De dollar invoeren. Soort van omgekeerde Nexit. Meer een Usentry.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
152% inflatie. Hoe Millei dat gaat oplossen is hemzelf nog een raadsel, geloof ik
quote:Op woensdag 22 november 2023 23:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kut. Moet ik nog uit gaan zoeken hoe dat kan ook. Het kan me ineens een stuk minder schelen.
Ja, dit roept hij al 1,5 jaarquote:Op woensdag 22 november 2023 23:33 schreef matthijst het volgende:
[..]
https://www.hln.be/buiten(...)n-stoppen~a1c9e108a/
"Ik ben een mongool, alles wat ik doe is toch wel leuk"quote:Op woensdag 22 november 2023 23:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Tijd voor een quote van Hans Teeuwen
Ja, alleen heft dat de schulden van de huidige centrale bank natuurlijk niet op.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
De dollar invoeren. Soort van omgekeerde Nexit. Meer een Usentry.
Bitcoin @aTypischquote:Op woensdag 22 november 2023 23:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
152% inflatie. Hoe Millei dat gaat oplossen is hemzelf nog een raadsel, geloof ik
Koppelen valuta met dollar.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het soort prangende zaken waar de kiezer zich in een land met dergelijke inflatie mee bezig houdt. Of je morgen nog eten kunt kopen is natuurlijk bijzaak.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dat er een ministerie was voor genders of zoiets. Nou dat is al genoeg om een beeld te schetsen van hoe een land naar de afgrond is gegaan.
Electoraal gewoon heel lastig speelveld, worden eigenlijk continue links en rechts ingehaald. Was van nature natuurlijk ook zo'n proteststem-partij maar daar zijn anderen voor in de plaats gekomen.quote:
Oei, ik zie zelfmoordgevaarquote:
Bestaat al 4 jaar niet meer. Problem solvedquote:Op woensdag 22 november 2023 23:38 schreef KingRoland het volgende:
"Ministry of Women, Genders and Diversity"
Hebben ze dus in Argentinie. Of naja hadden, want de Argentijnse Trump gaat daar schoon schip maken.
Wel mooi.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:39 schreef Starhopper het volgende:
Orban heeft Wilders gefeliciteerd. Manmanman...... We zijn verloren.
Leijten moest daar aan de bak, nu is het te laat. Nu ga je daar niemand voor vinden die die partij kan redden.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:39 schreef monkyyy het volgende:
Zuur clubje dat SP, vinden mensen niet leuk
Zo dan word het echt een gezellige zooitjequote:Op woensdag 22 november 2023 23:33 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Gevolgd door het AFD in Duitsland en Le Pen in Frankrijk.
Ja, die gek kwam weer met zn tsunamiquote:
Nee natuurlijk niet, zie mijn posts in het NWS topic over dat onderwerp.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, alleen heft dat de schulden van de huidige centrale bank natuurlijk niet op.
Als ik met een pistool op mijn achterhoofd moest stemmen zou het toch wel SP wordenquote:Op woensdag 22 november 2023 23:39 schreef Mortaxx het volgende:
Ik vind Lilian M helemaal niet sympathiek
ZIe hier wel wat langskomenquote:Op woensdag 22 november 2023 23:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de NOS, lijkt me.
Ze bedoelt het goed, maar maak haar burgemeester van Oss ofzo.Ze zou het fantastisch doen. En vindt dan een lijsttrekker met een rauw randje.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:39 schreef FundsAreSafu het volgende:
Als je denkt dat Marijnissen sympathie opwekt bij de kiezer ben je wereldvreemd
Is ze ook niet.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:39 schreef Mortaxx het volgende:
Ik vind Lilian M helemaal niet sympathiek
Kan je wel sarcastisch over doen, maar dat is inderdaad zo. Cultureel verschil als je het vergelijkt met 'onze' europese prioriteiten. Dat is voor die landen daar enorm belangrijk.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het soort prangende zaken waar de kiezer zich in een land met dergelijke inflatie mee bezig houdt. Of je morgen nog eten kunt kopen is natuurlijk bijzaak.
Orban, AFD en ik gok dat LePen ook al een foto van haar natte poes naar Geert gedm'd heeft. We staan er goed op in het buitenlandquote:Op woensdag 22 november 2023 23:39 schreef Starhopper het volgende:
Orban heeft Wilders gefeliciteerd. Manmanman...... We zijn verloren.
Dit is in VBL vast hilarisch.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kan je wel sarcastisch over doen, maar dat is inderdaad zo. Cultureel verschil als je het vergelijkt met 'onze' europese prioriteiten. Daar is voor die landen daar enorm belangrijk.
Wachten we op de uitslag van de gemeente Rucphen.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:40 schreef Maver24 het volgende:
Volgens mij wacht de nos met uitslagen tot er een grote gemeente komt met pvv veruit de grootste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |