Spa Rood.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:50 schreef Coco het volgende:
Wat drinken jullie bij deze verkiezingsuitslag?
quote:Op woensdag 22 november 2023 09:00 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Kort nachtje voor Jetten
In Polen lachen we hier om inderdaad.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:52 schreef heywoodu het volgende:
Als je deze compilatie zo ziet: wat is de campagne in Nederland toch eigenlijk heerlijk beschaafd
Je hebt je botte kantjes.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:52 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Spa Rood.
Ik heb geen persoonlijkheid.
quote:Op woensdag 22 november 2023 20:52 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Spa Rood.
Ik heb geen persoonlijkheid.
Volgend jaar weer genieten van het modder smijten in de VS.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:52 schreef heywoodu het volgende:
Als je deze compilatie zo ziet: wat is de campagne in Nederland toch eigenlijk heerlijk beschaafd
Hoe kan een kokosnoot nou melk geven, heeft toch geen borstenquote:
Zelfs als de PVV wint dan wordt Wilders geen premier.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:48 schreef KoosVogels het volgende:
Ik leg mij er alvast bij neer dat de PVV waarschijnlijk de grootste wordt.
Dat stemt mij verdrietig, maar dat is nou eenmaal democratie.
Natriumazidequote:Op woensdag 22 november 2023 20:50 schreef Coco het volgende:
Wat drinken jullie bij deze verkiezingsuitslag?
Ik zou ziedend zijnquote:Amsterdammers Olivier en Wendy ontvingen geen stempas en konden vandaag niet stemmen
@klaasweetallesquote:Op woensdag 22 november 2023 20:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat voorspelt men op Harvard over deze verkiezing?
Campagnespotjes waarin de eigen partij niet eens genoemd wordt, maar het alleen maar gaat over hoe kut de ander isquote:Op woensdag 22 november 2023 20:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Volgend jaar weer genieten van het modder smijten in de VS.
Blijven doneren.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt je botte kantjes.
Maar dat geeft helemaal niets
Ik weet waarom veel mensen PVV stemmen. Ik ben het simpelweg niet met ze eens.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:49 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Zet je het niet aan het denken waarom mensen die keuze maken?
Ruzie en verdeeldheid met familie zou ik ook niet perse hoevenquote:Op woensdag 22 november 2023 20:52 schreef Bezsen het volgende:
[..]
In Polen lachen we hier om inderdaad.
quote:Op woensdag 22 november 2023 20:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hoe kan een kokosnoot nou melk geven, heeft toch geen borsten
Is wel heel lastigquote:Op woensdag 22 november 2023 20:52 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Zelfs als de PVV wint dan wordt Wilders geen premier.
Formeren de overige partijen gewoon buiten hem om.
Fans.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dus PVV fans zijn te lui om te stemmen?
Gewoon @Caland , lijkt mij leuk om iemand aan de linkerkant te hebben die racistische grapjes maaktquote:Op woensdag 22 november 2023 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Welke user zien jullie graag in de tweede kamer?
Ja, die kans is inderdaad groot. Dan doen de andere partijen een Wiegeltje.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:52 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Zelfs als de PVV wint dan wordt Wilders geen premier.
Formeren de overige partijen gewoon buiten hem om.
Racistische grapjes zijn toch ook gewoon per definitie leuk.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon @:caland , lijkt mij leuk om iemand aan de linkerkant te hebben die racistische grapjes maakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |