Waarom stemde je dan geen VOLT? Die was daar ook voor en zoals het er nu naar uitziet behalen zij wel een zetelquote:Op woensdag 22 november 2023 23:57 schreef The_Undertone het volgende:
De druiven zijn zuur. Het ziet er overigens verder naar uit dat de Politieke Partij voor Basisinkomen voor middernacht geen stemmen zal halen.
nee oprecht een lachjequote:Op woensdag 22 november 2023 23:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Helemaal niet, je hebt gewoon met een uitgestreken smoel zitten kijken en luisteren.
Dit is echt TOP TV. Amusement. Heerlijk. Zoveel zure jankballen daar.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:57 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Een emotionele Frans die beetje uit de bocht vliegt is toch wel genieten.
Franske denkt er aan dat ie de kamer in moet en zijn 15k wachtgeld uit Brussel kwijt raakt... Arm menneke.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:56 schreef TheVulture het volgende:
Frans Timmermans die zegt echt niet aan zichzelf te denken maar aan alle mensen die angstig naar bed gaan. Tuurlijk Frans
Ik stem toch niet op mafklappers die voor een basisinkomen zijn? Ik ben overigens Vlaming. Maar ik vind het leuk om dergelijke zaken te volgen, die kleine partijen etc.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Waarom stemde je dan geen VOLT? Die was daar ook voor en zoals het er nu naar uitziet behalen zij wel een zetel
Heb jetten vaak als klant in m’n winkel ,aardige ventquote:Op woensdag 22 november 2023 23:58 schreef TheVulture het volgende:
Als GL/PvdA een type Jetten als lijsttrekker had gehad ipv de bozige Timmermans waren ze de grootste geworden. Nu was Klaver al wel behoorlijk passé, maar die had het echt niet slechter gedaan.
Even geupdate worden :-)quote:
Ga je jezelf in slaap huilen?quote:Op woensdag 22 november 2023 23:54 schreef Starhopper het volgende:
Een zwarte dag voor Nederland. Ik ga maar ff iets vrolijks kijken in bed. Tom&Jerry ofzo. Ik kan er niet meer tegen.
Doei.
Wat een ongelofelijk hautaine hufter is die Timemrmans.quote:
quote:Op woensdag 22 november 2023 23:58 schreef TheVulture het volgende:
Als GL/PvdA een type Jetten als lijsttrekker had gehad ipv de bozige Timmermans waren ze de grootste geworden. Nu was Klaver al wel behoorlijk passé, maar die had het echt niet slechter gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |