quote:Rob Trip en Simone Weimans praten in Nederland Kiest: De Uitslagen met verslaggevers op locatie bij de verschillende partijen en Malou Petter geeft de belangrijkste uitslagen door op haar grote scherm.
Rob Trip en Simone Weimans zijn er klaar voor: de vier en een half uur durende marathonuitzending Nederland Kiest: De Uitslagen. Live vanuit de grote hal van het nieuwe gebouw van de Tweede Kamer in Den Haag houdt het duo bij hoe in het land is gestemd.
Nederland Kiest: De Uitslagen
De stembureaus sluiten om 21.00 uur, waarna Malou Petter de allereerste exitpoll bekend kan maken. Een uur later volgt nog een tweede, geüpdatete prognose terwijl het tellen van de stemmen doorgaat.
De NOS zet in totaal zestien verslaggevers in om in het land te kijken hoe de sfeer is. Ze zijn op locatie bij diverse partijen, spreken met kiezers en laten zien hoe de telling verloopt. In de studio zijn Xander van der Wulp, Marleen de Rooy en Arjan Noorlander de politieke duiders van dienst.
Wanneer volgt de uitslag van de Tweede Kamerverkiezingen 2023?
Niets missen? Kijk dan op woensdag 22 november vanaf 20:30 uur naar de NOS op NPO1.
Ging even wat mis daarmee geloof ikquote:
Christdus?quote:
Kritiek is verboden.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:28 schreef 3rr0r het volgende:
Flopmods gooien iets op slot en sluiten dan de verkeerde nieuwe
Op z'n Tiny Cox (SP, van Small Penis)?quote:Op woensdag 22 november 2023 23:29 schreef KingRoland het volgende:
hoe introduceert chris stoffer zichzelf in het engels? lijkt me best wel grappig
https://www.vpro.nl/speel(...)-andere-tijden~.html om alvast in de sfeer te komenquote:Op woensdag 22 november 2023 23:29 schreef TheVulture het volgende:
We gaan in ieder geval wel weer terug naar de popcorntijden met de LPF etc. Dit heeft alles in zich om aan alle kanten te imploderen (PVV, NSC, BBB)
Tsja.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:28 schreef 3rr0r het volgende:
Flopmods gooien iets op slot en sluiten dan de verkeerde nieuwe
?quote:Op woensdag 22 november 2023 23:30 schreef The_Undertone het volgende:
Splinter op dit moment 16 stemmen, Bij1 telt er 12
Die gozer die in Argentinie de verkiezingen heeft gewonnen is wel een baasje trouwens. De Argentijnse trump.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:31 schreef S95Sedan het volgende:
Trump erbij halen godver
Als die wint wordt het helemaal lachen
De oorlog is nog in volle gang hoor.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:30 schreef matthijst het volgende:
Ach, Oekraïne.
Putin is al een beetje klaar met die oorlog.
Vooral kijken naar linkse media en co.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:31 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De oorlog is nog in volle gang hoor.
Ah. Dat is zo weinig dat ik het niet eens verwacht hadquote:Op woensdag 22 november 2023 23:32 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
In de reeds getelde stemmen van 5 gemeentes.
Gevolgd door het AFD in Duitsland en Le Pen in Frankrijk.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:31 schreef S95Sedan het volgende:
Trump erbij halen godver
Als die wint wordt het helemaal lachen
Niet zo gek dat steeds meer van dat soort types winnen, men is er overal gewoon een beetje klaar mee.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die gozer die in Argentinie de verkiezingen heeft gewonnen is wel een baasje trouwens. De Argentijnse trump.
https://www.hln.be/buiten(...)n-stoppen~a1c9e108a/quote:Op woensdag 22 november 2023 23:31 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De oorlog is nog in volle gang hoor.
quote:Op woensdag 22 november 2023 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
Eerdmans is blij dat die weer 4 jaar kan graaien
Wel een goed politicus. Moet gewoon samen met nanninga 2de kamer in.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:33 schreef monkyyy het volgende:
Gaat Eerdmans nu weer terug naar de PVV?
Of niet, als Nanninga meer voorkeursstemmen krijgtquote:Op woensdag 22 november 2023 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
Eerdmans is blij dat die weer 4 jaar kan graaien
Dat is ook wel weer een beetje dramatisch. We zitten niet in Trump-land. Greet heeft geen meerderheid en moet dus met de pet rond.quote:"Het is nu tijd om de democratie en rechtstaat te verdedigen", reageert GroenLinks-PvdA-lijsttrekker Frans Timmermans op de exitpoll.
V Haga hoopt ook nogquote:Op woensdag 22 november 2023 23:33 schreef monkyyy het volgende:
Gaat Eerdmans nu weer terug naar de PVV?
Trump 2024 genotquote:Op woensdag 22 november 2023 23:35 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer een beetje dramatisch. We zitten niet in Trump-land. Greet heeft geen meerderheid en moet dus met de pet rond.
uBlock Origin, kerelquote:Op woensdag 22 november 2023 23:29 schreef Monolith het volgende:
Ik werd op YouTube echt doodgegooid met SGP reclames om de één of andere reden.
Politieke opportunisten, daar moeten we iets mee.quote:
Wat? Die is aan het opbouwen als een dolle. Zodra volgend jaar Trump wint komt de tweede grote inval. En het verlies van steun van Nederland zullen ze dan ook voelen.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:30 schreef matthijst het volgende:
Ach, Oekraïne.
Putin is al een beetje klaar met die oorlog.
Beek is Noord Limburg toch? Dan kon het wel eens een afspiegeling van heel Nederland buiten de Randstad worden.quote:
Dat meisje links naast die rooie rakker is stiekem ook gewoon rechts hoorquote:
Dat ligt niet aan de NOS, lijkt me.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Super weinig uitslagen bij NOS...
Waar is men in Argentinië zoal klaar mee denk je?quote:Op woensdag 22 november 2023 23:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet zo gek dat steeds meer van dat soort types winnen, men is er overal gewoon een beetje klaar mee.
Nou neequote:Op woensdag 22 november 2023 23:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Beek is Noord Limburg toch? Dan kon het wel eens een afspiegeling van heel Nederland buiten de Randstad worden.
Die zijn nog steeds stomgeslagen dat de PVV zoveel wintquote:Op woensdag 22 november 2023 23:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Super weinig uitslagen bij NOS...
Bij mij gewoon zoals het hoort. Zal je eigen browser wel zijnquote:Op woensdag 22 november 2023 23:35 schreef heywoodu het volgende:
Waarom staan de tijden hier in het debiele Amerikaanse PM/AM-formaat?
https://app.nos.nl/nieuws/tk2023/
[ afbeelding ]
Kun je ook wel een mooie gemeenteraad vormen: gereformeerd-rechtsquote:
Kut. Moet ik nog uit gaan zoeken hoe dat kan ook. Het kan me ineens een stuk minder schelen.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij gewoon zoals het hoort. Zal je eigen browser wel zijn
Ik ook, zelfs afgelopen week een reclamevliegtuigje voorbij zien komenquote:Op woensdag 22 november 2023 23:29 schreef Monolith het volgende:
Ik werd op YouTube echt doodgegooid met SGP reclames om de één of andere reden.
152% inflatie. Hoe Millei dat gaat oplossen is hemzelf nog een raadsel, geloof ikquote:Op woensdag 22 november 2023 23:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waar is men in Argentinië zoal klaar mee denk je?
Ligt aan jouw instellingen lijkt me.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:35 schreef heywoodu het volgende:
Waarom staan de tijden hier in het debiele Amerikaanse PM/AM-formaat?
https://app.nos.nl/nieuws/tk2023/
[ afbeelding ]
dat er een ministerie was voor genders of zoiets. Nou dat is al genoeg om een beeld te schetsen van hoe een land naar de afgrond is gegaan.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kon geen 200 meter fietsen zonder de borden in de tuinen of posters op de ramen te zien, maar geen reclamevliegtuigje gespotquote:Op woensdag 22 november 2023 23:37 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik ook, zelfs afgelopen week een reclamevliegtuigje voorbij zien komen
En dat noemt zich een journalistquote:Op woensdag 22 november 2023 23:36 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ter linkerzijde zijn de rapen gaar.
Inflatie van 140% is best vervelend bv.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als het volk leeft in dat soort omstandigheden, dan denken ze waarschijnlijk "dan maar iets radicaal anders, erger kan toch niet" Of het een oplossing is, is een tweedequote:Op woensdag 22 november 2023 23:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
152% inflatie. Hoe Millei dat gaat oplossen is hemzelf nog een raadsel, geloof ik
Tijd voor een quote van Hans Teeuwenquote:Op woensdag 22 november 2023 23:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat meisje links naast die rooie rakker is stiekem ook gewoon rechts hoor
De dollar invoeren. Soort van omgekeerde Nexit. Meer een Usentry.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
152% inflatie. Hoe Millei dat gaat oplossen is hemzelf nog een raadsel, geloof ik
quote:Op woensdag 22 november 2023 23:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kut. Moet ik nog uit gaan zoeken hoe dat kan ook. Het kan me ineens een stuk minder schelen.
Ja, dit roept hij al 1,5 jaarquote:Op woensdag 22 november 2023 23:33 schreef matthijst het volgende:
[..]
https://www.hln.be/buiten(...)n-stoppen~a1c9e108a/
"Ik ben een mongool, alles wat ik doe is toch wel leuk"quote:Op woensdag 22 november 2023 23:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Tijd voor een quote van Hans Teeuwen
Ja, alleen heft dat de schulden van de huidige centrale bank natuurlijk niet op.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
De dollar invoeren. Soort van omgekeerde Nexit. Meer een Usentry.
Bitcoin @aTypischquote:Op woensdag 22 november 2023 23:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Koppelen valuta met dollar.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het soort prangende zaken waar de kiezer zich in een land met dergelijke inflatie mee bezig houdt. Of je morgen nog eten kunt kopen is natuurlijk bijzaak.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dat er een ministerie was voor genders of zoiets. Nou dat is al genoeg om een beeld te schetsen van hoe een land naar de afgrond is gegaan.
Electoraal gewoon heel lastig speelveld, worden eigenlijk continue links en rechts ingehaald. Was van nature natuurlijk ook zo'n proteststem-partij maar daar zijn anderen voor in de plaats gekomen.quote:
Oei, ik zie zelfmoordgevaarquote:
Bestaat al 4 jaar niet meer. Problem solvedquote:Op woensdag 22 november 2023 23:38 schreef KingRoland het volgende:
"Ministry of Women, Genders and Diversity"
Hebben ze dus in Argentinie. Of naja hadden, want de Argentijnse Trump gaat daar schoon schip maken.
Wel mooi.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:39 schreef Starhopper het volgende:
Orban heeft Wilders gefeliciteerd. Manmanman...... We zijn verloren.
Leijten moest daar aan de bak, nu is het te laat. Nu ga je daar niemand voor vinden die die partij kan redden.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:39 schreef monkyyy het volgende:
Zuur clubje dat SP, vinden mensen niet leuk
Zo dan word het echt een gezellige zooitjequote:Op woensdag 22 november 2023 23:33 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Gevolgd door het AFD in Duitsland en Le Pen in Frankrijk.
Ja, die gek kwam weer met zn tsunamiquote:
Nee natuurlijk niet, zie mijn posts in het NWS topic over dat onderwerp.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, alleen heft dat de schulden van de huidige centrale bank natuurlijk niet op.
Als ik met een pistool op mijn achterhoofd moest stemmen zou het toch wel SP wordenquote:Op woensdag 22 november 2023 23:39 schreef Mortaxx het volgende:
Ik vind Lilian M helemaal niet sympathiek
ZIe hier wel wat langskomenquote:Op woensdag 22 november 2023 23:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de NOS, lijkt me.
Ze bedoelt het goed, maar maak haar burgemeester van Oss ofzo.Ze zou het fantastisch doen. En vindt dan een lijsttrekker met een rauw randje.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:39 schreef FundsAreSafu het volgende:
Als je denkt dat Marijnissen sympathie opwekt bij de kiezer ben je wereldvreemd
Is ze ook niet.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:39 schreef Mortaxx het volgende:
Ik vind Lilian M helemaal niet sympathiek
Kan je wel sarcastisch over doen, maar dat is inderdaad zo. Cultureel verschil als je het vergelijkt met 'onze' europese prioriteiten. Dat is voor die landen daar enorm belangrijk.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het soort prangende zaken waar de kiezer zich in een land met dergelijke inflatie mee bezig houdt. Of je morgen nog eten kunt kopen is natuurlijk bijzaak.
Orban, AFD en ik gok dat LePen ook al een foto van haar natte poes naar Geert gedm'd heeft. We staan er goed op in het buitenlandquote:Op woensdag 22 november 2023 23:39 schreef Starhopper het volgende:
Orban heeft Wilders gefeliciteerd. Manmanman...... We zijn verloren.
Dit is in VBL vast hilarisch.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kan je wel sarcastisch over doen, maar dat is inderdaad zo. Cultureel verschil als je het vergelijkt met 'onze' europese prioriteiten. Daar is voor die landen daar enorm belangrijk.
Wachten we op de uitslag van de gemeente Rucphen.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:40 schreef Maver24 het volgende:
Volgens mij wacht de nos met uitslagen tot er een grote gemeente komt met pvv veruit de grootste
hij wil dus af van die munt die dat heeft hequote:Op woensdag 22 november 2023 23:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zo die heeft geen steekje los maar die mist een hele kabelboomquote:Op woensdag 22 november 2023 23:42 schreef Mortaxx het volgende:
Wilders is extreem, is geen politicus, kan niet regeren. Wat een wappies bij de NOS
Ik sluit het niet uit, Frankrijk lijkt er klaar voor, teveel gebeurd de laatste jaren. Duitsland gaat het AfD al aan kop. Europa is er klaar mee.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:40 schreef RAVW het volgende:
[..]
Zo dan word het echt een gezellige zooitje
Wens ze veel plezier in Brussel![]()
Polen en Zweden er bij
Kan je weer sarcastisch over doen, maar het is in VBL altijd een warm bad.quote:
Ik vond Peter Kwint in de afgelopen jaren altijd een prima vent, maar die is helemaal van de lijst af. En Leijten was natuurlijk een geweldige optie geweest, dat had een Omtzigteffect kunnen bewerkstelligenquote:Op woensdag 22 november 2023 23:41 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ze bedoelt het goed, maar maak haar burgemeester van Oss ofzo.Ze zou het fantastisch doen. En vindt dan een lijsttrekker met een rauw randje.
Hij is 60, wil nog 1 of 2 keer regeren en dan met pensioen in Hongarije.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Orban, AFD en ik gok dat LePen ook al een foto van haar natte poes naar Geert gedm'd heeft. We staan er goed op in het buitenland
Ik sluit niet uit dat Wilders die mildere toon van Le Pen heeft afgekeken.
Hou ik mij niet mee bezig.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is nu nog wachten op Poetin....quote:Op woensdag 22 november 2023 23:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Orban, AFD en ik gok dat LePen ook al een foto van haar natte poes naar Geert gedm'd heeft. We staan er goed op in het buitenland
Ik sluit niet uit dat Wilders die mildere toon van Le Pen heeft afgekeken.
Kan ze noteren, wie zijn toch die mensenquote:Op woensdag 22 november 2023 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik zie het praktisch nut van dat pennetje niet zo.
Ze had 'm in augustus geen vinger moeten geven, daar is dit zaadje gepland. De campagnestrategie van de VVD is totaal in het gezicht ontploft.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:43 schreef matthijst het volgende:
Yesilgoz heeft gegokt en verloren.
Had niet 1 dag voor de verkiezingen Wilders moeten uitsluiten.
Ook veel last van allochtonen bendes in Brunssum.quote:
Dit nooit meer zeiden we na WOII.....quote:Op woensdag 22 november 2023 23:43 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik sluit het niet uit, Frankrijk lijkt er klaar voor, teveel gebeurd de laatste jaren. Duitsland gaat het AfD al aan kop. Europa is er klaar mee.
VBL'ers zijn sowieso de bom.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kan je weer sarcastisch over doen, maar het is in VBL altijd een warm bad.
@:wereldgozer @:coco @:oriente @:rambodirk
Het probleem in Argentinië is dat de Peronisten vooral heel veel doen voor de eigen burger en de buitenlandse geldschieters daar wel klaar mee zijn.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hou ik mij niet mee bezig.
Maar globaal zijn er altijd punten die in elk land spelen, verschuivingen naar partijen die meer voor hun eigen burgers willen doen zijn daarom voorspelbaar.
Dat zagen we de laatste anderhalve maand wel in Europa.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit nooit meer zeiden we na WOII.....
Putin heeft ook weer een stropop gelanceerd ja... al denk ik dat de rest de PVV wel in toom houdt qua steun aan Oekraine.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het is nu nog wachten op Poetin....
Echt wat waardeloos dit. Ik wil Rutte terug. Hopelijk komen er snel weer nieuwe verkiezingen.
Ik duik m'n nest in. Je weet waar ik woon, check even of het goed is gegaan en of GLPvdA niet per ongeluk de grootste is hier.quote:
Dat betekent het einde van de democratiequote:Op woensdag 22 november 2023 23:47 schreef matthijst het volgende:
130 op de snelweg.
Zwarte Piet weer zwart.
Dat mag ik hopen.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Putin heeft ook weer een stropop gelanceerd ja... al denk ik dat de rest de PVV wel in toom houdt qua steun aan Oekraine.
Eensgezind rechts beleid maken, Europa is nog nooit zo eensgezind geweest.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Geen XR meer op de a12quote:Op woensdag 22 november 2023 23:47 schreef matthijst het volgende:
130 op de snelweg.
Zwarte Piet weer zwart.
Stel je ajb niet zo aanquote:Op woensdag 22 november 2023 23:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dramaqueenquote:Op woensdag 22 november 2023 23:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat betekent het einde van de democratie
Die standpunten zijn vanavond al gesneuveld hoor... het gaat Wilders om de migratie, en zelfs dat zullen ze niet opgelost krijgen.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:47 schreef matthijst het volgende:
130 op de snelweg.
Zwarte Piet weer zwart.
Ging in mijn herinnering de vorige keer een stuk sneller inderdaad. Dus ik ga ook naar bed.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:45 schreef Faraday01 het volgende:
0,7% geteld. Gaat weer vreselijk traag.
Die wilde vooral even melden dat hij hier niks over ging melden.quote:
Valt echt meequote:
Precies. Liever een opgeruimd huis in de fik, dan je wat minder opgeruimde huis überhaupt niet in de fik.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:49 schreef PzKpfw het volgende:
Oprotten met je stikstof en klimaat. We hebben wel belangrijkere zaken op te lossen. De puinhopen van Rutte opruimen bijvoorbeeld.
Ik wil ook weg.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:51 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Hij weg en Gerard Joling blijft…
Het is gewoon een stem die de grootste groep nu aantrekt. Denk ook serieus dat als andere politieke partijen hem uitsluiten het gewoon een dikke "fuck you" richting de democratie in Nederland is.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:47 schreef Lavenderr het volgende:
Ben blij voor Wilders. Eindelijk na al die jaren vechten tegen de bierkaai erkenning.
De winst van de PVV werpt nu al zijn vruchten afquote:Op woensdag 22 november 2023 23:51 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Het werkt nu al!quote:Op woensdag 22 november 2023 23:51 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Dit soort luiquote:Op woensdag 22 november 2023 23:51 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
quote:
Mooiquote:Op woensdag 22 november 2023 23:51 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk hebben ze in de provincies of gemeentes nog talenten rondlopen. Maar goed, dan zitten we alweer bij de volgende verkiezingen.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:43 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Ik vond Peter Kwint in de afgelopen jaren altijd een prima vent, maar die is helemaal van de lijst af. En Leijten was natuurlijk een geweldige optie geweest, dat had een Omtzigteffect kunnen bewerkstelligen
Die vent moet ook gewoon standup comedian worden , daar ligt echt zijn toekomst.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:52 schreef aTypisch het volgende:
hardop gelachen om timmermans zijn speech
Het is ook wel een perfect storm voor hem. Hij is de meest ervaren leider, hij heeft een opening gekregen van de VVD en Omtzigt bleek het Torentje niet te willen.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is gewoon een stem die de grootste groep nu aantrekt. Denk ook serieus dat als andere politieke partijen hem uitsluiten het gewoon een dikke "fuck you" richting de democratie in Nederland is.
quote:Op woensdag 22 november 2023 23:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Precies. Liever een opgeruimd huis in de fik, dan je wat minder opgeruimde huis überhaupt niet in de fik.
fixedquote:Op woensdag 22 november 2023 23:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Precies. Liever een opgeruimd huis in de fik, dan je wat minder opgeruimde huis überhaupt niet sowieso in de fik.
Tja, als je dieren boven mensen kiest...quote:Op woensdag 22 november 2023 23:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Gelukkig. Die probeert doorverkoop kaarten al jaren te verbieden. Weg ermee met die kwiebus.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:43 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Ik vond Peter Kwint in de afgelopen jaren altijd een prima vent, maar die is helemaal van de lijst af. En Leijten was natuurlijk een geweldige optie geweest, dat had een Omtzigteffect kunnen bewerkstelligen
Klopt, maar doet niets af aan de uitslag of je het er mee eens bent of niet denk ik.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is ook wel een perfect storm voor hem. Hij is de meest ervaren leider, hij heeft een opening gekregen van de VVD en Omtzigt bleek het Torentje niet te willen.
Ik vond vandaag een hele mooie dag.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:54 schreef Starhopper het volgende:
Een zwarte dag voor Nederland. Ik ga maar ff iets vrolijks kijken in bed. Tom&Jerry ofzo. Ik kan er niet meer tegen.
Doei.
dat mensen anders stemmen dan jij zou willen?quote:Op woensdag 22 november 2023 23:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Gezien zijn tijdslijn zou de pvv'er nu zeggen dat hij prima naar gaza kan om mensen te helpenquote:Op woensdag 22 november 2023 23:51 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Als die zo door gaat , dan haalt die de nacht niet meerquote:
Helemaal niet, je hebt gewoon met een uitgestreken smoel zitten kijken en luisteren.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:52 schreef aTypisch het volgende:
hardop gelachen om timmermans zijn speech
Zijn gewicht werkt ook niet echt mee.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:55 schreef RAVW het volgende:
[..]
Als die zo door gaat , dan haalt die de nacht niet meer
Dat is niet goed voor zijn hart , wat een opgefokt manntje
Hij wilde toch ook niet meer wakker worden als Wilders de grootste werd?quote:Op woensdag 22 november 2023 23:55 schreef RAVW het volgende:
[..]
Als die zo door gaat , dan haalt die de nacht niet meer
Dat is niet goed voor zijn hart , wat een opgefokt manntje
Waarom stemde je dan geen VOLT? Die was daar ook voor en zoals het er nu naar uitziet behalen zij wel een zetelquote:Op woensdag 22 november 2023 23:57 schreef The_Undertone het volgende:
De druiven zijn zuur. Het ziet er overigens verder naar uit dat de Politieke Partij voor Basisinkomen voor middernacht geen stemmen zal halen.
nee oprecht een lachjequote:Op woensdag 22 november 2023 23:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Helemaal niet, je hebt gewoon met een uitgestreken smoel zitten kijken en luisteren.
Dit is echt TOP TV. Amusement. Heerlijk. Zoveel zure jankballen daar.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:57 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Een emotionele Frans die beetje uit de bocht vliegt is toch wel genieten.
Franske denkt er aan dat ie de kamer in moet en zijn 15k wachtgeld uit Brussel kwijt raakt... Arm menneke.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:56 schreef TheVulture het volgende:
Frans Timmermans die zegt echt niet aan zichzelf te denken maar aan alle mensen die angstig naar bed gaan. Tuurlijk Frans
Ik stem toch niet op mafklappers die voor een basisinkomen zijn? Ik ben overigens Vlaming. Maar ik vind het leuk om dergelijke zaken te volgen, die kleine partijen etc.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Waarom stemde je dan geen VOLT? Die was daar ook voor en zoals het er nu naar uitziet behalen zij wel een zetel
Heb jetten vaak als klant in m’n winkel ,aardige ventquote:Op woensdag 22 november 2023 23:58 schreef TheVulture het volgende:
Als GL/PvdA een type Jetten als lijsttrekker had gehad ipv de bozige Timmermans waren ze de grootste geworden. Nu was Klaver al wel behoorlijk passé, maar die had het echt niet slechter gedaan.
Even geupdate worden :-)quote:
Ga je jezelf in slaap huilen?quote:Op woensdag 22 november 2023 23:54 schreef Starhopper het volgende:
Een zwarte dag voor Nederland. Ik ga maar ff iets vrolijks kijken in bed. Tom&Jerry ofzo. Ik kan er niet meer tegen.
Doei.
Wat een ongelofelijk hautaine hufter is die Timemrmans.quote:
quote:Op woensdag 22 november 2023 23:58 schreef TheVulture het volgende:
Als GL/PvdA een type Jetten als lijsttrekker had gehad ipv de bozige Timmermans waren ze de grootste geworden. Nu was Klaver al wel behoorlijk passé, maar die had het echt niet slechter gedaan.
Hoe gaat hij nu de villa betalen?quote:Op woensdag 22 november 2023 23:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Franske denkt er aan dat ie de kamer in moet en zijn 15k wachtgeld uit Brussel kwijt raakt... Arm menneke.
Die is wat mij betreft wel echt de verrassing van deze campagne gebleken. Nu stem ik altijd al wel D66 om het programma, maar hij heeft wel echt de gunfactor en dat nadat ie zo moeizaam begon een paar jaar geleden.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:59 schreef jigggy het volgende:
[..]
Heb jetten vaak als klant in m’n winkel ,aardige vent
Dat heet een Limburgerquote:Op woensdag 22 november 2023 23:59 schreef heywoodu het volgende:
Jezus, weer zo'n persiflage voor de camera
Timmerfrans die als cuck toekijkt hoe Wilders Pieter en Dilan domineert.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:59 schreef RAVW het volgende:
[..]
Even geupdate worden :-)
Met een foto van Wilders in het Torentje
Met Timmerfrans als koffie juf op de achtergrond
Ik ben ook even in de war. Gratis huizen voor iedereen!quote:
Verkoop jij van die dildo's dan?quote:Op woensdag 22 november 2023 23:59 schreef jigggy het volgende:
[..]
Er zijn toch ook wel Limburgers die wél een klein beetje normaal kunnen praten?quote:
Begon de laatste 2 dagen 'm ook opeens sympathiek te vinden. Had die eerder moeten laten zien ipv wanhopig schoothondje van kaag imago.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:59 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon naar Limburg gegaanquote:Op woensdag 22 november 2023 23:59 schreef matthijst het volgende:
Wel mooi hoe ze elke keer een debiel met raar accent kunnen vinden.
Wildersquote:Op donderdag 23 november 2023 00:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er zijn toch ook wel Limburgers die wél een klein beetje normaal kunnen praten?
Niet een Tumb waar ik op zou klikken op pornhub btwquote:Op donderdag 23 november 2023 00:00 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Timmerfrans die als cuck toekijkt hoe Wilders Pieter en Dilan domineert.
quote:Op woensdag 22 november 2023 23:54 schreef Starhopper het volgende:
Doei.
Wel even de cursor erop houden voor een stukje autoplay om te kijken hoe het verder gaat.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niet een Tumb waar ik op zou klikken op pornhub btw
Rucphen bedoel je? zal zo'n 40-45% zijn.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ik ben benieuwd naar de uitslag van st willebrord
Frans Timmermans?quote:Op donderdag 23 november 2023 00:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er zijn toch ook wel Limburgers die wél een klein beetje normaal kunnen praten?
Dat sowiesoquote:Op donderdag 23 november 2023 00:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel even de cursor erop houden voor een stukje autoplay om te kijken hoe het verder gaat.
Doet me een beetje met die laastte TV de bat met PIm in 2002 denken dat gezicht van Timmermans...quote:Op donderdag 23 november 2023 00:00 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Timmerfrans die als cuck toekijkt hoe Wilders Pieter en Dilan domineert.
De grootste niet, denk ik. Maar ik snap die boze man niet. Past imo niet bij de PVDA.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:58 schreef TheVulture het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |