Tja, als je dieren boven mensen kiest...quote:Op woensdag 22 november 2023 23:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit nooit meer zeiden we na WOII.....
Gelukkig. Die probeert doorverkoop kaarten al jaren te verbieden. Weg ermee met die kwiebus.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:43 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Ik vond Peter Kwint in de afgelopen jaren altijd een prima vent, maar die is helemaal van de lijst af. En Leijten was natuurlijk een geweldige optie geweest, dat had een Omtzigteffect kunnen bewerkstelligen
Klopt, maar doet niets af aan de uitslag of je het er mee eens bent of niet denk ik.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is ook wel een perfect storm voor hem. Hij is de meest ervaren leider, hij heeft een opening gekregen van de VVD en Omtzigt bleek het Torentje niet te willen.
Ik vond vandaag een hele mooie dag.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:54 schreef Starhopper het volgende:
Een zwarte dag voor Nederland. Ik ga maar ff iets vrolijks kijken in bed. Tom&Jerry ofzo. Ik kan er niet meer tegen.
Doei.
dat mensen anders stemmen dan jij zou willen?quote:Op woensdag 22 november 2023 23:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit nooit meer zeiden we na WOII.....
Gezien zijn tijdslijn zou de pvv'er nu zeggen dat hij prima naar gaza kan om mensen te helpenquote:Op woensdag 22 november 2023 23:51 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Hij weg en Gerard Joling blijft…
Als die zo door gaat , dan haalt die de nacht niet meerquote:
Helemaal niet, je hebt gewoon met een uitgestreken smoel zitten kijken en luisteren.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:52 schreef aTypisch het volgende:
hardop gelachen om timmermans zijn speech
Zijn gewicht werkt ook niet echt mee.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:55 schreef RAVW het volgende:
[..]
Als die zo door gaat , dan haalt die de nacht niet meer
Dat is niet goed voor zijn hart , wat een opgefokt manntje
Hij wilde toch ook niet meer wakker worden als Wilders de grootste werd?quote:Op woensdag 22 november 2023 23:55 schreef RAVW het volgende:
[..]
Als die zo door gaat , dan haalt die de nacht niet meer
Dat is niet goed voor zijn hart , wat een opgefokt manntje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |