Handige uitslagen link:quote:Rob Trip en Simone Weimans praten in Nederland Kiest: De Uitslagen met verslaggevers op locatie bij de verschillende partijen en Malou Petter geeft de belangrijkste uitslagen door op haar grote scherm.
Rob Trip en Simone Weimans zijn er klaar voor: de vier en een half uur durende marathonuitzending Nederland Kiest: De Uitslagen. Live vanuit de grote hal van het nieuwe gebouw van de Tweede Kamer in Den Haag houdt het duo bij hoe in het land is gestemd.
Nederland Kiest: De Uitslagen
De stembureaus sluiten om 21.00 uur, waarna Malou Petter de allereerste exitpoll bekend kan maken. Een uur later volgt nog een tweede, geüpdatete prognose terwijl het tellen van de stemmen doorgaat.
De NOS zet in totaal zestien verslaggevers in om in het land te kijken hoe de sfeer is. Ze zijn op locatie bij diverse partijen, spreken met kiezers en laten zien hoe de telling verloopt. In de studio zijn Xander van der Wulp, Marleen de Rooy en Arjan Noorlander de politieke duiders van dienst.
Wanneer volgt de uitslag van de Tweede Kamerverkiezingen 2023?
Niets missen? Kijk dan op woensdag 22 november vanaf 20:30 uur naar de NOS op NPO1.
Ik verheug mij nu al op de speeches die alles gaan rechtpraten wat krom is.quote:
Volgens mij is het zo dat als je om 9 uur in een rij staat je nog mag stemmen, je mag alleen niet meer aansluiten.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:42 schreef butz0rs het volgende:
Wat als er om 9uur nog een wachtrij is?
Familie app? Volksbuurt genot?quote:Op woensdag 22 november 2023 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord app
Voetbalteam app
Familie app
Festival app
Andere Feyenoord app
Dat waren ze in dit geval
Geen idee. Zie het ook voor het eerst.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is dit voor bullshit
@onlogisch aantredenquote:
Met kiezers, oftewel compleet willekeurige mensen of zoquote:Op woensdag 22 november 2023 20:44 schreef StephanL het volgende:
[..]
Geen idee. Zie het ook voor het eerst.
Soort top2000 cafe denk
Volt? Ook een relatief jonge partij?quote:Op woensdag 22 november 2023 20:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Ze maken het ook wel erg lastig. Vvd = terrorist sympathisant aan hoofd, d66 = full woke gegaan, gl/pvda = diverse terrorist sympathisanten, nsc = pauper partij wat geen keuzes kan maken, bbb = domme boeren partij. Wat blijft er over om te stemmen dan? Kan je net zo goed niet stemmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Ik heb eigenlijk geen idee of dat veel is of niet.quote:
Ach misschien zijn er mensen die zeiden "Ik twijfelde tussen FvD en Bij1 en toen koos ik CDA" kan zomaarquote:Op woensdag 22 november 2023 20:43 schreef Starhopper het volgende:
Ik twijfelde tussen BBB en PVV maar ik besloot uiteindelijk op VVD te stemmen
Zo ge horen met kiezersquote:Op woensdag 22 november 2023 20:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Met kiezers, oftewel compleet willekeurige mensen of zo
Komen van de lokalen toch?quote:Op woensdag 22 november 2023 20:46 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Zelfs verslaggevers op Vlieland en Schier, ze pakken wel uit, de NOS.
Blijven doneren.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:45 schreef Zipportal het volgende:
Op Schier.
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:0)
Tijd voor een stemplicht met Digid. Hoe moeilijk kan het zijn.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:45 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee of dat veel is of niet.
Ik denk het maar van niet.
VVD gestemdquote:Op woensdag 22 november 2023 20:36 schreef Bezsen het volgende:
Ik hoop user @:Elan nog te mogen verwelkomen
Nee best laagquote:Op woensdag 22 november 2023 20:45 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee of dat veel is of niet.
Ik denk het maar van niet.
Alsnog 3x kans op een foutquote:Op woensdag 22 november 2023 20:46 schreef Speedfight het volgende:
Schiermonnikoog als eerste klaar met tellen: 3 stemmen.
quote:Op woensdag 22 november 2023 20:47 schreef byah het volgende:
[..]
Tijd voor een stemplicht met Digid. Hoe moeilijk kan het zijn.
Dat lijkt me ook wel de meest standaard groepsapp die er isquote:Op woensdag 22 november 2023 20:45 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Wij hebben ook gewoon een familieapp ja
Overheid en ITquote:Op woensdag 22 november 2023 20:47 schreef byah het volgende:
[..]
Welkom bij de hatert FOK!clubquote:Op woensdag 22 november 2023 20:47 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Hatert
Meijhorst
Blij dat ik daar weg ben, al ben ik nog vaak in Hatert ivm familie.
Ludieke actiequote:Op woensdag 22 november 2023 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou de SGP-jugend weer met zn allen naar Schier zijn gegaan?
Die ga ik onthouden voor als ze mij een keer interviewenquote:Op woensdag 22 november 2023 20:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Ach misschien zijn er mensen die zeiden "Ik twijfelde tussen FvD en Bij1 en toen koos ik CDA" kan zomaar
Ik ben zo blij dat je het niet voor het zeggen hebt, Big Brother.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:47 schreef byah het volgende:
[..]
Moeten de koeien niet gemolken worden?quote:Op woensdag 22 november 2023 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou de SGP-jugend weer met zn allen naar Schier zijn gegaan?
Dat siert je.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:48 schreef KoosVogels het volgende:
Ik leg mij er alvast bij neer dat de PVV waarschijnlijk de grootste wordt.
Dat stemt mij verdrietig, maar dat is nou eenmaal democratie.
quote:Op woensdag 22 november 2023 20:48 schreef Gehrman het volgende:
Gaat de Hont weer een marathon stream doen?
Melkrobot, we gaan met de tijd meequote:Op woensdag 22 november 2023 20:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moeten de koeien niet gemolken worden?
Het moet ook gewoon een keer gebeuren. Misschien doet Wilders het wel heel goed. Doet ie het niet, dan is het de schuld van de kiezer, ze zijn vaak genoeg gewaarschuwdquote:Op woensdag 22 november 2023 20:48 schreef KoosVogels het volgende:
Ik zie het niet gebeurenquote:Op woensdag 22 november 2023 20:48 schreef Jason22 het volgende:
Toch ongelofelijk dat de VVD weer de grootste gaat worden.
Braddie.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Welke user zien jullie graag in de tweede kamer?
@Zipportalquote:Op woensdag 22 november 2023 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@Tjackaquote:Op woensdag 22 november 2023 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sowieso @freaky40quote:Op woensdag 22 november 2023 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De gifbeker.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:50 schreef Coco het volgende:
Wat drinken jullie bij deze verkiezingsuitslag?
tong tijdens het vragenuurtje zou wel leuk zijn.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@klaasweetallesquote:Op woensdag 22 november 2023 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Grolschjequote:Op woensdag 22 november 2023 20:50 schreef Coco het volgende:
De tranen van het CDA.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:50 schreef Coco het volgende:
zometeen biertje pakken. ligt een beetje aan de uitslag van exitpollquote:Op woensdag 22 november 2023 20:50 schreef Coco het volgende:
Warme chocomelk met slagroomquote:Op woensdag 22 november 2023 20:50 schreef Coco het volgende:
@Tjackaquote:Op woensdag 22 november 2023 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Colatje zero makkerquote:Op woensdag 22 november 2023 20:50 schreef Coco het volgende:
Spa rood. Maar een biertje zou er ook wel ingaanquote:Op woensdag 22 november 2023 20:50 schreef Coco het volgende:
@klaasweetallesquote:Op woensdag 22 november 2023 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heerlijk.quote:
Colaquote:Op woensdag 22 november 2023 20:50 schreef Coco het volgende:
Kokosmelkquote:Op woensdag 22 november 2023 20:50 schreef Coco het volgende:
Nog één PRIME energy en dan gaan de halve liters open.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:50 schreef Coco het volgende:
Definieer 'goed'.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:49 schreef Nexum het volgende:
[..]
Het moet ook gewoon een keer gebeuren. Misschien doet Wilders het wel heel goed. Doet ie het niet, dan is het de schuld van de kiezer, ze zijn vaak genoeg gewaarschuwd
Dingen roepen zonder bronquote:Op woensdag 22 november 2023 20:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso @:freaky40
Die gaat de hele tweede kamer om hun moeder laten roepen
Spa Rood.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:50 schreef Coco het volgende:
quote:Op woensdag 22 november 2023 09:00 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Kort nachtje voor Jetten
In Polen lachen we hier om inderdaad.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:52 schreef heywoodu het volgende:
Als je deze compilatie zo ziet: wat is de campagne in Nederland toch eigenlijk heerlijk beschaafd
Je hebt je botte kantjes.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:52 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Spa Rood.
Ik heb geen persoonlijkheid.
quote:Op woensdag 22 november 2023 20:52 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Spa Rood.
Volgend jaar weer genieten van het modder smijten in de VS.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:52 schreef heywoodu het volgende:
Als je deze compilatie zo ziet: wat is de campagne in Nederland toch eigenlijk heerlijk beschaafd
Hoe kan een kokosnoot nou melk geven, heeft toch geen borstenquote:
Zelfs als de PVV wint dan wordt Wilders geen premier.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:48 schreef KoosVogels het volgende:
Natriumazidequote:Op woensdag 22 november 2023 20:50 schreef Coco het volgende:
Ik zou ziedend zijnquote:Amsterdammers Olivier en Wendy ontvingen geen stempas en konden vandaag niet stemmen
@klaasweetallesquote:Op woensdag 22 november 2023 20:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat voorspelt men op Harvard over deze verkiezing?
Campagnespotjes waarin de eigen partij niet eens genoemd wordt, maar het alleen maar gaat over hoe kut de ander isquote:Op woensdag 22 november 2023 20:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Volgend jaar weer genieten van het modder smijten in de VS.
Blijven doneren.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt je botte kantjes.
Maar dat geeft helemaal niets
Ik weet waarom veel mensen PVV stemmen. Ik ben het simpelweg niet met ze eens.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:49 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Zet je het niet aan het denken waarom mensen die keuze maken?
Ruzie en verdeeldheid met familie zou ik ook niet perse hoevenquote:Op woensdag 22 november 2023 20:52 schreef Bezsen het volgende:
[..]
In Polen lachen we hier om inderdaad.
quote:Op woensdag 22 november 2023 20:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hoe kan een kokosnoot nou melk geven, heeft toch geen borsten
Is wel heel lastigquote:Op woensdag 22 november 2023 20:52 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Zelfs als de PVV wint dan wordt Wilders geen premier.
Formeren de overige partijen gewoon buiten hem om.
Fans.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dus PVV fans zijn te lui om te stemmen?
Gewoon @Caland , lijkt mij leuk om iemand aan de linkerkant te hebben die racistische grapjes maaktquote:Op woensdag 22 november 2023 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja, die kans is inderdaad groot. Dan doen de andere partijen een Wiegeltje.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:52 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Zelfs als de PVV wint dan wordt Wilders geen premier.
Formeren de overige partijen gewoon buiten hem om.
Racistische grapjes zijn toch ook gewoon per definitie leuk.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon @:caland , lijkt mij leuk om iemand aan de linkerkant te hebben die racistische grapjes maakt
Die is er nietquote:Op woensdag 22 november 2023 20:54 schreef Starhopper het volgende:
Waarom zijn ze niet bij de uitslagenavond van FvD? NPO is weer lekker partijdig
Naaktfoto’s lekkenquote:
Beetje elitair wel, hoor, wat is er mis met water uit de kraan?quote:Op woensdag 22 november 2023 20:52 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Spa Rood.
https://npo.nl/start/live?channel=NPO1quote:Op woensdag 22 november 2023 20:54 schreef Garfield1985 het volgende:
Is er ook een online link van de live verkiezingsuitslag? Ik heb geen tv abbo maar zou het wel graag online willen volgen.
Wacht nou gewoom nog ff afquote:Op woensdag 22 november 2023 20:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, die kans is inderdaad groot. Dan doen de andere partijen een Wiegeltje.
Maar dan ben ik alsnog verdrietig dat de Nederlandse kiezer PVV de grootste maakt.
Toch een beetje dezelfde doelgroep hè.quote:
Dat is geen Marokkaan dus lekker boeiendquote:Op woensdag 22 november 2023 20:55 schreef butz0rs het volgende:
Ze hadden Gerri Eickhof bij de PVV moeten neerzetten
NPO app?quote:Op woensdag 22 november 2023 20:54 schreef Garfield1985 het volgende:
Is er ook een online link van de live verkiezingsuitslag? Ik heb geen tv abbo maar zou het wel graag online willen volgen.
Roltrap voor de Trump entrancequote:Op woensdag 22 november 2023 20:55 schreef monkyyy het volgende:
Congresshalletje, met bier en bitterballen
Omdat die niet doorgingquote:Op woensdag 22 november 2023 20:54 schreef Starhopper het volgende:
Waarom zijn ze niet bij de uitslagenavond van FvD? NPO is weer lekker partijdig
https://nos.nl/livestream(...)et-de-uitslagenavondquote:Op woensdag 22 november 2023 20:54 schreef Garfield1985 het volgende:
Geen abo hebbenquote:Op woensdag 22 november 2023 20:56 schreef Zipportal het volgende:
Kut stad.
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:0)
Ze hebben hier voornamelijk een flessen water met prik cultuur.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Beetje elitair wel, hoor, wat is er mis met water uit de kraan?
https://nos.nl/livestream(...)et-de-uitslagenavondquote:Op woensdag 22 november 2023 20:54 schreef Garfield1985 het volgende:
"Dan gaan we dat regelen"quote:Op woensdag 22 november 2023 20:56 schreef Zorro het volgende:
Wilders heeft nooit een minder minder uitspraak gedaan.
Hij zei "Willen jullie meer of minder marokkanen?"
Het volk riep toen "minder, minder, minder!"
Niet Geert.
Prutsjournalistiek
Wilders is milder geworden. De Wilders van een paar jaar geleden zou nooit zoveel zetels kunnen krijgen.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, die kans is inderdaad groot. Dan doen de andere partijen een Wiegeltje.
Maar dan ben ik alsnog verdrietig dat de Nederlandse kiezer PVV de grootste maakt.
Held.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:57 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
"Dan gaan we dat regelen"
Zei hij daarna
Die hebben geen verkiezingsavondquote:
Dan kan ik niet fokkenquote:Op woensdag 22 november 2023 20:56 schreef butz0rs het volgende:
[..]
https://nos.nl/livestream(...)et-de-uitslagenavond
Ah ja, Deutschlandquote:Op woensdag 22 november 2023 20:56 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ze hebben hier voornamelijk een flessen water met prik cultuur.
Ik zou bijna een Sodastream gaan aanschaffen hierdoor.
Geloof ik niets van. FvD zou de grootste worden vanavond. Ze negeren ze gewoon. Stom hoor!quote:
VVD dus aan de winst.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:57 schreef fetX het volgende:
Relatief lage opkomst. PVV gaat dit niet winnen.
serieus niet?quote:Op woensdag 22 november 2023 20:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die hebben geen verkiezingsavond
Wilders is tijdelijk Milders omdat hij bijna met pensioen gaat en eigenlijk ook gewoon een keertje wil meedoenquote:Op woensdag 22 november 2023 20:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wilders is milder geworden. De Wilders van een paar jaar geleden zou nooit zoveel zetels kunnen krijgen.
Niet voor het eerst hoor.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:57 schreef Mansjester het volgende:
VVD wordt gewoon de grootste met 30 zetels
Je las het hier voor het eerst
Ons.quote:
Klopt. Maar nooit "minder minder"/ En dat wordt altijd gezegd.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:57 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
"Dan gaan we dat regelen"
Zei hij daarna
JAA!quote:
Lees jij het nieuws wel?quote:Op woensdag 22 november 2023 20:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
serieus niet?
Vanwege het bierfles incident?
Serieus niet.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
serieus niet?
Vanwege het bierfles incident?
Je zal zo maar moeten levenquote:
Ik kijk sowieso wel even de tweede exitpoll. Daarna afhankelijk van de stand.quote:
Die is al om 21:30 uur he?quote:Op woensdag 22 november 2023 20:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso wel even de tweede exitpoll. Daarna afhankelijk van de stand.
M'n pa zegt altijd: Ga van het slechtste uit, dan kan het alleen maar meevallen.quote:
Ha ha haquote:Op woensdag 22 november 2023 20:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
tong tijdens het vragenuurtje zou wel leuk zijn.
Thierry is zelf dus controlled oppositionquote:Op woensdag 22 november 2023 20:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Geloof ik niets van. FvD zou de grootste worden vanavond. Ze negeren ze gewoon. Stom hoor!
D66quote:Op woensdag 22 november 2023 20:59 schreef Bezsen het volgende:
Bij welke partijen gaan we tranen zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |