quote:Op woensdag 22 november 2023 20:48 schreef Gehrman het volgende:
Gaat de Hont weer een marathon stream doen?
Melkrobot, we gaan met de tijd meequote:Op woensdag 22 november 2023 20:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moeten de koeien niet gemolken worden?
Het moet ook gewoon een keer gebeuren. Misschien doet Wilders het wel heel goed. Doet ie het niet, dan is het de schuld van de kiezer, ze zijn vaak genoeg gewaarschuwdquote:Op woensdag 22 november 2023 20:48 schreef KoosVogels het volgende:
Ik leg mij er alvast bij neer dat de PVV waarschijnlijk de grootste wordt.
Dat stemt mij verdrietig, maar dat is nou eenmaal democratie.
Ik zie het niet gebeurenquote:Op woensdag 22 november 2023 20:48 schreef Jason22 het volgende:
Toch ongelofelijk dat de VVD weer de grootste gaat worden.
Braddie.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Welke user zien jullie graag in de tweede kamer?
@Zipportalquote:Op woensdag 22 november 2023 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@Tjackaquote:Op woensdag 22 november 2023 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sowieso @freaky40quote:Op woensdag 22 november 2023 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De gifbeker.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:50 schreef Coco het volgende:
Wat drinken jullie bij deze verkiezingsuitslag?
tong tijdens het vragenuurtje zou wel leuk zijn.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@klaasweetallesquote:Op woensdag 22 november 2023 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Grolschjequote:Op woensdag 22 november 2023 20:50 schreef Coco het volgende:
De tranen van het CDA.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:50 schreef Coco het volgende:
zometeen biertje pakken. ligt een beetje aan de uitslag van exitpollquote:Op woensdag 22 november 2023 20:50 schreef Coco het volgende:
Warme chocomelk met slagroomquote:Op woensdag 22 november 2023 20:50 schreef Coco het volgende:
@Tjackaquote:Op woensdag 22 november 2023 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Colatje zero makkerquote:Op woensdag 22 november 2023 20:50 schreef Coco het volgende:
Spa rood. Maar een biertje zou er ook wel ingaanquote:Op woensdag 22 november 2023 20:50 schreef Coco het volgende:
@klaasweetallesquote:Op woensdag 22 november 2023 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heerlijk.quote:
Colaquote:Op woensdag 22 november 2023 20:50 schreef Coco het volgende:
Kokosmelkquote:Op woensdag 22 november 2023 20:50 schreef Coco het volgende:
Nog één PRIME energy en dan gaan de halve liters open.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:50 schreef Coco het volgende:
Definieer 'goed'.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:49 schreef Nexum het volgende:
[..]
Het moet ook gewoon een keer gebeuren. Misschien doet Wilders het wel heel goed. Doet ie het niet, dan is het de schuld van de kiezer, ze zijn vaak genoeg gewaarschuwd
Dingen roepen zonder bronquote:Op woensdag 22 november 2023 20:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso @:freaky40
Die gaat de hele tweede kamer om hun moeder laten roepen
Spa Rood.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:50 schreef Coco het volgende:
quote:Op woensdag 22 november 2023 09:00 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Kort nachtje voor Jetten
In Polen lachen we hier om inderdaad.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:52 schreef heywoodu het volgende:
Als je deze compilatie zo ziet: wat is de campagne in Nederland toch eigenlijk heerlijk beschaafd
Je hebt je botte kantjes.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:52 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Spa Rood.
Ik heb geen persoonlijkheid.
quote:Op woensdag 22 november 2023 20:52 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Spa Rood.
Ik heb geen persoonlijkheid.
Volgend jaar weer genieten van het modder smijten in de VS.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:52 schreef heywoodu het volgende:
Als je deze compilatie zo ziet: wat is de campagne in Nederland toch eigenlijk heerlijk beschaafd
Hoe kan een kokosnoot nou melk geven, heeft toch geen borstenquote:
Zelfs als de PVV wint dan wordt Wilders geen premier.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:48 schreef KoosVogels het volgende:
Ik leg mij er alvast bij neer dat de PVV waarschijnlijk de grootste wordt.
Dat stemt mij verdrietig, maar dat is nou eenmaal democratie.
Natriumazidequote:Op woensdag 22 november 2023 20:50 schreef Coco het volgende:
Ik zou ziedend zijnquote:Amsterdammers Olivier en Wendy ontvingen geen stempas en konden vandaag niet stemmen
@klaasweetallesquote:Op woensdag 22 november 2023 20:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat voorspelt men op Harvard over deze verkiezing?
Campagnespotjes waarin de eigen partij niet eens genoemd wordt, maar het alleen maar gaat over hoe kut de ander isquote:Op woensdag 22 november 2023 20:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Volgend jaar weer genieten van het modder smijten in de VS.
Blijven doneren.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt je botte kantjes.
Maar dat geeft helemaal niets
Ik weet waarom veel mensen PVV stemmen. Ik ben het simpelweg niet met ze eens.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:49 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Zet je het niet aan het denken waarom mensen die keuze maken?
Ruzie en verdeeldheid met familie zou ik ook niet perse hoevenquote:Op woensdag 22 november 2023 20:52 schreef Bezsen het volgende:
[..]
In Polen lachen we hier om inderdaad.
quote:Op woensdag 22 november 2023 20:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hoe kan een kokosnoot nou melk geven, heeft toch geen borsten
Is wel heel lastigquote:Op woensdag 22 november 2023 20:52 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Zelfs als de PVV wint dan wordt Wilders geen premier.
Formeren de overige partijen gewoon buiten hem om.
Fans.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dus PVV fans zijn te lui om te stemmen?
Gewoon @Caland , lijkt mij leuk om iemand aan de linkerkant te hebben die racistische grapjes maaktquote:Op woensdag 22 november 2023 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja, die kans is inderdaad groot. Dan doen de andere partijen een Wiegeltje.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:52 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Zelfs als de PVV wint dan wordt Wilders geen premier.
Formeren de overige partijen gewoon buiten hem om.
Racistische grapjes zijn toch ook gewoon per definitie leuk.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon @:caland , lijkt mij leuk om iemand aan de linkerkant te hebben die racistische grapjes maakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |