze hielden de deur op een kier maar enthousiasme was er niet.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:10 schreef Straatcommando. het volgende:
Dat valt best mee denk ik. Een betere vraag is hoeveel PVV stemmers nu behoorlijk teleurgesteld zullen zijn. Zonder de steun van de VVD blijkt hun stem namelijk geen effect te sorteren.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:10 schreef Straatcommando. het volgende:
Uit peilingen van gisteren blijkt nog steeds dat 75 procent van de VVD-kiezers regeren met PVV prima ziet zitten.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hoezo? Voor de verkiezingen was toch al duidelijk dat Yesilgoz niet met Wilders wilde? Ze hielden de deur op een kier maar enthousiasme was er niet.
Een groot deel van de VVD stemmers zijn naar de PVV gegaan, de rest wist, denk ik, hoe de vlag erbij stond.
Prima ziet zitten is misschien ook anders dan het echt noodzakelijk vinden dat.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Uit peilingen van gisteren blijkt nog steeds dat 75 procent van de VVD-kiezers regeren met PVV prima ziet zitten.
Goh...dat zal wel een schok zijn voor PVV stemmers want de PVV staat nooit aan de zijlijn normaliter.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:12 schreef ElProf het volgende:
[..]
Dat valt best mee denk ik. Een betere vraag is hoeveel PVV stemmers nu behoorlijk teleurgesteld zullen zijn. Zonder de steun van de VVD blijkt hun stem namelijk geen effect te sorteren.
Dan hebben ze op de verkeerde partij gestemd. Moeilijker dan dat is het niet.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Uit peilingen van gisteren blijkt nog steeds dat 75 procent van de VVD-kiezers regeren met PVV prima ziet zitten.
Een deel van de PVV stemmers, stemde PVV om de VVD naar rechts te trekken. Ik denk dat die groep als je nu verkiezingen gaat houden alleen maar groter wordt. VVD zakt dan echt naar rond de 10-15 zetels denk ik.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hoezo? Voor de verkiezingen was toch al duidelijk dat Yesilgoz niet met Wilders wilde? Ze hielden de deur op een kier maar enthousiasme was er niet.
Een groot deel van de VVD stemmers zijn naar de PVV gegaan, de rest wist, denk ik, hoe de vlag erbij stond.
Lijkt me zeer stug. Hier komt gewoon een nieuw kabinet uit. En ik vermoed zelfs een regulier geval zonder gekke gedoogconstructies (of lange levensduur).quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:10 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dit eindigt bij de kiezer. Onregeerbaar. Wellicht dat een of ander monsterverbond het nog wel gaat proberen. Maar dat is tot mislukken gedoemd.
84% zelfs volgens EenVandaagquote:Op vrijdag 24 november 2023 12:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat voor kabinet dan?quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:14 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Lijkt me zeer stug. Hier komt gewoon een nieuw kabinet uit. En ik vermoed zelfs een regulier geval zonder gekke gedoogconstructies (of lange levensduur).
Dat werkt wel goed, toch?quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:14 schreef Hanca het volgende:
[..]
Een deel van de PVV stemmers, stemde PVV om de VVD naar rechts te trekken. Ik denk dat die groep als je nu verkiezingen gaat houden alleen maar groter wordt.
Dat weet ik, maar de optie was er. Er is ook een groep, laten we het conservatievd vvders noemen, natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik vind dat stupide, het was voor mij duidelijk dat de VVD helemaal niet met PVV in zee wilde gaan en dat het de laatste optie voor ze was.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar de optie was er. Er is ook een groep, laten we het conservatievd vvders noemen, natuurlijk.
Die groep is gezien de uitslagen van recente peilingen nog steeds behoorlijk groot.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar de optie was er. Er is ook een groep, laten we het conservatievd vvders noemen, natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |