Die is er nietquote:Op woensdag 22 november 2023 20:54 schreef Starhopper het volgende:
Waarom zijn ze niet bij de uitslagenavond van FvD? NPO is weer lekker partijdig
Naaktfoto’s lekkenquote:
Beetje elitair wel, hoor, wat is er mis met water uit de kraan?quote:Op woensdag 22 november 2023 20:52 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Spa Rood.
Ik heb geen persoonlijkheid.
https://npo.nl/start/live?channel=NPO1quote:Op woensdag 22 november 2023 20:54 schreef Garfield1985 het volgende:
Is er ook een online link van de live verkiezingsuitslag? Ik heb geen tv abbo maar zou het wel graag online willen volgen.
Wacht nou gewoom nog ff afquote:Op woensdag 22 november 2023 20:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, die kans is inderdaad groot. Dan doen de andere partijen een Wiegeltje.
Maar dan ben ik alsnog verdrietig dat de Nederlandse kiezer PVV de grootste maakt.
Toch een beetje dezelfde doelgroep hè.quote:
Dat is geen Marokkaan dus lekker boeiendquote:Op woensdag 22 november 2023 20:55 schreef butz0rs het volgende:
Ze hadden Gerri Eickhof bij de PVV moeten neerzetten
NPO app?quote:Op woensdag 22 november 2023 20:54 schreef Garfield1985 het volgende:
Is er ook een online link van de live verkiezingsuitslag? Ik heb geen tv abbo maar zou het wel graag online willen volgen.
Roltrap voor de Trump entrancequote:Op woensdag 22 november 2023 20:55 schreef monkyyy het volgende:
Congresshalletje, met bier en bitterballen
Omdat die niet doorgingquote:Op woensdag 22 november 2023 20:54 schreef Starhopper het volgende:
Waarom zijn ze niet bij de uitslagenavond van FvD? NPO is weer lekker partijdig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |