Bij mij lagen ze aan de ketting.quote:Op woensdag 22 november 2023 13:38 schreef Cyan9 het volgende:
Zojuist gestemd in een sfeervolle gymzaal in Assen. En wederom een potlood geclaimd.
[ afbeelding ]
Tja, Rotterdamquote:
Heel herkenbaarquote:Op woensdag 22 november 2023 14:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ben blij dat ik aan het begin moest zijn. Ik durf hem nooit helemaal uit te vouwen omdat ik dan bang ben dat ik hem niet meer goed terug krijg.
Veel beter/handiger zo!quote:Op woensdag 22 november 2023 15:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het stemformulier voor Nederlanders in het buitenland:
[ afbeelding ]
(ik kreeg die van 2023 niet als plaatje in fok, dus met google image search deze vrijwel identieke gevonden)
Niet alleen qua tellen, je zit ook niet met het opvouwen.quote:Op woensdag 22 november 2023 15:19 schreef Rambow het volgende:
[..]
Je hebt dan toch nog steeds het enorme formulier nodig op te kijken welke naam bij welk nummer hoort?
Alleen voor het tellen is het makkelijker.
Om dat het de verstandigste keuze is.quote:Op woensdag 22 november 2023 18:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom stemmen hier zoveel mensen op PvdA/GL?
Strategisch stemmen, anti-rechts vooral.quote:Op woensdag 22 november 2023 18:30 schreef Pleun2011 het volgende:
quote:Op woensdag 22 november 2023 18:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik was zonet op een verjaardag, alle volwassenen hielden zich er niet mee bezig daar.quote:Op woensdag 22 november 2023 17:26 schreef Guanabana het volgende:
Misschien zitten wij in een verkiezingenbubble, maar ik vind die lagere opkomst wel apart, je zou toch denken dat het super leeft in het land, helemaal nu.
Angstquote:Op woensdag 22 november 2023 18:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Met als resultaat: Geen enkele zetel voor de SP in het Europees parlement.quote:
Frans gefeliciteerdquote:Op woensdag 22 november 2023 18:12 schreef Jojoke het volgende:
[..]
https://nos.nl/collectie/(...)ekker-komt-weer-vrij
Ik stemde vroeger ook op de SP, maar met dat spotje zijn ze mij voorlopig kwijt geraakt. Zonder de EU zou Nederland niks voorstellen op het wereldtoneel.quote:Op woensdag 22 november 2023 18:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Met als resultaat: Geen enkele zetel voor de SP in het Europees parlement.
quote:Op woensdag 22 november 2023 18:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik was zonet op een verjaardag, alle volwassenen hielden zich er niet mee bezig daar.En ik mij helemaal uitsloven, braaf alle verkiezingsprogramma's doorlezen, debatten volgen, doorrekeningen bekijken, stemgedrag op moties uit de kamer analyseren.
Als er iets Nederlandse cultuur is, is het wel dit soort verjaardagen.quote:
quote:Op woensdag 22 november 2023 18:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik was zonet op een verjaardag, alle volwassenen hielden zich er niet mee bezig daar.En ik mij helemaal uitsloven, braaf alle verkiezingsprogramma's doorlezen, debatten volgen, doorrekeningen bekijken, stemgedrag op moties uit de kamer analyseren.
Rond 18u eruit worden gekekenquote:Op woensdag 22 november 2023 18:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als er iets Nederlandse cultuur is, is het wel dit soort verjaardagen.
Daarom... PVV!quote:Op woensdag 22 november 2023 18:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nadat je je blokje kaas en je schijfje komkommer op hebt.
En van die vieze zoute sticksquote:Op woensdag 22 november 2023 18:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nadat je je blokje kaas en je schijfje komkommer op hebt.
quote:
bij mij viel het reuze mee, iets na vijven vrij vlot kunnen stemmen. In een bejaardentehuis waar ze ongetwijfeld al achter de piepers zatenquote:Op woensdag 22 november 2023 18:52 schreef Hanca het volgende:
Om 17:30 gestemd, op vorige keer na nog nooit zo druk geweest in een stembureau. Maar meestal stem ik dan ook om 10u/10.30, dan ben je de enige.
Waarom zou je hierin naar anderen moeten kijken? Als jij het fijn vind om alles door te snuffelen is dat prima toch?quote:Op woensdag 22 november 2023 18:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik was om 14.00 uur in een bejaardeninstelling maar toen was het ook niet drukquote:Op woensdag 22 november 2023 18:53 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
bij mij viel het reuze mee, iets na vijven vrij vlot kunnen stemmen. In een bejaardentehuis waar ze ongetwijfeld al achter de piepers zaten
Omdat ik dat interessant vind.quote:Op woensdag 22 november 2023 18:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Waarom zou je hierin naar anderen moeten kijken? Als jij het fijn vind om alles door te snuffelen is dat prima toch?
Jij gaat dus nog alleen naar sta-tafel verjaardagen?quote:Op woensdag 22 november 2023 18:53 schreef zimmy910 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik op zo'n verjaardg was stonden de glazen met sigaretten nog op tafel.
Als in, ze gingen ook niet stemmen?quote:Op woensdag 22 november 2023 18:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, niemand komt meer aan een huisquote:Op woensdag 22 november 2023 19:04 schreef Coco het volgende:
Wonen jullie allemaal nog in je geboorteplaats of zo?
quote:Op woensdag 22 november 2023 19:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja, niemand komt meer aan een huis
Dit kan echt niet.quote:Op woensdag 22 november 2023 13:38 schreef Cyan9 het volgende:
Zojuist gestemd in een sfeervolle gymzaal in Assen. En wederom een potlood geclaimd.
[ afbeelding ]
Kan verschillende redenen hebben.quote:Op woensdag 22 november 2023 18:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Omdat de meeste FOK!kers niet werkenquote:Op woensdag 22 november 2023 18:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Nee, dat was SP of Bij1quote:
Djeezgodquote:Op woensdag 22 november 2023 19:24 schreef Djeez het volgende:
[..]
Omdat de meeste FOK!kers niet werken
Dat dan weer wel, maar niet echt een weloverwogen keus kreeg ik de indrukquote:Op woensdag 22 november 2023 19:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Als in, ze gingen ook niet stemmen?
quote:Op woensdag 22 november 2023 19:53 schreef Beaurealis het volgende:
In een linkse buurt in het stemhokje gestaan. Jammer dat ik het zure gezicht van de teller niet kan zien wanneer ze het rode vakje bij de PVV ziet
"PVV, 1"quote:Op woensdag 22 november 2023 19:53 schreef Beaurealis het volgende:
In een linkse buurt in het stemhokje gestaan. Jammer dat ik het zure gezicht van de teller niet kan zien wanneer ze het rode vakje bij de PVV ziet
Ik merkte vorige keer bij het tellen best dat mensen een mening hebben, maar de tellers in mijn stemlokaal waren vooral gemotiveerd om wat bij te dragen aan het democratische proces. En een beetje geld verdienen natuurlijkquote:Op woensdag 22 november 2023 19:53 schreef Beaurealis het volgende:
Same here. Was de enige stemmer in het gebouw.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:11 schreef heywoodu het volgende:
Zo, burgerplicht dit dat alles
Het was echt superrustig in het stemlokaal, de enige andere aanwezige liep net richting uitgang en verder niemand binnen zien lopen ook
Dat was ik dan weer niet, want ik ging niet alleenquote:Op woensdag 22 november 2023 20:53 schreef Donna het volgende:
[..]
Same here. Was de enige stemmer in het gebouw.
Ik wil niet zeggen "ik heb het gezegd." maar ik heb het gezegd.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ruim lijkt me nagenoeg onmogelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |