Die is er nietquote:Op woensdag 22 november 2023 20:54 schreef Starhopper het volgende:
Waarom zijn ze niet bij de uitslagenavond van FvD? NPO is weer lekker partijdig
Naaktfoto’s lekkenquote:
Beetje elitair wel, hoor, wat is er mis met water uit de kraan?quote:Op woensdag 22 november 2023 20:52 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Spa Rood.
Ik heb geen persoonlijkheid.
https://npo.nl/start/live?channel=NPO1quote:Op woensdag 22 november 2023 20:54 schreef Garfield1985 het volgende:
Is er ook een online link van de live verkiezingsuitslag? Ik heb geen tv abbo maar zou het wel graag online willen volgen.
Wacht nou gewoom nog ff afquote:Op woensdag 22 november 2023 20:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, die kans is inderdaad groot. Dan doen de andere partijen een Wiegeltje.
Maar dan ben ik alsnog verdrietig dat de Nederlandse kiezer PVV de grootste maakt.
Toch een beetje dezelfde doelgroep hè.quote:
Dat is geen Marokkaan dus lekker boeiendquote:Op woensdag 22 november 2023 20:55 schreef butz0rs het volgende:
Ze hadden Gerri Eickhof bij de PVV moeten neerzetten
NPO app?quote:Op woensdag 22 november 2023 20:54 schreef Garfield1985 het volgende:
Is er ook een online link van de live verkiezingsuitslag? Ik heb geen tv abbo maar zou het wel graag online willen volgen.
Roltrap voor de Trump entrancequote:Op woensdag 22 november 2023 20:55 schreef monkyyy het volgende:
Congresshalletje, met bier en bitterballen
Omdat die niet doorgingquote:Op woensdag 22 november 2023 20:54 schreef Starhopper het volgende:
Waarom zijn ze niet bij de uitslagenavond van FvD? NPO is weer lekker partijdig
https://nos.nl/livestream(...)et-de-uitslagenavondquote:Op woensdag 22 november 2023 20:54 schreef Garfield1985 het volgende:
Geen abo hebbenquote:Op woensdag 22 november 2023 20:56 schreef Zipportal het volgende:
Kut stad.
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:0)
Ze hebben hier voornamelijk een flessen water met prik cultuur.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Beetje elitair wel, hoor, wat is er mis met water uit de kraan?
https://nos.nl/livestream(...)et-de-uitslagenavondquote:Op woensdag 22 november 2023 20:54 schreef Garfield1985 het volgende:
"Dan gaan we dat regelen"quote:Op woensdag 22 november 2023 20:56 schreef Zorro het volgende:
Wilders heeft nooit een minder minder uitspraak gedaan.
Hij zei "Willen jullie meer of minder marokkanen?"
Het volk riep toen "minder, minder, minder!"
Niet Geert.
Prutsjournalistiek
Wilders is milder geworden. De Wilders van een paar jaar geleden zou nooit zoveel zetels kunnen krijgen.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, die kans is inderdaad groot. Dan doen de andere partijen een Wiegeltje.
Maar dan ben ik alsnog verdrietig dat de Nederlandse kiezer PVV de grootste maakt.
Held.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:57 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
"Dan gaan we dat regelen"
Zei hij daarna
Die hebben geen verkiezingsavondquote:
Dan kan ik niet fokkenquote:Op woensdag 22 november 2023 20:56 schreef butz0rs het volgende:
[..]
https://nos.nl/livestream(...)et-de-uitslagenavond
Ah ja, Deutschlandquote:Op woensdag 22 november 2023 20:56 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ze hebben hier voornamelijk een flessen water met prik cultuur.
Ik zou bijna een Sodastream gaan aanschaffen hierdoor.
Geloof ik niets van. FvD zou de grootste worden vanavond. Ze negeren ze gewoon. Stom hoor!quote:
VVD dus aan de winst.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:57 schreef fetX het volgende:
Relatief lage opkomst. PVV gaat dit niet winnen.
serieus niet?quote:Op woensdag 22 november 2023 20:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die hebben geen verkiezingsavond
Wilders is tijdelijk Milders omdat hij bijna met pensioen gaat en eigenlijk ook gewoon een keertje wil meedoenquote:Op woensdag 22 november 2023 20:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wilders is milder geworden. De Wilders van een paar jaar geleden zou nooit zoveel zetels kunnen krijgen.
Niet voor het eerst hoor.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:57 schreef Mansjester het volgende:
VVD wordt gewoon de grootste met 30 zetels
Je las het hier voor het eerst
Ons.quote:
Klopt. Maar nooit "minder minder"/ En dat wordt altijd gezegd.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:57 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
"Dan gaan we dat regelen"
Zei hij daarna
JAA!quote:
Lees jij het nieuws wel?quote:Op woensdag 22 november 2023 20:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
serieus niet?
Vanwege het bierfles incident?
Serieus niet.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
serieus niet?
Vanwege het bierfles incident?
Je zal zo maar moeten levenquote:
Ik kijk sowieso wel even de tweede exitpoll. Daarna afhankelijk van de stand.quote:
Die is al om 21:30 uur he?quote:Op woensdag 22 november 2023 20:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso wel even de tweede exitpoll. Daarna afhankelijk van de stand.
M'n pa zegt altijd: Ga van het slechtste uit, dan kan het alleen maar meevallen.quote:
Ha ha haquote:Op woensdag 22 november 2023 20:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
tong tijdens het vragenuurtje zou wel leuk zijn.
Thierry is zelf dus controlled oppositionquote:Op woensdag 22 november 2023 20:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Geloof ik niets van. FvD zou de grootste worden vanavond. Ze negeren ze gewoon. Stom hoor!
D66quote:Op woensdag 22 november 2023 20:59 schreef Bezsen het volgende:
Bij welke partijen gaan we tranen zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |