Maar dan had ze nu moeten zeggen niet met Wilders in zee te willen, dat doet ze niet. Sterker: ze zegt een rechts kabinet te willen steunen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wel met de PVV in de coalitie. Maar Wilders in de kamer en een andere premier.
Dacht dat ie stopte.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Mark Rutte nu weer aan het stuur zit
Ja met die laatste zin sluit ze ook wel weer de weg naar links af.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:31 schreef Hanca het volgende:
[..]
Maar dan had ze nu moeten zeggen niet met Wilders in zee te willen, dat doet ze niet. Sterker: ze zegt een rechts kabinet te willen steunen.
Maar wie als kandidaat?quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:26 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk eigenlijk dat de VVD probeert tot een rechtse coalitie te komen zonder Wilders als premier.
Ik zeg dat voor Wilders er geen andere optie is dan dat hij PM word. Da's al.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:31 schreef kree het volgende:
[..]
kwart van Nederlandse stemmers iig wel? Andere optie over links dan?
LOL als je drama wil vooral dat.
Tja, is dat 'het steunen van een centrumrecht kabinet'?quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:35 schreef trein2000 het volgende:
Is de meest logische uitkomst niet een minderheidskabinet PvdAGL-NSC nu?
Lijkt een Mission Impossiblequote:Op vrijdag 24 november 2023 12:26 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk eigenlijk dat de VVD probeert tot een rechtse coalitie te komen zonder Wilders als premier.
Misschien kan problemsolver Remkes als premier.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:26 schreef Hexagon het volgende:
In die rol kan rechts dwarsbomen en sneuvelen al de moties en zulksquote:Op vrijdag 24 november 2023 12:35 schreef trein2000 het volgende:
Met steun van?quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:35 schreef trein2000 het volgende:
Tja, VVD verliest 10 zetels. NSC wint er 20. Dat voelt dus heel anders dan die 4 zetels verschil.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:34 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
FlokstraGod
@:maxi-mus @:onlogisch
Met 2 gaat hij zijn hele campagne bouwen op het feit dat hij politiek gezien uitgesloten is (in zijn ogen). Dat worden dan zo 45-50 zetels.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:33 schreef kree het volgende:
Ik zie 2 opties
1. Wilders gaat gewoon MP worden en in coalitie
2. het gaat allemaal falen en we gaan opnieuw stemmen
met 2 krijgt ie alleen maar meer stemmen.
Principes? Waar waren die de afgelopen 12 jaar met schandaal na schandaal?quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:37 schreef Tijger_m het volgende:
Goed, de chaos is compleet. Ik kan er alleen nog maar om lachen, eigenlijk.
De VVD'ers die nu gepassioneerd Wilders verdedigen en steunen zijn nog wel het meest lachwekkend, 99% van wat Wilders in zijn programma heeft staan is tegen de principes van de VVD.
Nee, want die krijgt nooit genoeg steun. VVD kan niet verkopen dat ze dat accepteren, PVV, BBB, FvD, JA21 zullen dat ook nooit doen. Dan heb je al 72 tegenstanders, moet je steun krijgen van alle anderen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:35 schreef trein2000 het volgende:
Wie verdedigen Wilders en stemmen VVD dan volgens jou?quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:37 schreef Tijger_m het volgende:
Goed, de chaos is compleet. Ik kan er alleen nog maar om lachen, eigenlijk.
De VVD'ers die nu gepassioneerd Wilders verdedigen en steunen zijn nog wel het meest lachwekkend, 99% van wat Wilders in zijn programma heeft staan is tegen de principes van de VVD.
Ik ga geen users aan de digitale schandpaal nagelen, dat is een PVV dingetje.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wie verdedigen Wilders en stemmen VVD dan volgens jou?
Geen expliciete steun. Maar getolereerd door het brede midden in het kader van de boel moet bestuurd worden. Soort van extraparlementairquote:
Dat is wel een heeeele grote minderheidquote:Op vrijdag 24 november 2023 12:35 schreef trein2000 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |