hij wil dus af van die munt die dat heeft hequote:Op woensdag 22 november 2023 23:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
152% inflatie. Hoe Millei dat gaat oplossen is hemzelf nog een raadsel, geloof ik
Zo die heeft geen steekje los maar die mist een hele kabelboomquote:Op woensdag 22 november 2023 23:42 schreef Mortaxx het volgende:
Wilders is extreem, is geen politicus, kan niet regeren. Wat een wappies bij de NOS
Ik sluit het niet uit, Frankrijk lijkt er klaar voor, teveel gebeurd de laatste jaren. Duitsland gaat het AfD al aan kop. Europa is er klaar mee.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:40 schreef RAVW het volgende:
[..]
Zo dan word het echt een gezellige zooitje
Wens ze veel plezier in Brussel![]()
Polen en Zweden er bij
Kan je weer sarcastisch over doen, maar het is in VBL altijd een warm bad.quote:
Ik vond Peter Kwint in de afgelopen jaren altijd een prima vent, maar die is helemaal van de lijst af. En Leijten was natuurlijk een geweldige optie geweest, dat had een Omtzigteffect kunnen bewerkstelligenquote:Op woensdag 22 november 2023 23:41 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ze bedoelt het goed, maar maak haar burgemeester van Oss ofzo.Ze zou het fantastisch doen. En vindt dan een lijsttrekker met een rauw randje.
Hij is 60, wil nog 1 of 2 keer regeren en dan met pensioen in Hongarije.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Orban, AFD en ik gok dat LePen ook al een foto van haar natte poes naar Geert gedm'd heeft. We staan er goed op in het buitenland
Ik sluit niet uit dat Wilders die mildere toon van Le Pen heeft afgekeken.
Hou ik mij niet mee bezig.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waar is men in Argentinië zoal klaar mee denk je?
Het is nu nog wachten op Poetin....quote:Op woensdag 22 november 2023 23:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Orban, AFD en ik gok dat LePen ook al een foto van haar natte poes naar Geert gedm'd heeft. We staan er goed op in het buitenland
Ik sluit niet uit dat Wilders die mildere toon van Le Pen heeft afgekeken.
Kan ze noteren, wie zijn toch die mensenquote:Op woensdag 22 november 2023 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik zie het praktisch nut van dat pennetje niet zo.
Ze had 'm in augustus geen vinger moeten geven, daar is dit zaadje gepland. De campagnestrategie van de VVD is totaal in het gezicht ontploft.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:43 schreef matthijst het volgende:
Yesilgoz heeft gegokt en verloren.
Had niet 1 dag voor de verkiezingen Wilders moeten uitsluiten.
Ook veel last van allochtonen bendes in Brunssum.quote:
Dit nooit meer zeiden we na WOII.....quote:Op woensdag 22 november 2023 23:43 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik sluit het niet uit, Frankrijk lijkt er klaar voor, teveel gebeurd de laatste jaren. Duitsland gaat het AfD al aan kop. Europa is er klaar mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |