quote:Rob Trip en Simone Weimans praten in Nederland Kiest: De Uitslagen met verslaggevers op locatie bij de verschillende partijen en Malou Petter geeft de belangrijkste uitslagen door op haar grote scherm.
Rob Trip en Simone Weimans zijn er klaar voor: de vier en een half uur durende marathonuitzending Nederland Kiest: De Uitslagen. Live vanuit de grote hal van het nieuwe gebouw van de Tweede Kamer in Den Haag houdt het duo bij hoe in het land is gestemd.
Nederland Kiest: De Uitslagen
De stembureaus sluiten om 21.00 uur, waarna Malou Petter de allereerste exitpoll bekend kan maken. Een uur later volgt nog een tweede, geüpdatete prognose terwijl het tellen van de stemmen doorgaat.
De NOS zet in totaal zestien verslaggevers in om in het land te kijken hoe de sfeer is. Ze zijn op locatie bij diverse partijen, spreken met kiezers en laten zien hoe de telling verloopt. In de studio zijn Xander van der Wulp, Marleen de Rooy en Arjan Noorlander de politieke duiders van dienst.
Wanneer volgt de uitslag van de Tweede Kamerverkiezingen 2023?
Niets missen? Kijk dan op woensdag 22 november vanaf 20:30 uur naar de NOS op NPO1.
Ging even wat mis daarmee geloof ikquote:
Christdus?quote:
Kritiek is verboden.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:28 schreef 3rr0r het volgende:
Flopmods gooien iets op slot en sluiten dan de verkeerde nieuwe
Op z'n Tiny Cox (SP, van Small Penis)?quote:Op woensdag 22 november 2023 23:29 schreef KingRoland het volgende:
hoe introduceert chris stoffer zichzelf in het engels? lijkt me best wel grappig
https://www.vpro.nl/speel(...)-andere-tijden~.html om alvast in de sfeer te komenquote:Op woensdag 22 november 2023 23:29 schreef TheVulture het volgende:
We gaan in ieder geval wel weer terug naar de popcorntijden met de LPF etc. Dit heeft alles in zich om aan alle kanten te imploderen (PVV, NSC, BBB)
Tsja.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:28 schreef 3rr0r het volgende:
Flopmods gooien iets op slot en sluiten dan de verkeerde nieuwe
?quote:Op woensdag 22 november 2023 23:30 schreef The_Undertone het volgende:
Splinter op dit moment 16 stemmen, Bij1 telt er 12
Die gozer die in Argentinie de verkiezingen heeft gewonnen is wel een baasje trouwens. De Argentijnse trump.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:31 schreef S95Sedan het volgende:
Trump erbij halen godver
Als die wint wordt het helemaal lachen
De oorlog is nog in volle gang hoor.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:30 schreef matthijst het volgende:
Ach, Oekraïne.
Putin is al een beetje klaar met die oorlog.
Vooral kijken naar linkse media en co.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:31 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De oorlog is nog in volle gang hoor.
Ah. Dat is zo weinig dat ik het niet eens verwacht hadquote:Op woensdag 22 november 2023 23:32 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
In de reeds getelde stemmen van 5 gemeentes.
Gevolgd door het AFD in Duitsland en Le Pen in Frankrijk.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:31 schreef S95Sedan het volgende:
Trump erbij halen godver
Als die wint wordt het helemaal lachen
Niet zo gek dat steeds meer van dat soort types winnen, men is er overal gewoon een beetje klaar mee.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die gozer die in Argentinie de verkiezingen heeft gewonnen is wel een baasje trouwens. De Argentijnse trump.
https://www.hln.be/buiten(...)n-stoppen~a1c9e108a/quote:Op woensdag 22 november 2023 23:31 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De oorlog is nog in volle gang hoor.
quote:Op woensdag 22 november 2023 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
Eerdmans is blij dat die weer 4 jaar kan graaien
Wel een goed politicus. Moet gewoon samen met nanninga 2de kamer in.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:33 schreef monkyyy het volgende:
Gaat Eerdmans nu weer terug naar de PVV?
Of niet, als Nanninga meer voorkeursstemmen krijgtquote:Op woensdag 22 november 2023 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
Eerdmans is blij dat die weer 4 jaar kan graaien
Dat is ook wel weer een beetje dramatisch. We zitten niet in Trump-land. Greet heeft geen meerderheid en moet dus met de pet rond.quote:"Het is nu tijd om de democratie en rechtstaat te verdedigen", reageert GroenLinks-PvdA-lijsttrekker Frans Timmermans op de exitpoll.
V Haga hoopt ook nogquote:Op woensdag 22 november 2023 23:33 schreef monkyyy het volgende:
Gaat Eerdmans nu weer terug naar de PVV?
Trump 2024 genotquote:Op woensdag 22 november 2023 23:35 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer een beetje dramatisch. We zitten niet in Trump-land. Greet heeft geen meerderheid en moet dus met de pet rond.
uBlock Origin, kerelquote:Op woensdag 22 november 2023 23:29 schreef Monolith het volgende:
Ik werd op YouTube echt doodgegooid met SGP reclames om de één of andere reden.
Politieke opportunisten, daar moeten we iets mee.quote:
Wat? Die is aan het opbouwen als een dolle. Zodra volgend jaar Trump wint komt de tweede grote inval. En het verlies van steun van Nederland zullen ze dan ook voelen.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:30 schreef matthijst het volgende:
Ach, Oekraïne.
Putin is al een beetje klaar met die oorlog.
Beek is Noord Limburg toch? Dan kon het wel eens een afspiegeling van heel Nederland buiten de Randstad worden.quote:
Dat meisje links naast die rooie rakker is stiekem ook gewoon rechts hoorquote:
Dat ligt niet aan de NOS, lijkt me.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Super weinig uitslagen bij NOS...
Waar is men in Argentinië zoal klaar mee denk je?quote:Op woensdag 22 november 2023 23:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet zo gek dat steeds meer van dat soort types winnen, men is er overal gewoon een beetje klaar mee.
Nou neequote:Op woensdag 22 november 2023 23:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Beek is Noord Limburg toch? Dan kon het wel eens een afspiegeling van heel Nederland buiten de Randstad worden.
Die zijn nog steeds stomgeslagen dat de PVV zoveel wintquote:Op woensdag 22 november 2023 23:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Super weinig uitslagen bij NOS...
Bij mij gewoon zoals het hoort. Zal je eigen browser wel zijnquote:Op woensdag 22 november 2023 23:35 schreef heywoodu het volgende:
Waarom staan de tijden hier in het debiele Amerikaanse PM/AM-formaat?
https://app.nos.nl/nieuws/tk2023/
[ afbeelding ]
Kun je ook wel een mooie gemeenteraad vormen: gereformeerd-rechtsquote:
Kut. Moet ik nog uit gaan zoeken hoe dat kan ook. Het kan me ineens een stuk minder schelen.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij gewoon zoals het hoort. Zal je eigen browser wel zijn
Ik ook, zelfs afgelopen week een reclamevliegtuigje voorbij zien komenquote:Op woensdag 22 november 2023 23:29 schreef Monolith het volgende:
Ik werd op YouTube echt doodgegooid met SGP reclames om de één of andere reden.
152% inflatie. Hoe Millei dat gaat oplossen is hemzelf nog een raadsel, geloof ikquote:Op woensdag 22 november 2023 23:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waar is men in Argentinië zoal klaar mee denk je?
Ligt aan jouw instellingen lijkt me.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:35 schreef heywoodu het volgende:
Waarom staan de tijden hier in het debiele Amerikaanse PM/AM-formaat?
https://app.nos.nl/nieuws/tk2023/
[ afbeelding ]
dat er een ministerie was voor genders of zoiets. Nou dat is al genoeg om een beeld te schetsen van hoe een land naar de afgrond is gegaan.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kon geen 200 meter fietsen zonder de borden in de tuinen of posters op de ramen te zien, maar geen reclamevliegtuigje gespotquote:Op woensdag 22 november 2023 23:37 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik ook, zelfs afgelopen week een reclamevliegtuigje voorbij zien komen
En dat noemt zich een journalistquote:Op woensdag 22 november 2023 23:36 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ter linkerzijde zijn de rapen gaar.
Inflatie van 140% is best vervelend bv.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als het volk leeft in dat soort omstandigheden, dan denken ze waarschijnlijk "dan maar iets radicaal anders, erger kan toch niet" Of het een oplossing is, is een tweedequote:Op woensdag 22 november 2023 23:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
152% inflatie. Hoe Millei dat gaat oplossen is hemzelf nog een raadsel, geloof ik
Tijd voor een quote van Hans Teeuwenquote:Op woensdag 22 november 2023 23:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat meisje links naast die rooie rakker is stiekem ook gewoon rechts hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |